Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd ATLANTA POLAND S.A. z siedzibą w Gdańsku (Spółka), działając na podstawie art. 17 ust 1 Rozporządzenia MAR informuje, że wg wstępnych danych w I półroczu roku obrotowego 2018/2019 tj. w okresie od 1 lipca 2018r. do 31 grudnia 2018r. Spółka zrealizowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 129.997 tys. zł tj. wyższe o 4,1 % w porównaniu z analogicznym okresem roku obrotowego 2017/2018 oraz osiągnęła zysk netto w wysokości ok. 2.250 tys. zł wobec zysku netto w wysokości 933 tys. zł osiągniętego w tym samym okresie roku obrotowego 2017/2018.
Zarząd ATLANTA POLAND S.A. podjął decyzję o publikacji wstępnych wyników finansowych za I półrocze roku obrotowego 2018/2019 z uwagi na fakt, iż zysk netto zrealizowany w tym okresie był znacząco wyższy od wyniku finansowego netto osiągniętego przez Spółkę w analogicznym okresie roku poprzedniego.
W opinii Zarządu ATLANTA POLAND S.A. czynnikami, które miały największy wpływ na poprawę wyniku finansowego netto Spółki były: wzrost sprzedaży i zwiększenie rentowności działalności - wskaźnik marży brutto ze sprzedaży zwiększył się z poziomu 14,3% w I półroczu roku obrotowego 2017/2018 do poziomu ok. 15,8% w I półroczu roku obrotowego 2018/2019. Wahania wskaźnika marży brutto ze sprzedaży, które charakterystyczne są dla działalności Spółki wynikają przede wszystkim ze zmian cen surowców oraz wahań kursów walutowych.
Planowany termin publikacji raportu okresowego za I półrocze roku obrotowego 2018/2019 przypada w dniu 1 kwietnia 2019r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 31.01.2019, 13:38 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |