Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<li>Pepsi przedstawia nowy międzynarodowy slogan we wszystkich znakach towarowych.</li>
<li>Współpraca muzyczna z Now United Simona Fullera.</li>
</ul>
PURCHASE, Nowy Jork, 8 stycznia 2019 r. /PRNewswire/ - #FORTHELOVEOFIT - Pepsi®, kultowa marka napojów z elementem rozrywkowym zaprezentowała dziś nową platformę marketingową i slogan we wszystkich znakach towarowych: FOR THE LOVE OF IT™, czyli „z miłości do tego". W ciągu nadchodzącego roku w ponad 100 krajach na świecie pojawią się różnorodne treści FOR THE LOVE OF IT, które będą promować napój gazowany dla najmłodszych pokoleń.
„Świętujemy to, kim jesteśmy: kultową marką z korzeniami w rozrywce z odświeżającym, pysznym napojem, który kochają ludzie na całym świecie, oraz to, kim są nasi pozostali miłośnicy koli – skomentował Roberto Rios, starszy wiceprezes do spraw marketingu w grupie międzynarodowych napojów w PepsiCo. – Slogan FOR THE LOVE OF IT to nasz apel, który wzywa wszystkich do pójścia na całość z miłości do czegoś, od pasji i zainteresowań jak piłka nożna i muzyka do nieograniczonego delektowania się w życiu jednym z najlepszych przysmaków, czyli Pepsi” – dodał dyrektor.
Już od dziesięcioleci muzyka jest w samym sercu marki Pepsi, a slogan FOR THE LOVE OF IT ma kontynuować tę tradycję i zainspirować współczesne pokolenie muzyki do życia pasją. W 2019 r. Pepsi po raz kolejny łączy siły z legendą branży muzycznej Simonem Fullerem w zakresie najnowszej, przełomowej inicjatywy: zespołu pop Now United. Od Chin do Brazylii, od Rosji po Indie Now United to nowy koncept muzyki pop, który obejmuje 14 piosenkarzy i tancerzy z wielu krajów i mających na swoim koncie miliony obserwujących w mediach społecznościowych. Wschodzące gwiazdy zespołu Now United nagrają odświeżony dżingiel Pepsi oraz nowy muzyczny kod marki, które będą w samym sercu sloganu FOR THE LOVE OF IT we wszystkich znakach towarowych.
Biorąc pod uwagę globalną skalę i zasięg Pepsi, marka daje nowym talentom globalną scenę do promocji ich historii, dzielenia się sztuką i łączenia z nowymi i dotychczasowymi fanami. W ciągu roku, kiedy zespół Now United będzie w trasie koncertowej na świecie, Pepsi będzie tworzyć niezapomniane doświadczenia i treści z grupą i jej fanami.
„Pepsi ma na swoim koncie wyjątkową tradycję wspierania nowych talentów muzycznych, już od pierwszych kroków Spice Girls, po to, co teraz robimy z Now United. Kampania FOR THE LOVE OF IT marki odzwierciedla bardzo wiele z pozytywnych wartości, które przenikają Now United. Wiem, że marka zainspiruje grupę i umożliwi jej oraz fanom na całym świecie pójście na całość jeżeli chodzi o pasje” – skomentował Fuller.
W 2019 r. nowa tożsamość wizualna i dżingiel FOR THE LOVE OF IT nabiorą życia przez wyraziste, designerskie opakowania, przełomowe wyrazy kreatywności oraz ważne reklamy i treści cyfrowe różniące się między produktami marki. Tak marka będzie celebrować żywego, dynamicznego ducha napoju w zupełnie nowy sposób.
Dołącz do rozmowy w sieci pod #FORTHELOVEOFIT.
Dodatkowych informacji udzieli: Lee.Rothchild@pepsico.com
O PepsiCo
Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2017 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 63 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.
Działaniom firmy PepsiCo przewodzi hasło „Performance with Purpose", czyli przekonanie leżące u podstaw naszej działalności, zgodnie z którym powodzenie naszej firmy jest nieodłącznie związane ze zrównoważonym rozwojem otaczającego nas świata. Jesteśmy przekonani, że ciągłe ulepszanie sprzedawanych produktów, odpowiedzialne prowadzenie działalności z naciskiem na ochronę planety i wspieranie społeczności na całym świecie są niezbędnymi elementami umożliwiającymi firmie PepsiCo prowadzenie dobrze prosperującej, globalnej firmy będącej źródłem długofalowej wartości dla społeczeństwa i udziałowców. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pepsico.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/804220/PepsiCo_FOR_THE_LOVE_OF_IT.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/804012/2019_PEPSI_FTLOI_BLUE_LIFESTYLE.jpg
Źródło: PepsiCo
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.01.2019, 10:51 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
W cieniu konfliktu: jak młode pokolenie Libanu walczy o swoją przyszłość
Liban już kolejny rok z rzędu pogrążony jest w wielowymiarowym kryzysie. Zapaść gospodarcza, napięta sytuacja polityczna i - obecnie zawieszona - wojna na terytorium kraju powodują, że coraz więcej jego mieszkańców żyje w skrajnym ubóstwie. Szczególnie zagrożone są osoby młode - to właśnie je wspiera Polska Akcja Humanitarna.- 23.12.2024, 16:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Polska Akcja Humanitarna
-
Image
Firma Yutong Bus dostarczyła do Ameryki Łacińskiej już 500 szt. nowego modelu vana – V6
- 23.12.2024, 14:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire