Newsletter

Muzeum Sztuki Cyfrowej Mori Building: teamLab Borderless w Tokio powitało ponad milion zwiedzających w okresie pięciu miesięcy. Jeden na trzech odwiedzających pochodzi z zagranicy

21.12.2018, 15:49aktualizacja: 21.12.2018, 15:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

TOKIO - (BUSINESS WIRE) - Muzeum Sztuki Cyfrowej MORI Building : teamLab Borderless w Tokio, powstałe przy współpracy Mori Building i kolektywu artystycznego teamLab, odwiedziło ponad milion osób według stanu na dzień 28 listopada 2018 r.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji znajduje się na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20181221005198/en/

Od otwarcia muzeum, które odbyło się pięć miesięcy temu 21 czerwca 2018 r., muzeum teamLab Borderless powitało milion zwiedzających. Jako nowy punkt na mapie turystycznej Tokio, muzeum zorganizowało „Ceremonię na cześć milionowego gościa” podczas której wyróżniona tym tytułem osoba, pani Nikky Parker z Australii z rodziną, otrzymała paszport Borderless, stanowiący bezterminową przepustkę do nieograniczonej liczby wejść do muzeum teamLab Borderless (nie podlega odsprzedaży).

Komentarz zwiedzającej:

„Dowiedziałam się o tym muzeum poprzez SNS, i zapragnęłam doświadczyć tego pięknego świata, którego nigdy dotąd nie widziałam, więc przyjechałam tutaj z narzeczonym i moimi rodzicami. Słyszałam, że prace są zmieniane w zależności od pory roku, więc wykorzystam paszport Borderless i przyjadę tutaj wielokrotnie!”

[Opinie zagranicznych gości]

• Według danych z ankiet wypełnianych przy wyjściu (*1), muzeum odwiedzają zarówno osoby młode, jak i seniorzy, oraz całe rodziny, przy czym jedna na trzy osoby przyjeżdża z innego kraju. Ponadto, połowa tych zwiedzających stwierdziła, że „przyjechali do Tokio, żeby zobaczyć muzeum.”

• Muzeum teamLab Borderless otrzymało „Nagrodę za wybitne osiągnięcia” przyznaną przez organizację Themed Entertainment Association (*2) 13 listopada 2018 r. W Japonii wyróżnienie to stawia muzeum na równi z takimi atrakcjami jak Tokyo Disneysea i Universal Studios Japan™, które również otrzymały tę nagrodę.

(*1) Dane gromadzone od dnia 25 października 2018 do 2 listopada 2018 r. obejmujące 1 237 respondentów.

(*2) Themed Entertainment Association - organizacja non-profit z siedzibą w Los Angeles, USA. Zajmujące się publikacją rankingów muzeów sztuki, muzeów historii naturalnej, i obiektami rozrywkowymi.

[Koncepcja teamLab Borderless]

Wędruj, poszukuj, odkrywaj w jednym świecie bez granic.

Muzeum teamLab Borderless gromadzi dzieła sztuki, które tworzą jeden, niczym nieograniczony świat. Dzieła sztuki „wychodzą” z sali, komunikują się z innymi pracami, oddziaływają na siebie nawzajem, mieszają się pomiędzy sobą, bez ograniczeń.

Zanurz się w sztuce bez granic w tym rozległym, złożonym, trójwymiarowym świecie o powierzchni 10 000 m2. Wędruj, poszukuj konkretnych rzeczy, odkrywaj i twórz nowy świat z innymi zwiedzającymi.

[Pakiet dla mediów]

https://goo.gl/MpzVss

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20181221005198/en/

Żródło: teamLab

KONTAKT:

teamLab

Kaori Oshima

e-mail: lab-pr@team-lab.com

Wnioski o pozwolenie na filmowanie: https://goo.gl/forms/ZghO2ukUoFmmyVNl1

Dział relacji z mediami teamLab: https://www.teamlab.art/contact/

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.12.2018, 15:49
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ