Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PURCHASE, Nowy Jork, 12 lutego 2019 r. /PRNewswire/ -- #FORTHELOVEOFIT – W dniu dzisiejszym marka Pepsi® zaprezentowała globalną kampanię piłkarską na rok 2019 opartą na nowej, międzynarodowej koncepcji i ze sloganem PEPSI, FOR THE LOVE OF IT. Zachęcając wszystkich do pójścia na całość w imieniu rzeczy, które kochają, kampania FOR THE LOVE OF IT nabiera kolorów przez pasję piłkarską marki, która towarzyszy Pepsi od dziesięcioleci. Wszystkie produkty marki objęte są tegoroczną kampanią, która podkreśla ciągłą współpracę z Ligą Mistrzów UEFA. W kampanii po raz pierwszy występują razem dwaj najlepsi piłkarze, którzy zmierzą się ze sobą w prawdziwie rozrywkowym stylu Pepsi.
W tegorocznej kampanii
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.02.2019, 10:10 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Koleją na wakacje - PKP Intercity przedstawia letni rozkład jazdy PAP
Pociągami krajowego przewoźnika można już dojechać do większości zakątków Polski. Składy PKP Intercity dowiozą pasażerów do celu niemal przez siedem dni w tygodniu, o różnych porach dnia i nocy. W letnim rozkładzie, który wchodzi w życie od 15 czerwca, będzie ich jeszcze więcej. W te wakacje spółka oddaje do dyspozycji podróżnych łącznie nawet 514 połączeń.- 09.06.2025, 14:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czy Europa wierzy w transformację? Nowy raport Fundacji E.ON
Europejczycy nadal popierają działania na rzecz klimatu i transformacji energetycznej. Coraz wyraźniej oczekują jednak konkretnych rezultatów polityki prowadzonej w tych obszarach. Fundacja E.ON zaprezentowała wyniki międzynarodowego badania klimatycznego, zrealizowanego we współpracy z instytutem Civey. To już trzecia edycja tego sondażu prowadzonego w dziewięciu krajach europejskich – w tym w Polsce [1].- 09.06.2025, 12:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: E.ON
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ