Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Logo ma być umieszczane na butelkach czy puszkach z piwem i ma informować konsumentów na całym świecie, że jest to napój, który został wyprodukowany w Polsce.
„Polskie piwo jest obecne dziś na rynkach przeszło 80 krajów. Roczny eksport wynosi ponad 3,3 mln hektolitrów – mówił w Rzeszowie Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny ZPPP – Browary Polskie. - Eksport piwa rośnie nieprzerwanie od momentu wejścia polski do UE. Po korekcie o inflację wzrósł o przeszło 344 proc.” – podkreślił.
Jak podkreślają pomysłodawcy logo „Proudly made in Poland”, zostało ono stworzone, aby promować rodzime, polskie marki piwa. Ale ma to przełożyć się także na budowanie wizerunku Polski jako kraju pochodzenia produktów spożywczych najwyższej jakości oraz wiarygodnego i wartościowego partnera handlowego.
„Piwo z polskich browarów to produkt najwyższej jakości – uwarzony z doskonałych polskich składników, czerpiący z wiedzy i doświadczenia wielu pokoleń naszych piwowarów” – podkreślił i dodał, że jest to wartość, z której trzeba być dumnym.
Jak podkreślają organizatorzy akcji projekt wpisuje się w przedstawioną przez premiera Morawieckiego Strategię na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która zakłada wdrożenie systemu promującego obecność polskich marek za granicą, rozwijającego równolegle konkurencyjność polskich marek. „Projekt znaku jest pierwszą tego typu inicjatywą sektorową, gdzie konkurenci uzgadniają wspólne umieszczanie znaku nawiązującego do polskiego pochodzenia produktu. Jest to bardzo dobry przykład, że biznes potrafi w słusznej sprawie ze sobą współpracować” – powiedział Tomasz Korkosz, dyrektor komunikacji i relacji zewnętrznych.
„Chcielibyśmy, żeby polskie piwo, które jest już tak szeroko dostępne na świecie, było rozpoznawalne jeszcze bardziej poprzez stworzony przez nas znak „Proudly made in Poland” – powiedział Morzycki.
„PAIH od dwóch lat zakłada sieć zagranicznych biur handlowych, których w chwili obecnej mamy ponad 60. Pracujący tam personel zwraca nam uwagę na fakt, że ludzie kojarzą Polskę w większości z artykułów spożywczych, ale często brakuje czegoś, co promowałoby Polskę jako markę, która przywiązana by była do konkretnych produktów” – mówił Tomasz Korkosz.
Pomysł stworzenia znaku „Proudly made in Poland” dla marek piwa wynika z tego, że są to produkty, który już posiada pewną skalę, nie trzeba budować od zera. Dokładamy do tego ideę, która – mam nadzieję – poniesie nas dalej” – dodał.
Znak „Proudly made in Poland” będzie umieszczany na markach piwa największych krajowych producentów zrzeszonych w ZPPP – Browary Polskie: Kompanii Piwowarskiej, Carlsberg Polska i Grupy Żywiec.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.11.2018, 17:25 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Security Operations Center, czyli jak zadbać o ochronę firmy przed cyberzagrożeniami
Aż 83 proc. przedsiębiorstw odnotowało minimum jeden incydent związany z zagrożeniem bezpieczeństwa danych w sieci w 2024 roku - podaje VIII edycja badania „Barometr Cyberbezpieczeństwa” KPMG. Respondenci mieli do czynienia najczęściej z wyciekiem danych wskutek złośliwego oprogramowania. Niestety, firmom trudno zrekrutować i utrzymać wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Rozwiązaniem mogą być subskrypcyjne usługi bezpieczeństwa, np. SOC (Security Operations Center). Dlaczego warto w nie zainwestować?- 22.04.2025, 09:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Orange
-
Image
VELUX na szczycie TOGETAIR: aż 70 proc. budynków w Polsce wciąż jest nieefektywna energetycznie PAP
Aleksandra Stępniak, public affairs manager w VELUX Polska, podzieliła się z gośćmi 6. edycji szczytu klimatycznego TOGETAIR w Warszawie niepokojącymi danymi: tak zwany „syndrom chorych budynków” dotyka co czwartego Polaka, a 70 proc. naszych budynków wciąż jest nieefektywna energetycznie. Oznacza to, że pracujący bądź mieszkający w nich ludzie są narażeni na nadmierny hałas, brak światła lub inne czynniki, istotnie wpływające na ich zdrowie oraz jakość życia.- 22.04.2025, 09:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MeediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ