Newsletter

Chiński detalista produktów inteligentnych Suning prezentuje nową strategię RaaS na targach CES 2019

10.01.2019, 13:44aktualizacja: 10.01.2019, 13:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Dr Jack Jing, główny dyrektor operacyjny Suning Technology Group wdraża nową strategię; - Otwarta platforma umożliwi partnerom dostęp do ekosystemu na bazie technologii; - Mali i średni detaliści mogą korzystać ze zwiększonej wydajności operacyjnej i oferować lepsze doświadczenia klientom.

LAS VEGAS, 10 stycznia 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Suning, gigant handlowy zajmujący drugą pozycję wśród czołowych chińskich przedsiębiorstw nie w posiadaniu rządowym i właściciel Suning.com, firmy detalicznej na liście Fortune Global 500, zaprezentowała dziś nową strategię Retail as a Service (w skrócie RaaS) na bazie strategii inteligentnego handlu detalicznego. Nowa strategia ujrzała światło dzienne na targach CES 2019 w Las Vegas, a jej celem jest umożliwienie przyszłego rozwoju branży.

Uznawana za „mózg" inteligentnego handlu detalicznego strategia jest w skrócie otwartą platformą, przez którą partnerzy mogą uzyskiwać dostęp do portfela dobrze rozwiniętych możliwości technologicznych firmy Suning oraz doświadczenia w prowadzeniu operacji typu omni-channel, w tym:

- SaaS (Software as a Service) -- bazując na działaniach w zakresie badań i rozwoju nakierowanych na klienta, firmie Suning udało się zrealizować komercyjne zastosowania sztucznej inteligencji, internetu rzeczy i dużych danych we wszystkich procesach biznesowych, w tym w spersonalizowanych rekomendacjach produktów, sklepach cyfrowych i usłudze domu inteligentnego.

- PaaS (Platform as a Service) -- obejmuje platformę sztucznej inteligencji, dużych danych i ponad 80 silników biznesowych firmy Suning. Platforma sztucznej inteligencji bazuje na 3 podstawowych platformach algorytmów, które wspierają ponad 150 umiejętności sztucznej inteligencji i ponad 80 scenariuszy detalicznych, a platforma dużych danych ma możliwości gromadzenia, przetwarzania i dystrybucji danych ponad 600 milionów użytkowników pozyskiwanych z ponad 2000 scenariuszy obsługi detalicznej wraz z 15 miliardami obliczeń na bazie danych dziennie.

- IaaS (Infrastructure as a Service) -- firma Suning ukończyła budowę infrastruktury obejmującej sprzęt komputerowy, przechowywania danych, połączeń sieciowych, IDC (Internet Data Centre) i usług mikro w celu zapewnienia solidnego wsparcia dla wiodącego w branży ekosystemu.

- HaaS (Know-How as a Service) -- firma Suning jest w posiadaniu 5 centrów badań i rozwoju oraz 35 ośrodków rozwiązań na terenie kraju i za granicą. Bardzo dobry zespół obejmujący ponad 10 000 ekspertów nieprzerwanie dostarcza najnowsze i najbardziej innowacyjne rozwiązania techniczne umożliwiające wykorzystywanie przyszłych trendów i możliwości w branży.

Dr Jack Jing, główny dyrektor operacyjny Suning Technology Group: „Jako największy detalista omni-channel w Chinach wiemy, że detal inteligentny jest kluczem do przyciągania i zaspokajania potrzeb klientów w epoce cyfrowej. Chcemy pracować z większą liczbą partnerów w branży w celu otwarcia dostępu do danych, technologii i narzędzi, co pozwoli im w lepszym zrozumieniu użytkowników i realizacji celów biznesowych. To właśnie o to chodzi w strategii Retail as a Service (RaaS)".

Strategia RaaS firmy Suning zapewnia graczom rynkowym, w tym producentom, małym i średnim detalistom a nawet deweloperom technologii i dostawcom usług dostęp do zintegrowanego rozwiązania usprawniającego tak wydajność operacyjną, jak i doświadczenia konsumentów.

W celu dalszej promocji nowej strategii firma Suning ogłosiła nawiązanie współpracy z szeregiem partnerów branżowych, w tym GaiaWorks, Ecovacs Robotics i SenseTime, najbardziej wartościowym na świecie startupem typu „unicorn" w zakresie sztucznej inteligencji i największą internetową firmą sztucznej inteligencji, w celu dogłębniejszego rozwoju i szerszego zastosowania rozwiązania.

Jednocześnie, mając na swoim koncie niemal 30 lat doświadczenia w handlu detalicznym w sieci i poza nią, na targach CES 2019 firma Suning ogłosiła także, że upubliczni źródło kodu ekosystemu inteligentnego handlu detalicznego. Przez to posunięcie firma chce umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom wyciąganie korzyści z przewagi technologicznej zarezerwowanej dla większych firm, a także zwiększanie możliwości operacyjnych i wydajności. Firma Suning rozpoczęła wdrażanie współdzielonego systemu zarządzania w sklepach i zarządzania operacjami w ramach inicjatywy Retail Cloud Programme, która weszła na rynek w 2018 r. w celu zwiększenia możliwości małych i średnich franczyz detalicznych w miastach w grupach od 4 do 6 w Chinach. Inicjatywa osiągnęła bardzo dobre wyniki w ciągu roku. Decyzja o udostępnieniu ekosystemu inteligentnego handlu detalicznego firmy Suning zaowocowała liczbą ponad 2000 sklepów Suning Retail Cloud Stores w całym kraju korzystających z silników biznesowych RaaS firmy.

Stoisko firmy Suning znajduje się na stanowisku 26030 w LVCC S2 Area.

Suning

Powstała w 1990 roku firma Suning jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2018 r. firma Suning Holdings zajęła drugie miejsce w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie 80,85 miliarda USD (557,9 miliarda RMB). Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność w ośmiu branżach wertykalnych: Suning.com, logistyka, usługi finansowe, technologia, nieruchomości, sport, media i rozrywka oraz inwestycje. Suning.com znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za rok 2018. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.suningholdings.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/806308/Suning_Booth_at_CES.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/806309/Dr_Jack_Jing_Suning.jpg

Źródło: Suning Holdings Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.01.2019, 13:44
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ