Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Logo ma być umieszczane na butelkach czy puszkach z piwem i ma informować konsumentów na całym świecie, że jest to napój, który został wyprodukowany w Polsce.
„Polskie piwo jest obecne dziś na rynkach przeszło 80 krajów. Roczny eksport wynosi ponad 3,3 mln hektolitrów – mówił w Rzeszowie Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny ZPPP – Browary Polskie. - Eksport piwa rośnie nieprzerwanie od momentu wejścia polski do UE. Po korekcie o inflację wzrósł o przeszło 344 proc.” – podkreślił.
Jak podkreślają pomysłodawcy logo „Proudly made in Poland”, zostało ono stworzone, aby promować rodzime, polskie marki piwa. Ale ma to przełożyć się także na budowanie wizerunku Polski jako kraju pochodzenia produktów spożywczych najwyższej jakości oraz wiarygodnego i wartościowego partnera handlowego.
„Piwo z polskich browarów to produkt najwyższej jakości – uwarzony z doskonałych polskich składników, czerpiący z wiedzy i doświadczenia wielu pokoleń naszych piwowarów” – podkreślił i dodał, że jest to wartość, z której trzeba być dumnym.
Jak podkreślają organizatorzy akcji projekt wpisuje się w przedstawioną przez premiera Morawieckiego Strategię na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która zakłada wdrożenie systemu promującego obecność polskich marek za granicą, rozwijającego równolegle konkurencyjność polskich marek. „Projekt znaku jest pierwszą tego typu inicjatywą sektorową, gdzie konkurenci uzgadniają wspólne umieszczanie znaku nawiązującego do polskiego pochodzenia produktu. Jest to bardzo dobry przykład, że biznes potrafi w słusznej sprawie ze sobą współpracować” – powiedział Tomasz Korkosz, dyrektor komunikacji i relacji zewnętrznych.
„Chcielibyśmy, żeby polskie piwo, które jest już tak szeroko dostępne na świecie, było rozpoznawalne jeszcze bardziej poprzez stworzony przez nas znak „Proudly made in Poland” – powiedział Morzycki.
„PAIH od dwóch lat zakłada sieć zagranicznych biur handlowych, których w chwili obecnej mamy ponad 60. Pracujący tam personel zwraca nam uwagę na fakt, że ludzie kojarzą Polskę w większości z artykułów spożywczych, ale często brakuje czegoś, co promowałoby Polskę jako markę, która przywiązana by była do konkretnych produktów” – mówił Tomasz Korkosz.
Pomysł stworzenia znaku „Proudly made in Poland” dla marek piwa wynika z tego, że są to produkty, który już posiada pewną skalę, nie trzeba budować od zera. Dokładamy do tego ideę, która – mam nadzieję – poniesie nas dalej” – dodał.
Znak „Proudly made in Poland” będzie umieszczany na markach piwa największych krajowych producentów zrzeszonych w ZPPP – Browary Polskie: Kompanii Piwowarskiej, Carlsberg Polska i Grupy Żywiec.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.11.2018, 17:25 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
TOURISE announces cross-sector Advisory Board to champion bold new platform rewriting the rules of tourism
• Leaders from World Travel & Tourism Council (WTTC), Global Sustainable Tourism Council, Amadeus, TikTok, Six Senses, Cirque du Soleil, Turismede Barcelona, Liberty International, Wagonlit Travel, Once Billion Happy, the Saudi Tourism Authority (STA), and the Riyadh School of Tourism and Hospitality at the helm of TOURISE Advisory Board.
• Formation of the Advisory Board reinforces TOURISE’s dedication to driving cross-sector global collaboration.
• Advisory Board shape TOURISE summit agenda, ensuring high-impact global issues such as equity, geographical representation and sectoral diversity are in spotlight.- 05.08.2025, 17:37
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
75% przedsiębiorców ufa księgowym. Bez nich biznes to stres i ryzyko
Większość przedsiębiorców w Polsce nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez wsparcia księgowych. Aż 75% właścicieli firm darzy swoje księgowe i księgowych dużym zaufaniem, a blisko 79% pozytywnie ocenia współpracę z nimi – wynika z najnowszego badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Nest Banku. Co więcej, aż 71% właścicieli firm uważa, że kompetentna księgowa lub księgowy mogą realnie wpłynąć na sukces finansowy firmy.- 05.08.2025, 16:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Nest Bank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ