Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Alfa Romeo Racing - logo](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2019-02/20190205/32435374_Alfa%20Romeo%20Racing.jpg?itok=hf_dR22d)
Zaledwie w rok od powstania Alfy Romeo (24 czerwca 1910 roku), marka oficjalnie zadebiutowała w świecie wyścigów, zwyciężając w pierwszych cyklicznych zawodach w Modenie. Od tamtej pory, jej sportowa historia wzbogaciła się o zwycięstwa oraz miejsca na podium w różnych międzynarodowych mistrzostwach, w tym w Formule 1.
W 2019 roku samochody „Alfa Romeo Racing" będą rywalizować pod sztandarem „Quadrifoglio" – symbolu, który od 1923 roku wyróżnia najbardziej sportowe samochody marki Alfa Romeo.
Współdziałanie Alfy Romeo i Sauber rozpoczęło się w 2018 roku, kiedy to Alfa Romeo wystąpiła w charakterze sponsora tytularnego, a w ostatnim roku, jej team poczynił duże postępy, kończąc mistrzostwa na ósmym miejscu. Współpraca została niedawno przedłużona i rozszerzona, zachowując niezmienioną i niezależną własność oraz zarządzanie Sauberem. Jako „Alfa Romeo Racing", obie firmy mają wspólny cel: osiągnięcie ambitnych celów, zdobywając szczyty w wyścigach sportowych.
„Z niezwykłą przyjemnością ogłaszamy nasz udział w Mistrzostwach Świata Formuły 1 2019, pod nową nazwą +Alfa Romeo Racing+. Od początku współpracy z naszym sponsorem tytularnym Alfą Romeo, czyli od 2018 roku, dokonaliśmy znaczących postępów technicznych, handlowych i sportowych. Wyniki wynagrodziły nasz ogromny wysiłek i dały silną motywację wszystkim członkom zespołu zarówno tym na torze, jak i w siedzibie głównej w Szwajcarii. Zamierzamy nadal rozwijać każdy obszar aktywności zespołu, rozwijając naszą wspólną pasję, jaką są wyścigi, technologia i design" - powiedział Frédéric Vasseur, dyrektor zespołu Alfa Romeo Racing.
„+Alfa Romeo Racing+ to nowa nazwa, ale może już pochwalić się długim pasmem sukcesów w Formule 1. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Sauberem i kontynuować tradycję opartą na doskonałości technicznej i włoskim stylu, które wyróżniają markę Alfa Romeo na wyżynach sportowej rywalizacji. Nie ma wątpliwości, że z Kimi Räikkönenem i Antonio Giovinazzim za kierownicą oraz doświadczeniem Alfy Romeo i Saubera będziemy ścigać się, by pokazać się z jak najlepszej strony” - dodał Mike Manley, dyrektor generalny FCA.
Marka Alfa Romeo
Od chwili swojego powstania w 1910 roku w Mediolanie, Alfa Romeo zaprojektowała i stworzyła jedne z najbardziej eleganckich i ekskluzywnych samochodów w historii motoryzacji. Tradycja ta jest ciągle żywa, dzięki wyjątkowemu i innowacyjnemu podejściu Alfy Romeo w projektowaniu samochodów.
W każdej Alfie Romeo, technologia i pasja wspólnie przyczyniają się do stworzenia prawdziwego dzieła sztuki – każdy detal jest istotny, a design marki to doskonałe połączenie piękna i funkcjonalności z mechaniką i emocjami. Tchnięcie nowego ducha w Alfę Romeo i wydobycie jej ponadgranicznego uroku to jeden z głównych celów, jaki przyświecał Grupie FCA. Postępując według ściśle określonej i wytyczonej strategii, marka tworzy nowy rozdział historii trwającej od ponad stu lat i ma przed sobą niezwykłą okazję, by w pełni wykorzystać swój potencjał. Dzisiaj Alfa Romeo jest autentyczną wizytówką tego co najlepsze pod względem zasobów ludzkich, talentów i umiejętności technicznych Grupy. Najpierw produkując Giulię, a ostatnio Stelvio, Alfa Romeo stworzyła dwa modele, które w pełni oddają pierwotnego ducha oraz stylowy i rozpoznawalny charakter marki. Modele te są konkretnym wyrazem „Mechaniki emocji” oraz doskonałym przykładem tego, czego oczekuje się od tak prestiżowej marki. Alfa Romeo podbija serca nowego pokolenia i zajmuje w pełni zasłużone miejsce jednej z najbardziej pożądanych na świecie marek premium. Znów jest jednym z najważniejszych symboli włoskiej inżynierii i stylu, ikoną doskonałości technicznej i kreatywności Włoch. Po ponad 30 latach nieobecności w Formule 1, w 2018 roku marka ogłosiła swój powrót do sportu w charakterze sponsora tytularnego zespołu Sauber F1.
Grupa Sauber
Na Grupę Sauber składają się trzy sektory: Sauber Motorsport AG, który zarządza zespołem Formuły 1; Sauber Engineering AG, skupiający się na rozwoju prototypów i produkcji dodatków oraz Sauber Aerodynamik AG, przeprowadzający testy na modelach w futurystycznym tunelu aerodynamicznym swojego zakładu, wprowadzając innowacje do sektora aerodynamiki. Firmy te ściśle współpracują w siedzibie głównej w Hinwil w Szwajcarii, by wykorzystać w przypadku wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych projektów wiedzę ponad 450 pracowników.
Od momentu powstania firmy w 1970 roku, specjalne miejsce w sercu Saubera zarezerwowane było dla wyścigów. Od ponad 45 lat, ta nowatorska szwajcarska firma określa standardy projektowania, rozwoju i produkcji samochodów wyścigowych do mistrzostw, takich jak Formuła 1, DTM i WEC. Po swoim debiucie w Formule 1 w 1993 roku, Sauber Motorsport AG stworzył jeden z niewielu tradycyjnych prywatnych zespołów w tym sporcie. Po 25 latach wyścigów w Formule 1, w 2018 roku firma rozpoczęła długoterminową współpracę ze sponsorem tytularnym Alfą Romeo, biorąc udział w tegorocznych Mistrzostwach w zespole Alfa Romeo Racing.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.02.2019, 11:28 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Salonik biznesowy PLL LOT Polonez na lotnisku Chopina w Warszawie zyska zupełnie nowe wnętrze
- 03.07.2024, 13:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Należąca do EIG spółka Pearl Pipelines finalizuje program refinansowania długu uprzywilejowanego o wartości ponad 11 mld USD
Całkowity kapitał zainwestowany w ramach 49% udziałów spółki w Aramco Oil Pipelines sięga ok. 13 mld USD; uzyskane środki zapewniają wsparcie bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Królestwie Arabii Saudyjskiej, których kapitał w blisko 65% pochodzi z inwestycji dokonanych poza Królestwem.- 03.07.2024, 12:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
T-Mobile wprowadza Cyber Know, autorskie rozwiązanie zapobiegające atakom socjotechnicznym
Intensywna cyfryzacja i powszechne korzystanie z, także prywatnych, urządzeń mobilnych w biznesie powoduje, że cyberprzestępcy nieustannie doskonalą swoje techniki ataków. Phishing i smishing, wykorzystujące wiadomości e-mail i SMS do wyłudzania danych, są wciąż jednymi z najczęściej stosowanych metod infiltracji systemów informatycznych. W odpowiedzi na te zagrożenia T-Mobile Polska wprowadza nową usługę - Cyber Know. Usługa ta została stworzona z myślą o podnoszeniu świadomości pracowników i zwiększaniu poziomu bezpieczeństwa w instytucjach oraz w biznesie.- 03.07.2024, 12:46
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: T-Mobile