Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SZANGHAJ, 24 października 2018 r. /PRNewswire/ - George Zhao, prezes firmy Honor, przemówił po raz pierwszy w ramach TEDx w Caohejing Park w Szanghaju. Prelekcja prezesa dotyczyła wizji perfekcji i innowacji technologicznych. Zhao ujawnił także to, w jaki sposób firmie Honor udało się osiągnąć międzynarodowy sukces przez zajęcie czołowego miejsca wśród e-marek smartfonów w Chinach przez cztery lata z rzędu.
„W 2015 r. wróciłem do ojczyzny, żeby przewodzić Honor. Chociaż miałem wtedy doświadczenie tylko z zakresu B2B wiedziałem, że istniała tylko jedna opcja, czyli osiągnięcie sukcesu przez markę Honor. W ciągu kilku minionych lat w środowisku „nieustraszonej technologii, bezgranicznych innowacji" nigdy nie poprzestaliśmy w dążeniach do ulepszania technologii i jakości produktu oraz zwiększania głównej konkurencyjności. Innowacja, jakość i usługi zawsze były i zawsze będą naszymi priorytetami. To właśnie dzięki ciągłej pracy w tych trzech obszarach nasz nowy model Honor Magic 2 zostanie oficjalnie zaprezentowany w Pekinie w przyszłym tygodniu. Nowy model zwiastuje przełom w smartfonach. Wierzymy, że firma może wyprzedzić konkurencję i utrzymać popularność wyłącznie poprzez zapewnianie najlepszych produktów z niedoścignionym doświadczeniem użytkownika” - opowiedział prezes Zhao opowiedział młodej publiczności początkujących przedsiębiorców w trakcie TEDx CaohejingParkSalon.
„Jako najszybciej rozwijająca się marka smartfonów Honor nigdy nie przyjmuje oportunistycznego podejścia do opracowywania strategii. W 2015 r. firma Honor zdecydowała się na połączenie zasobów w celu realizacji najlepszego produktu i najwyższej jakości usług zamiast działania pod wpływem chwili. W 2016 r., kiedy międzynarodowy rynek smartfonów zanotował znaczący spadek, marka Honor stała przy swoim i nie przerywała wysiłków. W 2017 r., kiedy branża była sceptyczna co do perspektyw, marka Honor nalegała, aby jej oddziały pozostawały skupione na przyszłości i jak najlepiej wykorzystywały impet. W 2018 r., pomimo znacznego spowolnienia rynku smartfonów w Chinach, Honor nie miał dużych problemów. Nie tylko zanotowaliśmy pozytywny wzrost sprzedaży, ale także utrzymaliśmy się na pierwszym miejscu wśród e-marek smartfonów w Chinach” - dodał prezes.
Jako wiodąca e-marka smartfonów Honor zachęca młodych ludzi do realizowania marzeń każdego dnia i pozostawania wiernymi sobie. Firma angażuje się w innowacje, które zmieniają życia ludzi. Celem dzisiejszej przemowy TEDx było podzielenie się pasją i pewnością bezpośrednio z młodymi ludźmi, tym samym wspierając ich w aspiracjach co do zmiany świata na lepsze.
Poprzez umożliwianie ludziom przewidywania przyszłości sztuczna inteligencja od zawsze była główną, strategiczną technologią dla firmy Honor. Na długo zanim branża zdała sobie sprawę z wagi sztucznej inteligencji firma Honor już dużo inwestowała w badania i rozwój na polu sztucznej inteligencji w celu opracowania całego ekosystemu dookoła tej technologii.
Prezes Zhao rozpoczął karierę w Huawei w 1998 r. i pracował w firmie przez 20 lat - w Chinach i na całym świecie. Zdobyte doświadczenie było bardzo dobrym źródłem wniosków na temat wykorzystania technologii w codziennym życiu i użycia jej do zmiany życia na lepsze. Jako prezes firmy Honor jest on odpowiedzialny za ogólne zarządzanie i rozwój marki.
TEDx to program inspirowany prezentacjami TED umożliwiający organizację lokalnych i niezależnych wydarzeń łączących uczestników w wymianie doświadczeń w duchu dzielenia się wartościowymi ideami. Co roku TEDx CaohejingParkSalon w Szanghaju zaprasza różnorodnych i doświadczonych prelegentów do wygłaszania przemów i dzielenia się pomysłami z młodymi przedsiębiorcami.
Honor
Firma Honor jest wiodącą e-marką smartfonów. Zgodnie ze sloganem „For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.
Więcej informacji można znaleźć na stronie Honor www.hihonor.com lub na platformach:
https://www.facebook.com/honorglobal/
https://twitter.com/Honorglobal
https://www.instagram.com/honorglobal/
https://www.youtube.com/honorglobal
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/773689/George_Zhao_TEDx.jpg
Źródło: Honor
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.10.2018, 10:48 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |