Pobierz materiał i Publikuj za darmo
HANGZHOU, Chiny, 22 października 2018 r /PRNewswire/ - Platforma międzynarodowego handlu elektronicznego AliExpress, należąca do korporacji Alibaba, zapowiedziała o tym, że zamierza uruchomić ministację kosmiczną pod nazwą „Pudełko Cukierków" w przeddzień Globalnego Festiwalu Zakupów. Stacja umożliwi konsumentom z całego świata rozkoszować się świąteczną zabawą i otrzymywać nagrody.
W tym roku obchodzimy dziesiątą rocznicę Globalnego Festiwalu Zakupów. Ten festiwal pojawił się w Chinach - ustalony specjalnie dla nieżonatych i niezamężnych - i obecnie już przekształcił się w światowy festiwal shoppingu, w którym uczestniczą przedsiębiorstwa, brandy i konsumenci nie tylko z Chin, ale rownież z innych krajów.
Według Wang Mingqiang, głównego managera Alibaba AliExpress, ministacja kosmiczna „Pudełko Cukierków" zademonstruje zupełnie nowy model interaktywny: konsumenci ze wszystkich krajów świata, między innymi z Rosji, Hiszpanii, Francji, Włoch, Portugalii, Polski, Turcji, Zjednoczonych Arabskich Emiratów i Brazylii, będą mogli zrobić „zdjęcia z kosmosu" za pomocą mobilnej aplikacji AliExpress w ciągu przelotu ministacji kosmicznej w niebie. Takie współdziałanie umożliwia użytkownikom otrzymanie mnóstwa różnych nagród, między innymi obniżek i bezpłatnych zakupów.
Oprócz tego, AliExpress planuje wysłać w kosmos opowieści swoich konsumentów. W ciągu tegorocznego Globalnego Festiwalu Zakupów AliExpress będzie zbierał wywiady konsumentów z ponad 220 krajów i regionów świata i na początku następnego roku wyśle je, zabezpieczone w „butelce kosmicznej".
Ministacja kosmiczna „Pudełko Cukierków" będzie obracać się wokół Ziemi z prędkością 27 tysięcy kilometrów na godzinę, odbierając sygnały z ziemi i wykonując jeden obrót co 90 minut.
AliExpress
Założony w 2010 roku, AliExpress (www.aliexpress.com) jest globalnym rynkiem sprzedaży detalicznych, który umożliwia konsumentom z całego świata kupować bezpośrednio towary producentów i dystrybutorów chińskich. Wśród największych rynków konsumenckich, gdzie AliExpress ma dużą popularność, są Rosja, Stany Zjednoczone, Brazylia, Hiszpania, Francja i Wielka Brytania. AliExpress należy do korporacji Alibaba.
Źródło: AliExpress
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.10.2018, 11:04 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |