Newsletter

Suning.com ogłasza otwarcie działu Department Store Group skupiającego się na przyspieszeniu rozwoju scenariuszy w inteligentnym handlu detalicznym typu omnichannel

14.02.2019, 09:51aktualizacja: 14.02.2019, 09:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Suning Holdings Group
Suning Holdings Group
Suning dokona nabycia 37 domów towarowych Wanda, tym samym zwiększając portfel obiektów handlu detalicznego i obejmując pełną gamę dóbr konsumenckich, od mody do towarów typu FMCG.

NANJING, Chiny, 13 lutego 2019 r. /PRNewswire/ - Firma Suning.com, zwana dalej firmą, będąca na liście czołowych 500 przedsiębiorstw na świecie według magazynu Fortune, pozostająca w posiadaniu Suning Holdings Group, jednego z największych przedsiębiorstw w Chinach, ogłosiła niedawno otwarcie działu Department Store Group. Nowy dział skupi się na świadczeniu usług na potrzeby odzieżowych domów towarowych firmy, tym samym przyspieszając rozwój scenariuszy w inteligentnym handlu detalicznym w internecie i w sklepach oraz podnosząc satysfakcję klientów. Firma dokona także nabycia w całym kraju domów towarowych Wanda, będących obecnie w posiadaniu Wanda Group, największego w Chinach dewelopera nieruchomości. Decyzja ta doprowadzi do zwiększenia portfela sklepów detalicznych i usprawni łańcuch dostaw we wszystkich kategoriach towarów, co z kolei przyczyni się do zaspokojenia większych grup miejscowych konsumentów i zwiększenia zysków z handlu detalicznego w Chinach.

Jako wiodący inteligentny detalista typu omnichannel w Chinach firma Suning.com od zawsze z oddaniem pracowała nad rozwijaniem ekosystemu handlu detalicznego we wszystkich scenariuszach w sieci i w sklepach w celu utworzenia zróżnicowanych doświadczeń dla klientów w dowolnym miejscu i czasie. Założenie nowego działu i nabycie domów towarowych Wanda ma jeszcze wzmocnić przewagę Suning.com poza siecią, ulepszyć poziom zasobów w sieci detalicznej i przyczynić się do zwiększenia potencjału biznesowego firmy. To z kolei doprowadzi do nowych możliwości biznesowych we wszystkich kategoriach towarów, a zwłaszcza w odzieży, produktach stylu życia i FMCG.

37 domów towarowych Wanda ulokowanych jest w pierwszo- i drugoligowych miastach w Chinach i liczy ponad 4 miliony zarejestrowanych klientów. W ramach umowy Suning.com wykorzysta także swoje możliwości technologiczne, w tym uczenie maszynowe, sztuczną inteligencję i internet rzeczy do przyspieszenia cyfryzacji zarządzania operacjami w tradycyjnych domach handlowych, co z kolei podniesie ogólny poziom satysfakcji z obsługi i rentowności w branży.

„Zyskowność branży handlu detalicznego poza internetem nie może polegać wyłącznie na tradycyjnym modelu i znanych doświadczeniach. Branża musi wykorzystać innowacyjną technologię i koncepcje rynkowe do ciągłego tworzenia jakości i zindywidualizowanych usług na potrzeby konsumentów” – skomentował Zhang Jindong, przewodniczący Suning Holdings Group.

Od 2015 r. firmy Suning i Wanda rozbudowują współpracę strategiczną, a w 2018 r. zacieśniły więzi przez nabycie przez Suning niskiego procentu udziałów w spółce podległej zajmującej się zarządzaniem w Wanda.

O Suning

Powstała w 1990 roku firma Suning Holdings Group jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2018 r. firma Suning zajęła drugie miejsce w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie około 69 miliardów EUR (557,875 miliarda RMB). Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność w ośmiu branżach wertykalnych: Suning.com, logistyka, usługi finansowe, technologia, nieruchomości, sport, media i rozrywka oraz inwestycje. Suning.com znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za rok 2017 i 2018.

www.suningholdings.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/821418/Suning_Wanda_Stores.jpg

Źródło: Suning Holdings Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 14.02.2019, 09:51
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii