Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka", "Emitent"), informuje, iż w dniu 29 października 2018 r. Zarząd przyjął uchwałę dotyczącą strategii rozwoju sieci franczyzowej współpracującej z kanałem e-commerce.
Celem rozwoju sieci stacjonarnych sklepów franczyzowych jest (1) budowa dodatkowego kanału dystrybucji produktów Grupy sprzedawanych pod marką Sugarfree i Cardio Bunny, (2) wsparcie podstawowego kanału dystrybucji (sprzedaży e-commerce) m.in. poprzez realizację części zadań logistycznych, (3) wzmocnienie wizerunku marek Sugarfree i Cardio Bunny oraz dotarcie do nowych grup klientów.
Do końca 2019 r. Grupa planuje otworzyć około 20 placówek stacjonarnych działających w modelu franczyzowym. Obecnie Grupa posiada 1 sklep franczyzowy, który pilotażowo został uruchomiony 22 października 2018 r. we Wrocławiu. Dodatkowo Grupa posiada 2 sklepy typu showroom zlokalizowane w Warszawie i Poznaniu.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.10.2018, 12:32 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |