Newsletter

Poziom sprzedaży marki Honor z okazji Dnia Singla przypieczętowuje międzynarodowy sukces i przeciwstawia się globalnej tendencji spadkowej

14.11.2018, 11:31aktualizacja: 14.11.2018, 11:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Najwyższy poziom sprzedaży w Chinach z okazji Dnia Singla już trzeci rok z rzędu [1]; - Ponad 1 milion modeli sprzedano w trakcie Diwali w Indiach; - Bestseller w Europie Zachodniej, Azji Południowowschodniej i Rosji.

SHENZHEN, Chiny, 13 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Honor, młoda, innowacyjna i wyznaczająca trendy e-marka smartfonów skierowana do pokolenia cyfrowego ogłosiła dziś, że zanotowała najlepsze wyniki z okazji Dnia Singla pod względem poziomu sprzedaży i przychodu w kategorii smartfonów zarówno w portalu Tmall.com, jak i JD.com, dwóch największych portalach e-handlu w Chinach. Sukces ten jest już trzecim z rzędu tak dobrym wynikiem sprzedaży marki Honor w okresie świątecznym [2].

Dzień Singla pomógł w poszerzeniu coraz większego wpływu Honor w Azji Południowowschodniej. W Indonezji Honor stał się bestsellerem w kategorii urządzeń mobilnych i elektroniki w portalu shopee.com: w 80 minut sprzedano ponad 8000 egzemplarzy urządzeń tej marki.

Co więcej, niedawno wprowadzony na rynek model Honor Magic2 także zanotował dobre wyniki sprzedaży. Model ten był najlepiej sprzedającym się smartfonem pod względem poziomu sprzedaży i przychodu w kategorii urządzeń w cenie 4000 do 5000 RMB (580 do 720 dolarów) w portalach Tmall.com i JD.com.

Tymczasem w Indiach ponad milion egzemplarzy produktów Honor sprzedano w trakcie okresu promocyjnego towarzyszącego Diwali, co stanowi wzrost o 300% w porównaniu do roku 2017. Wśród najpopularniejszych produktów znalazły się modele Honor 9N, który stał się najlepszym produktem z okazji Big Billion Days w portal Flipkart oraz Honor 8X, który zdobył tytuł bestsellera w sklepie Amazon India w pierwszym dniu sprzedaży.

Od wprowadzenia na rynek we wrześniu wschodząca gwiazda firmy Honor, model Honor 8X, zanotował ponad sześć milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. Model uzyskał status bestsellera w następujących krajach i regionach: Amazon Germany [3], sprzedaż smartfonów przez internet we Francji [4], GITEX, największe targi technologiczne na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Północnej i Azji Południowej.

„Cieszę się z tego, że Honor udało się osiągnąć tak wyjątkowe wyniki nawet w trudnej sytuacji na rynku smartfonów na świecie. Międzynarodowa sprzedaż smartfonów w trzecim kwartale roku 2018 zanotowała 6% spadku w porównaniu do roku ubiegłego, a przy tym chiński rynek smartfonów także spowalnia i zanotował spadek o 11% w pierwszej połowie roku 2018. Nasza strategia i niesłabnące działania w zakresie badań i rozwoju sprawiły, że Honor przeciwstawił się tym globalnym tendencjom, zwłaszcza w kluczowych obszarach innowacji technologicznej, w tym sztucznej inteligencji, GPU Turbo i projektowaniu” - skomentował George Zhao, prezes firmy Honor.

Wraz ze zbliżającym się Czarnym Piątkiem i okresem świąt bożonarodzeniowych firma Honor zaprezentuje kolejne oferty świąteczne na rynkach międzynarodowych i będzie dzielić się sukcesami z fanami z całego świata.

Honor

Firma Honor jest wiodącą e-marką smartfonów należącą do Huawei Group. Zgodnie ze sloganem „For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Honor www.hihonor.com lub na platformach:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/783813/HONOR_singles_day.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/783814/HONOR_diwali.jpg

[1] Bestseller pod względem poziomu sprzedaży i przychodu w kategorii smartfonów,

[2] Bestseller pod względem poziomu sprzedaży i przychodu w kategorii smartfonów,

[3] W kategorii nowych smartfonów na rynku,

[4] Według raportu GFK, W41 2018.

Źródło: Honor

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.11.2018, 11:31
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ