Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PURCHASE, Nowy Jork, 12 lutego 2019 r. /PRNewswire/ -- #FORTHELOVEOFIT – W dniu dzisiejszym marka Pepsi® zaprezentowała globalną kampanię piłkarską na rok 2019 opartą na nowej, międzynarodowej koncepcji i ze sloganem PEPSI, FOR THE LOVE OF IT. Zachęcając wszystkich do pójścia na całość w imieniu rzeczy, które kochają, kampania FOR THE LOVE OF IT nabiera kolorów przez pasję piłkarską marki, która towarzyszy Pepsi od dziesięcioleci. Wszystkie produkty marki objęte są tegoroczną kampanią, która podkreśla ciągłą współpracę z Ligą Mistrzów UEFA. W kampanii po raz pierwszy występują razem dwaj najlepsi piłkarze, którzy zmierzą się ze sobą w prawdziwie rozrywkowym stylu Pepsi.
W tegorocznej kampanii
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.02.2019, 10:10 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu
-
Image
Offshore Wind Poland 2024: od słów do czynów - będą nowe obszary pod rozwój następnej fazy offshore PAP
Zimą pierwsze spółki wychodzą z budową na morze, a rząd zapowiada wytyczenie kolejnych obszarów na Bałtyku pod następną fazę rozwoju morskiej energetyki wiatrowej, poza dwiema już realizowanymi. „Powstaje raport o stanie zagospodarowanie obszarów morskich, który da nam podstawy do merytorycznej decyzji o wyznaczeniu nowych obszarów dla rozwoju morskich farm wiatrowych na Bałtyku” - zadeklarował Arkadiusz Marchewka, wiceminister infrastruktury na Konferencji Offshore Wind Poland.- 22.11.2024, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom