Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Przedstawiciel marki odebrał też ze strony redakcji dwa wyróżnienia: tytuł Fleet Leader 2018 oraz certyfikat za udział Jeepa Compassa w Długodystansowym Teście Flotowym.
Fleet Market to cykliczna impreza adresowana do małych i średnich przedsiębiorców, kadry zarządzającej i fleet managerów, dla których samochody stanowią istotne narzędzie w prowadzeniu biznesu.
Tegoroczna edycja, która odbyła się w całkowicie nowym miejscu, na powierzchni 12 tys. m2 zgromadziła 150 wystawców, 200 pojazdów i aż 10 tys. przedstawicieli firm. Jednym z największych uczestników Fleet Market 2018 była firma FCA, która na 342-metrowym stoisku wystawiła bestsellerowe 5-drzwiowe Fiaty Tipo i w wersji Station Wagon, nowoczesnego SUV-a 500X oraz pick-upa Fullbacka z zabudową energetyczną.
Markę Alfa Romeo reprezentowały bezkompromisowa Giulia w wersji Veloce oraz Stelvio łączący sportowy charakter z wygodą klasycznego SUV-a.
Równie dużym zainteresowaniem cieszyły się nowe Jeepy – Renegade, który już po raz trzeci został okrzyknięty przez „4x4 Magazine” „Najlepszym Kompaktowym SUV-em Roku” i Cherokee w nowej stylistyce i z jeszcze bogatszym wyposażeniem. Oba te samochody na Fleet Market 2018 po raz pierwszy zostały zaprezentowane klientom biznesowym. Gamę Jeepa uzupełniał innowacyjny Compass.
Podczas Targów redakcja magazynu „Fleet” wręczyła wyróżnienia przyznawane osobom, stowarzyszeniom lub firmom z branży motoryzacyjnej i flotowej za wyjątkowe osiągnięcia na tym rynku. Wśród nagrodzonych znalazła się marka Jeep doceniona za nowoczesną gamę samochodów SUV i najbardziej dynamiczny wzrost sprzedaży do firm. Statuetkę z rąk redaktora naczelnego magazynu „Fleet” Michała Hutyry i dyrektora handlowego Krzysztofa Turczaka odebrał Bartłomiej Brzozowski, dyrektor ds. sprzedaży flotowej w FCA Poland. Dodatkowo, redakcja uhonorowała importera certyfikatem za udział Jeepa Compassa w Długodystansowym Teście Flotowym.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.11.2018, 11:06 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
W ramach współpracy z Meteomatics KISTERS wprowadza sprawdzony w USA system wykrywania gradu do Europy
- 19.05.2025, 10:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Huawei prezentuje rozwiązanie dla centrów danych AI, wprowadzając branżę w nową erę inteligentnego przetwarzania danych
- 19.05.2025, 10:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ