Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LodzkieGO to program dla wszystkich tych, którzy chcą dotrzeć ze swoimi produktami do nowych klientów poza granicami kraju. Projekt skierowany jest do firm reprezentujących takie branże jak: nowoczesny przemysł włókienniczy i mody (w tym wzornictwo); zaawansowane materiały budowlane; medycyna, farmacja, kosmetyki; energetyka (w tym OZE); innowacyjne rolnictwo i przetwórstwo rolno-spożywcze; informatyka i telekomunikacja.
„LodzkieGo to unikalny program, ponieważ bardzo zależy nam na tym, aby był jak najlepiej dostosowany do potrzeb i możliwości regionalnych firm. Chcemy nie tylko wyposażyć firmy w wiedzę niezbędną do zdobycia nowych rynków zbytu, ale dać także przedsiębiorcom realny wpływ na tworzony program wsparcia. Między innymi poprzez wybór najefektywniejszych ich zdaniem działań wspierających oraz udział w opracowaniu listy wydarzeń zagranicznych i kierunku ekspansji, w której chcieliby wziąć udział” - podkreśla Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego.
To właśnie spośród uczestników, którzy przystąpią do projektu, wybrani zostaną ci, którzy w drugiej części jego realizacji będą mieli okazję spotkać się w Polsce z zagranicznymi partnerami i otrzymają wiedzę dotyczącą danego rynku. Dzięki temu bliżej poznają sytuację geopolityczną danego kraju czy kwestie związane z pozyskiwaniem certyfikatów i niezbędnych dokumentów uprawniających do wprowadzenia towarów na rynek. Zapewnione zostanie im także doradztwo i zajęcia warsztatowe z uwzględnieniem metodologii design thinking w zakresie opracowania koncepcji wizerunkowej na danym rynku.
Przedsiębiorcy, którzy chcą zgłosić chęć udziału w wydarzeniu, powinni zarejestrować się na stronie https://go.lodzkie.pl.
Projekt „LodzkieGO! Nowe rynki dla kluczowych branż województwa łódzkiego" realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Więcej informacji:
Joanna Blewąska
rzecznik marszałka województwa łódzkiego
tel. kom. +48 695-451-155
e-mail: prasowy@lodzkie.pl
-
Jakub Marcjasz
Media Relations Specialist Kobold PR
tel. kom. + 48 600 114 162
e-mail: j.marcjasz@koboldpr.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.10.2018, 15:42 |
Źródło informacji | Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT