Pobierz materiał i Publikuj za darmo
TORONTO, 1 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Spółka IKO Industries Ltd. poinformowała, że sfinalizowała transakcję, w ramach której przejmie działalność nowozelandzkiej grupy producenckiej Roof Tile Group oraz firmę budowlaną Fletcher Building.
Roof Tile Group zajmuje się produkcją blachodachówek, które są sprzedawane i rozprowadzane na całym świecie pod szeregiem marek, w tym m.in. Decra i Gerard. Transakcja dotycząca przejęcia RTG została sfinalizowana w dniu wczorajszym w Auckland. Dzięki niej zasięg działalności produkcyjnej i operacyjnej IKO poszerzy się o zakłady produkcyjne w Nowej Zelandii, Malezji, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech, a zespół spółki powiększy się o przeszło 500 pracowników.
„Z przyjemnością witamy RTG i jej pracowników w gronie IKO - stwierdził Hartley Koschitzky, jeden z prezesów IKO. - Omawiana transakcja wpisuje się w realizację naszej globalnej strategii rozwoju i stanowi idealną okazję do rozszerzenia naszej działalności w branży blachodachówek poza naszą współpracę z Metrotile NV, szczególnie na rynku północnoamerykańskim. Bardzo się cieszymy z możliwości rozwijania działalności RTG i czerpania z wiedzy i doświadczenia nowych członków zespołu w zakresie funkcjonowania branży blachodachówek”.
Spółka IKO nie ujawniła finansowych warunków transakcji. Podała tylko, że RTG będzie w najbliższym czasie prowadzić swoją działalność bez zmian, natomiast IKO skupi się na wdrażaniu nowych pracowników i zapoznawaniu się z działalnością RTG.
IKO
IKO to światowy lider w branży pokryć dachowych oraz rozwiązań impregnacyjnych i izolacyjnych przeznaczonych do zastosowań mieszkaniowych i komercyjnych. Jako zintegrowana pionowo spółka, IKO posiada ponad 30 zakładów produkcyjnych w Ameryce Północnej i Europie. Spółka powstała w 1951 roku i jest firmą rodzinną.
Copyright ©2018 IKO. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Źródło: IKO Industries
Kontakt z mediami i specjalistyczne doradztwo: http://www.iko.com.
Profile spółki: LinkedIn | Pinterest | Houzz | Youtube | SlideShare
Derek Fee, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej, Grupa IKO, +44-416-780-5898, e-mail: derek.fee@iko.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.11.2018, 14:12 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały nowego Boeinga 737 MAX 8
- 17.05.2024, 10:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
PARP na EKG 2024: wsparcie firm na każdym etapie rozwoju dzięki Funduszom Europejskim PAP
W ciągu 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uczestniczyła w dystrybucji środków europejskich. Agencja podpisała ponad 34 tys. umów na kwotę blisko 55 mld złotych, z czego przetransferowała środki na kwotę prawie 49 mld zł. Wykorzystując obecne Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej czy Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Agencja uczy przedsiębiorców m. in. zakładać firmy, ale również finansowo wspiera innowacyjne start-upy.- 17.05.2024, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dostawy w jeden dzień, także w soboty - ORLEN Paczka dowozi jakość
Korzystanie z automatów paczkowych stało się normą w dostawach e-commerce, a firmy z tej branży oferują już znacznie więcej niż tylko zwykłe przewiezienie przesyłki od nadawcy do odbiorcy. Konsumenci deklarują chęć odbioru zamówionych towarów jeszcze szybciej, przy użyciu maksymalnie dostępnych i intuicyjnych narzędzi. Rekordowe wyniki ORLEN Paczki wskazują, że usługa ta trafnie odpowiada na ten trend.- 17.05.2024, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom