Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W oparciu o oceny 13 sędziów, którzy oceniali każdy start-up, wyciągnięta została średnia ocen, na bazie której stworzono ranking firm. Czołowa 10-tka spędzi dwa tygodnie w Stanie Nevada, gdzie uczestniczyć będzie w licznych spotkaniach biznesowych, mentoringu, networkingu, otrzyma wsparcie kilkunastu amerykańskich partnerów w zakresie wejścia i rozwoju swojej działalności na rynku Nevady. Co ważne, program pobytu w Nevadzie będzie w możliwie największym stopniu dopasowany do profilu zwycięskich firm tak, by mogły one jak najpełniej wykorzystać czas spędzony w Stanach Zjednoczonych.
Dwutygodniowy pobyt lubelskich firm w Stanach zostanie sfinansowany przez Województwo Lubelskie, które w partnerstwie ze stanem Nevada jest organizatorem konkursu.
Co istotne, firmy, które nie zakwalifikują się do czołowej 10-tki utworzą listę rezerwową, więc w przypadku, gdy któraś ze zwycięskich firm nie będzie mogła polecieć do Nevady, w jej miejsce wejdzie firma z 11 miejsca, ew. z kolejnych miejsc.
Ważną korzyścią dla wszystkich uczestników jest to, że wszystkie te firmy otrzymają informację zwrotną od trenerów i sędziów wskazującą mocne i słabe strony danej firmy, co stanowić będzie drogowskaz, co należy poprawić w przyszłości.
Program NLAB: Nevada-Lubelskie Acceleration Bridge to pilotaż programu. W założeniach NLAB ma być wydarzeniem cyklicznym na stałe wpisującym się w ramy współpracy Województwa Lubelskiego ze Stanem Nevada. Dlatego też firmy, które nie zakwalifikują się do wyjazdu tym razem, będą mogły wyciągnąć wnioski i ponownie wziąć udział w kolejnych edycjach programu.
Zwycięzcy konkursu NLAB: Nevada-Lubelskie Acceleration Bridge:
1 CMS 4 Media,
2 Pro-Project,
3 Wit-Composites,
4 InPhoTech,
5 ClinicHunter,
6 Plantalux,
8 Spino,
9 MintCloud,
10 Akanza.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.10.2018, 13:09 |
Źródło informacji | invest.lubelskie.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
W ramach współpracy z Meteomatics KISTERS wprowadza sprawdzony w USA system wykrywania gradu do Europy
- 19.05.2025, 10:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Huawei prezentuje rozwiązanie dla centrów danych AI, wprowadzając branżę w nową erę inteligentnego przetwarzania danych
- 19.05.2025, 10:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ