Newsletter

Łódzkie pomaga firmom w zdobyciu zagranicznych rynków zbytu!

19.10.2018, 15:42aktualizacja: 19.10.2018, 15:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LodzkieGO
LodzkieGO
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego realizuje nowy projekt dla małych i średnich przedsiębiorstw. LodzkieGO to dla firm z regionu szansa na zdobycie nowych rynków zbytu. A wcześniej - co stanowi o unikalności projektu - daje przedsiębiorcom realny wpływ na powstający program, tak, aby był on uszyty na miarę ich potrzeb i możliwości. Zapisy trwają na stronie go.lodzkie.pl.

LodzkieGO to program dla wszystkich tych, którzy chcą dotrzeć ze swoimi produktami do nowych klientów poza granicami kraju. Projekt skierowany jest do firm reprezentujących takie branże jak: nowoczesny przemysł włókienniczy i mody (w tym wzornictwo); zaawansowane materiały budowlane; medycyna, farmacja, kosmetyki; energetyka (w tym OZE); innowacyjne rolnictwo i przetwórstwo rolno-spożywcze; informatyka i telekomunikacja.

„LodzkieGo to unikalny program, ponieważ bardzo zależy nam na tym, aby był jak najlepiej dostosowany do potrzeb i możliwości regionalnych firm. Chcemy nie tylko wyposażyć firmy w wiedzę niezbędną do zdobycia nowych rynków zbytu, ale dać także przedsiębiorcom realny wpływ na tworzony program wsparcia. Między innymi poprzez wybór najefektywniejszych ich zdaniem działań wspierających oraz udział w opracowaniu listy wydarzeń zagranicznych i kierunku ekspansji, w której chcieliby wziąć udział” - podkreśla Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego.

To właśnie spośród uczestników, którzy przystąpią do projektu, wybrani zostaną ci, którzy w drugiej części jego realizacji będą mieli okazję spotkać się w Polsce z zagranicznymi partnerami i otrzymają wiedzę dotyczącą danego rynku. Dzięki temu bliżej poznają sytuację geopolityczną danego kraju czy kwestie związane z pozyskiwaniem certyfikatów i niezbędnych dokumentów uprawniających do wprowadzenia towarów na rynek. Zapewnione zostanie im także doradztwo i zajęcia warsztatowe z uwzględnieniem metodologii design thinking w zakresie opracowania koncepcji wizerunkowej na danym rynku.

Przedsiębiorcy, którzy chcą zgłosić chęć udziału w wydarzeniu, powinni zarejestrować się na stronie https://go.lodzkie.pl.

Projekt „LodzkieGO! Nowe rynki dla kluczowych branż województwa łódzkiego" realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Więcej informacji:

Joanna Blewąska

rzecznik marszałka województwa łódzkiego

tel. kom. +48 695-451-155

e-mail: prasowy@lodzkie.pl

-

Jakub Marcjasz

Media Relations Specialist Kobold PR

tel. kom. + 48 600 114 162

e-mail: j.marcjasz@koboldpr.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.10.2018, 15:42
Źródło informacji Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ