Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA (17/2019) Szacunkowe wyniki za IV kwartał 2018 r.

13.02.2019, 14:53aktualizacja: 13.02.2019, 14:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 17/2019

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka") informuje, że według wstępnych szacunków łączne przychody netto ze sprzedaży w IV kwartale 2018 roku wyniosły 48 247 tys. zł, czyli o 5,5% mniej niż w IV kwartale 2017 roku (było: 51 076 tys. zł) - z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 58%. Jednocześnie, w związku z restrukturyzacją sieci handlowej, powierzchnia sprzedaży w IV kwartale 2018 roku była mniejsza rok do roku o 5,4%.

Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: fitness damski, buty sportowe, rowery i running, zaś największe spadki sprzedaży w kategoriach: turystyka i narciarstwo - głównie ze względu na wysokie temperatury utrzymujące się w październiku i listopadzie.

W IV kwartale 2018 roku Spółka poprawiła rok do roku wynik finansowy o 9% odnotowując stratę brutto w wysokości 3.163 tys. zł (było: 3.474.tys. zł).

Narastająco od stycznia do grudnia 2018 roku sieć INTERSPORT Polska S.A. osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 182.340 tys. zł, czyli o 0,9% niższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 183.934 tys. zł), przy czym sprzedaż w ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) była większa o 0,4%.

Jednocześnie Spółka poprawiła w tym okresie wynik finansowy o 41,6% rok do roku zmniejszając stratę netto do poziomu 5.255 tys. zł (w 2017 roku strata netto wyniosła 8.999 tys. zł) i wypracowała EBITDĘ w wysokości 1.054 tys. zł czyli o 4.941 tys. zł wyższą r/r (w 2017 roku była na poziomie: -3.887 tys. zł).

Szczegółowy raport finansowy za IV kwartał 2018 roku zostanie opublikowany w środę 27 lutego 2019 roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.02.2019, 14:53
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ