Pobierz materiał i Publikuj za darmo
VRG S.A (poprzednia nazwa: Vistula Group S.A., dalej: "Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 66,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2017 roku o około 16,4%.
W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2018 roku wyniosła około 657,5 mln zł i była wyższa o około 13,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w listopadzie 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 41,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2017 roku o około 21,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 374,8 mln zł i była wyższa o około 11,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 20,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2017 roku o około 17,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 247,6 mln zł i była wyższa o około 19,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w listopadzie 2018 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 51,4% i była niższa od marży osiągniętej w listopadzie 2017 roku o około 1,3 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - listopad 2018 wyniosła około 50,6% i była niższa o 1,2 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej Spółki na koniec listopada 2018 roku wyniosła 35,4 tys. m2 i była wyższa o 8,2% od powierzchni sprzedaży detalicznej w listopadzie 2017 roku.
Spółka jako następca prawny spółki Bytom S.A. informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Bytom S.A. w listopadzie 2018 roku wyniosły około 18,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2017 roku o około 22,9%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Bytom S.A. w okresie styczeń - listopad 2018 roku wyniosła około 175,5 mln zł i była wyższa o około 12,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Marża ze sprzedaży osiągnięta przez Bytom S.A. w listopadzie 2018 roku wyniosła około 51,8% i była niższa od marży osiągniętej w listopadzie 2017 roku o około 0,8 p.p. W ujęciu narastającym marża ze sprzedaży osiągnięta przez Bytom S.A. w okresie styczeń - listopad 2018 wyniosła około 52,5% i była wyższa o 1,8 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.12.2018, 15:08 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |