Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Logo ma być umieszczane na butelkach czy puszkach z piwem i ma informować konsumentów na całym świecie, że jest to napój, który został wyprodukowany w Polsce.
„Polskie piwo jest obecne dziś na rynkach przeszło 80 krajów. Roczny eksport wynosi ponad 3,3 mln hektolitrów – mówił w Rzeszowie Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny ZPPP – Browary Polskie. - Eksport piwa rośnie nieprzerwanie od momentu wejścia polski do UE. Po korekcie o inflację wzrósł o przeszło 344 proc.” – podkreślił.
Jak podkreślają pomysłodawcy logo „Proudly made in Poland”, zostało ono stworzone, aby promować rodzime, polskie marki piwa. Ale ma to przełożyć się także na budowanie wizerunku Polski jako kraju pochodzenia produktów spożywczych najwyższej jakości oraz wiarygodnego i wartościowego partnera handlowego.
„Piwo z polskich browarów to produkt najwyższej jakości – uwarzony z doskonałych polskich składników, czerpiący z wiedzy i doświadczenia wielu pokoleń naszych piwowarów” – podkreślił i dodał, że jest to wartość, z której trzeba być dumnym.
Jak podkreślają organizatorzy akcji projekt wpisuje się w przedstawioną przez premiera Morawieckiego Strategię na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która zakłada wdrożenie systemu promującego obecność polskich marek za granicą, rozwijającego równolegle konkurencyjność polskich marek. „Projekt znaku jest pierwszą tego typu inicjatywą sektorową, gdzie konkurenci uzgadniają wspólne umieszczanie znaku nawiązującego do polskiego pochodzenia produktu. Jest to bardzo dobry przykład, że biznes potrafi w słusznej sprawie ze sobą współpracować” – powiedział Tomasz Korkosz, dyrektor komunikacji i relacji zewnętrznych.
„Chcielibyśmy, żeby polskie piwo, które jest już tak szeroko dostępne na świecie, było rozpoznawalne jeszcze bardziej poprzez stworzony przez nas znak „Proudly made in Poland” – powiedział Morzycki.
„PAIH od dwóch lat zakłada sieć zagranicznych biur handlowych, których w chwili obecnej mamy ponad 60. Pracujący tam personel zwraca nam uwagę na fakt, że ludzie kojarzą Polskę w większości z artykułów spożywczych, ale często brakuje czegoś, co promowałoby Polskę jako markę, która przywiązana by była do konkretnych produktów” – mówił Tomasz Korkosz.
Pomysł stworzenia znaku „Proudly made in Poland” dla marek piwa wynika z tego, że są to produkty, który już posiada pewną skalę, nie trzeba budować od zera. Dokładamy do tego ideę, która – mam nadzieję – poniesie nas dalej” – dodał.
Znak „Proudly made in Poland” będzie umieszczany na markach piwa największych krajowych producentów zrzeszonych w ZPPP – Browary Polskie: Kompanii Piwowarskiej, Carlsberg Polska i Grupy Żywiec.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.11.2018, 17:25 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polenergia S.A.: rekordowy wzrost zysku na poziomie EBITDA w wysokości 30 proc. po trzech kwartałach br. PAP
„Polenergia S.A. osiągnęła po trzech kwartałach tego roku rekordowy wzrost zysku na poziomie EBIDTA o 30 proc. i wzrost zysku netto o prawie 40 proc., osiągając prawie 300 mln zł” - poinformował Jerzy Zań, prezes zarządu Polenergia S.A. podczas konferencji podsumowującej wyniki finansowe Grupy Polenergia za trzeci kwartał 2024 r.- 26.11.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Wpłata na IKZE do końca roku może przynieść ponad 3000 zł zwrotu podatku PAP
Koniec roku to ostatni moment na zapewnienie sobie ulgi podatkowej. Można to zrobić m.in. poprzez wpłaty na indywidualne konto zabezpieczenia emerytalnego (IKZE). Zasilenie IKZE do końca grudnia może przynieść zwrot podatku przekraczający 3000 zł.- 26.11.2024, 10:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Samochód dla dużej rodziny - co wybrać, by zapewnić komfort i bezpieczeństwo?
Wybór samochodu dla dużej rodziny to wyzwanie, które wymaga uwzględnienia wielu czynników. Liczba miejsc, przestrzeń bagażowa, bezpieczeństwo czy koszty eksploatacji - wszystko to ma znaczenie, gdy zależy nam na wygodzie i ochronie bliskich podczas codziennych podróży i dłuższych wyjazdów. Na rynku dostępnych jest wiele modeli, które odpowiadają na potrzeby rodzin. Od przestronnych SUV-ów po funkcjonalne vany. Jakie cechy powinien mieć idealny samochód rodzinny?- 26.11.2024, 09:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „WARTA”