Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KRAKÓW, 17 października 2018 /PRNewswire/ - Dr John Malatesta zastąpił na stanowisku CEO Codewise Roberta Gryna, założyciela firmy. Malatesta zachowuje swoje dotychczasowe funkcje prezesa oraz dyrektora wykonawczego ds. przychodów i marketingu, natomiast Gryn zostanie mianowany przewodniczącym Rady Nadzorczej. Zmiany wchodzą w życie z dniem 17.10.2018.
Codewise zostało uznane przez Financial Times oraz Deloitte za jedną z najszybciej rosnących firm w Europie, dostarczając oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania do zarządzania, optymalizacji i mierzenia efektywności reklam internetowych.
John Malatesta to uznany w świecie biznesu lider, legitymujący się ponad 22-letnim doświadczeniem w zarządzaniu w branży oprogramowania. Przez lata piastował stanowiska kierownicze w wielu firmach z rankingu Fortune 500 oraz z sektora MŚP.
„John jest dokładnie typem lidera, którego potrzebowaliśmy w Codewise. Jego ogromne doświadczenie na stanowiskach wykonawczych oraz znajomość branży marketingowej i potrzeb klientów znacząco wzmocni nasze wysiłki w kierunku umocnienia pozycji lidera rynku AdTech oraz MarTech - mówi Robert Gryn. - Jestem przekonany, że ta zmiana otworzy nowy rozdział w historii Codewise, pomagając nam w pełnym ugruntowaniu zasady zrównoważonego wzrostu oraz wprowadzaniu inspirowanych przez klientów innowacji w czasie, kiedy otwieramy się na nowe rozwiązania, segmenty rynku i obszary geograficzne. Kolejnym kluczowym kryterium był fakt, że John jest naturalnym liderem transformacji kultury organizacyjnej Codewise, które przekształca się w dojrzałego lidera rynku, wyznaczającego kierunek rozwoju dla całej branży. Od momentu dołączenia do firmy, John z jednej strony wykazał się olbrzymim zrozumieniem naszej historii, technologii i rynku oraz - z drugiej strony - stale zmieniającego się ekosystemu klientów. Aby zharmonizować te dwa wymiary, John zainicjował głęboką operacyjną i strategiczną transformację, która ma na celu zakodowanie w naszym DNA bliskości do klienta oraz operacyjnej doskonałości. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że ktoś o pozycji Johna będzie kierował naszym zespołem zarządzającym, dzięki czemu ja będę mógł poświęcić więcej czasu na rozwój relacji z międzynarodowymi organizacjami biznesowymi, jednocześnie wspierając rozkwit branży AdTech. Poświęcę się także mojemu marzeniu, jakim jest pomaganie i dawanie szansy aspirującym przedsiębiorcom na całym świecie poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, które pomogły mi zbudować jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych na świecie” - podsumowuje Gryn.
„To dla mnie wielki zaszczyt, że mogę wprowadzić Codewise w kolejną fazę ukierunkowanej na klienta innowacji i operacyjnej doskonałości - powiedział John Malatesta. - Robert zbudował nie tylko jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie, ale także swoimi wizjonerskimi pomysłami i produktami zrewulocjunizował rynek marketingu efektywnościowego. Dzięki wysiłkom jego oraz niezwykle utalentowanego i innowacyjnego zespołu, cyfrowi marketerzy działający na rzecz tysięcy marek i agencji na całym świecie mogą maksymalizować swój zwrot z inwestycji, wykorzystując platformy i narzędzia służące do kupowania ruchu w internecie i optymalizacji kampanii reklamowych. Budując na tym fundamencie chcemy wprowadzić Codewise na zupełnie nowy poziom dyscypliny operacyjnej i priorytetyzacji potrzeb naszych klientów, wzmacniając powtarzalne modele skalowalnego wzrostu i dostarczając jeszcze większą wartość dla naszych klientów i pracowników” - kończy Malatesta.
John Malatesta jest doktorem ekonomii oraz członkiem wielu prestiżowych międzynarodowych organizacji biznesowych. Przed nominacją na CEO Codewise, John piastował stanowiska kierownicze i wykonawcze w takich firmach jak IBM, Sun Microsystems, Oracle, Kaspersky Lab, Schneider Electric czy Socialbakers.
O Codewise
Codewise założono w 2011 roku. Firma dostarcza oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania do mierzenia efektywności reklam internetowych. W 2017 i 2018 roku Codewise zostało uznane za jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie przez Financial Times, Statista i Deloitte. Rozwiązania Codewise pomagają przedsiębiorcom w 190 krajach śledzić, mierzyć i zarządzać miliardami dolarów wydawanymi na reklamy internetowe, zwiększając ich efektywność oraz ich zwrot z inwestycji. Codewise mierzy obecnie efektywność ponad 2,5 miliardów dolarów wydanych przez największe światowe marki i agencje na reklamy internetowe, w tym 400 milionów dolarów wydanych na reklamy w serwisie Facebook. Więcej informacji na codewise.com.
Źródło: Codewise
Kontakt dla mediów:
Michał Urbanik
Public Relations Manager
Codewise
tel. kom. +48 665 129 196
e-mail: michal.urbanik@codewise.com
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/767594/Codewise_new_execs.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/659010/Codewise_logo1_Logo.jpg
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.10.2018, 12:26 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Praktyczne rozwiązanie dla rodziców – C30 Dual z podwójnym obiektywem
- 28.04.2025, 12:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
EKG 2025: kosztowna produkcja zielonego wodoru jednym z największych wyzwań dekarbonizacji
Unia Europejska widzi znaczącą rolę wodoru w dekarbonizacji gospodarki, jednak realizacja tego zamierzenia napotyka na poważne wyzwania związane z wysokimi kosztami jego wytwarzania brakiem odpowiedniej infrastruktury, ograniczeniami w transporcie i magazynowaniu. W jaki sposób zbudować wodorowy rynek zastanawiali się uczestnicy panelu „Wodór w gospodarce. Gospodarka wodorowa”, który odbył się podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 28.04.2025, 12:42
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
O mediach przyszłości na EKG 2025: wiarygodna informacja największą wartością PAP
Wiarygodność dostarczanych informacji będzie w przyszłości największą wartością oferowaną przez media, ale obawy przedstawicieli branży budzi możliwość wykorzystania możliwości AI do maksymalizacji zysków, przy jednoczesnym łamaniu zawodowych standardów - uznali szefowie największych mediów w Polsce podczas panelu „Przyszłość mediów” na 17. Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.- 28.04.2025, 11:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Prasowa
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ