Newsletter

WeChat Mini Games wykazują wartość mediów społecznościowych i pomagają twórcom gier osiągnąć niespotykane wcześniej zyski

22.11.2018, 10:02aktualizacja: 22.11.2018, 10:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SAN FRANCISCO, 22 listopada 2018 r. /PRNewswire/ -- WeChat jest jedną z najpotężniejszych platform społecznościowych łączącą media społecznościowe, rozrywkę, usługi lokalne, płatności i nie tylko. Licząc ponad 1 miliard aktywnych użytkowników, WeChat już uwalnia potencjał biznesowy platformy. Dnia 12 listopada w San Francisco funkcja WeChat Mini Games, jedna z najnowszych kluczowych działalności WeChat, została nagrodzona brawami ze strony zagranicznych deweloperów, którzy zgromadzili się na pierwszej konferencji twórców WeChat Mini Games. Wydarzenie to umożliwiło zaprezentowanie platformy Mini Games światu, w tym poprzez podzielenie się najnowszymi statystykami i wynikami handlowymi, a także możliwościami platformy i poziomem wsparcia dla deweloperów.

Na konferencji WeChat zaprezentował interesujące statystyki dotyczące platformy Mini Games, w tym fakt, że baza użytkowników przekroczyła 300 milionów oraz zaprezentował wybrane z najpopularniejszych Mini Games. Mini gra „WeGoing" osadzona w przestrzeni kosmicznej przyciągnęła ponad 100 milionów użytkowników, a „Tencent Billiards" osiągnęła dzienny poziom transakcji ponad 10 milionów RMB i 30-dniowy poziom utrzymania użytkowników w wysokości ponad 40%. Ponadto specjalną uwagę i pochwały przyciągnęły dwie Mini Games zagranicznych deweloperów: „Guess My Sketch" Google i „Linsane Hoops" Game Closure z graczem NBA Jeremy'm Lin.

Jako pierwsze zagraniczne gry w ekosystemie WeChat Mini Games, te dwie Mini Games były gwoździem programu na konferencji. Gra „Guess My Sketch" spotkała się z entuzjazmem ze strony użytkowników WeChat ze względu na kreatywną fabułę z interakcjami na bazie sztucznej inteligencji oraz tryb gry przeciwko znajomym. Gra stała się gorącym tematem rozmów na WeChat, a całe rzesze użytkowników wymieniały się doświadczeniami i dyskutowały na temat gry w czatach grupowych i historiach. Natomiast gra „Linsane Hoops" przekonała do siebie użytkowników w trakcie otwartej fazy beta poprzez wykorzystanie kultowego obrazu Jeremy'ego Lin i fascynujące wsady. Po wywołaniu tak pozytywnego pierwszego wrażenia „Linsane Hoops" najprawdopodobniej stanie się kolejną popularną mini grą w WeChat po oficjalnej premierze. Choć te dwie Mini Games znacznie się od siebie różnią, to obie wykorzystują unikalne funkcje WeChat do integracji interakcji społecznych i fabuły gry, przez co trafiają do ogromnej liczby użytkowników w rozległej sieci społecznościowej WeChat.

Największymi sukcesami na WeChat Mini Games cieszą się ci deweloperzy, którzy najlepiej łączą kreatywną fabułę z elementami społecznościowymi. WeChat Mini Games nieustannie dążą do zwiększania kreatywnych możliwości deweloperów przez wdrażanie nowych interfejsów API i innych funkcji. Wśród najczęściej wykorzystywanych funkcji społecznościowych znajdują się między innymi pojedynki ze znajomymi, tablice wyników i wyzwania, a więcej funkcji zostanie wdrożonych w przyszłości. Ponadto platforma wdrożyła system zachęt dla mini gier z innowacyjną fabułą pod postacią nagród i podziału przychodu. To oznacza, że Mini Games z pieczęcią innowacyjności wiążą się z większymi korzyściami. Biorąc pod uwagę sukcesy poprzedników i ogromne wsparcie ze strony WeChat Mini Games, zagraniczni deweloperzy mają przed sobą duże szanse na utworzenie kolejnej fali popularnych mini kier, które wykorzystują pełen potencjał innowacyjnej fabuły i unikatowego ekosystemu WeChat.

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/786743/WeChat_Mini_Games_Shows_Social_Media_Value.jpg

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/786744/WeChat_Mini_Games_Shows_Social_Media_Value.jpg

Źródło: WeChat Mini Games

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.11.2018, 10:02
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ