Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Przedstawiciel marki odebrał też ze strony redakcji dwa wyróżnienia: tytuł Fleet Leader 2018 oraz certyfikat za udział Jeepa Compassa w Długodystansowym Teście Flotowym.
Fleet Market to cykliczna impreza adresowana do małych i średnich przedsiębiorców, kadry zarządzającej i fleet managerów, dla których samochody stanowią istotne narzędzie w prowadzeniu biznesu.
Tegoroczna edycja, która odbyła się w całkowicie nowym miejscu, na powierzchni 12 tys. m2 zgromadziła 150 wystawców, 200 pojazdów i aż 10 tys. przedstawicieli firm. Jednym z największych uczestników Fleet Market 2018 była firma FCA, która na 342-metrowym stoisku wystawiła bestsellerowe 5-drzwiowe Fiaty Tipo i w wersji Station Wagon, nowoczesnego SUV-a 500X oraz pick-upa Fullbacka z zabudową energetyczną.
Markę Alfa Romeo reprezentowały bezkompromisowa Giulia w wersji Veloce oraz Stelvio łączący sportowy charakter z wygodą klasycznego SUV-a.
Równie dużym zainteresowaniem cieszyły się nowe Jeepy – Renegade, który już po raz trzeci został okrzyknięty przez „4x4 Magazine” „Najlepszym Kompaktowym SUV-em Roku” i Cherokee w nowej stylistyce i z jeszcze bogatszym wyposażeniem. Oba te samochody na Fleet Market 2018 po raz pierwszy zostały zaprezentowane klientom biznesowym. Gamę Jeepa uzupełniał innowacyjny Compass.
Podczas Targów redakcja magazynu „Fleet” wręczyła wyróżnienia przyznawane osobom, stowarzyszeniom lub firmom z branży motoryzacyjnej i flotowej za wyjątkowe osiągnięcia na tym rynku. Wśród nagrodzonych znalazła się marka Jeep doceniona za nowoczesną gamę samochodów SUV i najbardziej dynamiczny wzrost sprzedaży do firm. Statuetkę z rąk redaktora naczelnego magazynu „Fleet” Michała Hutyry i dyrektora handlowego Krzysztofa Turczaka odebrał Bartłomiej Brzozowski, dyrektor ds. sprzedaży flotowej w FCA Poland. Dodatkowo, redakcja uhonorowała importera certyfikatem za udział Jeepa Compassa w Długodystansowym Teście Flotowym.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 27.11.2018, 11:06 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Solstice Advanced Materials zakończyło proces wyodrębnienia się z Honeywell i rozpoczyna notowania na giełdzie Nasdaq
- Wyodrębnienie umożliwia firmie Solstice przyspieszenie wzrostu i zwiększenie wartości dla akcjonariuszy – jako wiodącej, wyspecjalizowanej firmy specjalizującej się w materiałach. - Firma jest dobrze przygotowana, by czerpać korzyści z silnych i trwałych trendów rynkowych w obszarach chłodzenia, rozwiązań budowlanych, zaawansowanego przetwarzania danych, energii, bezpieczeństwa i opieki zdrowotnej. - Notowania na Nasdaq rozpoczynają się dziś pod symbolem giełdowym „SOLS".- 30.10.2025, 12:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
OC&C: Polacy mają coraz więcej psów i kotów, rynek karmy i akcesoriów czeka dynamiczny wzrost
Rynek karmy i akcesoriów dla zwierząt domowych w Polsce wzrośnie w ciągu najbliższych czterech lat o jedną trzecią do niemal 13 mld złotych w 2029 roku, wynika z analiz firmy doradczej OC&C Strategy Consultants. Rozwój rynku napędza coraz większa liczba psów i kotów oraz gotowość opiekunów do kupowania produktów premium. Polska jest także jednym z liderów w Europie pod względem sprzedaży produktów dla zwierząt domowych przez internet.- 30.10.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OC&C
-
Eksperci Forum Krynica 2025: rynek gier hazardowych wymaga demonopolizacji PAP
W Polsce potrzebna jest skuteczna walka z czarnym rynkiem gier hazardowych online - wskazali uczestnicy debaty „Hazard online: skuteczny czy fikcyjny monopol państwa?”, która odbyła się podczas Forum Krynica 2025. Eksperci podkreślili, że klienci kasyn online chcą urozmaicenia oferty, a do tego potrzeba demonopolizacji polskiego rynku internetowych gier hazardowych.- 30.10.2025, 11:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ