Newsletter

Pójdź na całość FOR THE LOVE OF IT™ z Pepsi®

08.01.2019, 10:51aktualizacja: 08.01.2019, 10:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PepsiCo
PepsiCo
<ul>
<li>Pepsi przedstawia nowy międzynarodowy slogan we wszystkich znakach towarowych.</li>
<li>Współpraca muzyczna z Now United Simona Fullera.</li>
</ul>

PURCHASE, Nowy Jork, 8 stycznia 2019 r. /PRNewswire/ - #FORTHELOVEOFIT - Pepsi®, kultowa marka napojów z elementem rozrywkowym zaprezentowała dziś nową platformę marketingową i slogan we wszystkich znakach towarowych: FOR THE LOVE OF IT™, czyli „z miłości do tego". W ciągu nadchodzącego roku w ponad 100 krajach na świecie pojawią się różnorodne treści FOR THE LOVE OF IT, które będą promować napój gazowany dla najmłodszych pokoleń.

„Świętujemy to, kim jesteśmy: kultową marką z korzeniami w rozrywce z odświeżającym, pysznym napojem, który kochają ludzie na całym świecie, oraz to, kim są nasi pozostali miłośnicy koli – skomentował Roberto Rios, starszy wiceprezes do spraw marketingu w grupie międzynarodowych napojów w PepsiCo. – Slogan FOR THE LOVE OF IT to nasz apel, który wzywa wszystkich do pójścia na całość z miłości do czegoś, od pasji i zainteresowań jak piłka nożna i muzyka do nieograniczonego delektowania się w życiu jednym z najlepszych przysmaków, czyli Pepsi” – dodał dyrektor.

Już od dziesięcioleci muzyka jest w samym sercu marki Pepsi, a slogan FOR THE LOVE OF IT ma kontynuować tę tradycję i zainspirować współczesne pokolenie muzyki do życia pasją. W 2019 r. Pepsi po raz kolejny łączy siły z legendą branży muzycznej Simonem Fullerem w zakresie najnowszej, przełomowej inicjatywy: zespołu pop Now United. Od Chin do Brazylii, od Rosji po Indie Now United to nowy koncept muzyki pop, który obejmuje 14 piosenkarzy i tancerzy z wielu krajów i mających na swoim koncie miliony obserwujących w mediach społecznościowych. Wschodzące gwiazdy zespołu Now United nagrają odświeżony dżingiel Pepsi oraz nowy muzyczny kod marki, które będą w samym sercu sloganu FOR THE LOVE OF IT we wszystkich znakach towarowych.

Biorąc pod uwagę globalną skalę i zasięg Pepsi, marka daje nowym talentom globalną scenę do promocji ich historii, dzielenia się sztuką i łączenia z nowymi i dotychczasowymi fanami. W ciągu roku, kiedy zespół Now United będzie w trasie koncertowej na świecie, Pepsi będzie tworzyć niezapomniane doświadczenia i treści z grupą i jej fanami.

„Pepsi ma na swoim koncie wyjątkową tradycję wspierania nowych talentów muzycznych, już od pierwszych kroków Spice Girls, po to, co teraz robimy z Now United. Kampania FOR THE LOVE OF IT marki odzwierciedla bardzo wiele z pozytywnych wartości, które przenikają Now United. Wiem, że marka zainspiruje grupę i umożliwi jej oraz fanom na całym świecie pójście na całość jeżeli chodzi o pasje” – skomentował Fuller.

W 2019 r. nowa tożsamość wizualna i dżingiel FOR THE LOVE OF IT nabiorą życia przez wyraziste, designerskie opakowania, przełomowe wyrazy kreatywności oraz ważne reklamy i treści cyfrowe różniące się między produktami marki. Tak marka będzie celebrować żywego, dynamicznego ducha napoju w zupełnie nowy sposób.

Dołącz do rozmowy w sieci pod #FORTHELOVEOFIT.

Dodatkowych informacji udzieli: Lee.Rothchild@pepsico.com

O PepsiCo

Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2017 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 63 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.

Działaniom firmy PepsiCo przewodzi hasło „Performance with Purpose", czyli przekonanie leżące u podstaw naszej działalności, zgodnie z którym powodzenie naszej firmy jest nieodłącznie związane ze zrównoważonym rozwojem otaczającego nas świata. Jesteśmy przekonani, że ciągłe ulepszanie sprzedawanych produktów, odpowiedzialne prowadzenie działalności z naciskiem na ochronę planety i wspieranie społeczności na całym świecie są niezbędnymi elementami umożliwiającymi firmie PepsiCo prowadzenie dobrze prosperującej, globalnej firmy będącej źródłem długofalowej wartości dla społeczeństwa i udziałowców. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pepsico.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/804220/PepsiCo_FOR_THE_LOVE_OF_IT.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/804012/2019_PEPSI_FTLOI_BLUE_LIFESTYLE.jpg

Źródło: PepsiCo

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 08.01.2019, 10:51
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ