Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Za nami 17. edycja plebiscytu „Auto Lider 2018” zorganizowanego przez tygodnik „Motor”, miesięcznik „Auto Moto”, portale www.magazynauto.pl oraz www.wyborkierowcow.pl.
W tym roku czytelnicy oddali przeszło 140 tysięcy głosów na samochody podzielone na 15 kategorii. I to właśnie czytelnicy wybrali zwycięzcę najważniejszej z nich „Premiera Motoryzacyjna”. Została nim najnowsza generacja legendarnego Jeepa Wranglera. Dodatkowo Jeep pokonał rywali także w kategorii „Marka Roku”. W ten sposób Jeep, jako jedyny w tegorocznym plebiscycie, zajął aż dwa pierwsze miejsca.
Plebiscyt „Auto Lider” od lat wskakuje najważniejsze premiery samochodowe, najlepsze modele, innowacje motoryzacyjne i projekty marketingowe. Wyniki są ogłaszane na eleganckiej gali w obecności najważniejszych przedstawicieli branży. Zwycięzców 17. edycji poznaliśmy podczas uroczystości zorganizowanej w Hotelu Bristol. Zmierzających do hotelu gości witał wyeksponowany Jeep Wrangler – nagroda losowana wśród uczestników plebiscytu i, jak się później okazało, zwycięzca najważniejszej kategorii „Auto Lidera 2018”. Statuetkę „Premiera Motoryzacyjna” minionego roku z rąk redaktora naczelnego Krzysztofa Burmajstra i zastępcy Wojciecha Jurki odebrał Paweł Miszkowski, dyrektor handlowy FCA Poland, natomiast „Marka Roku” Rafał Grzanecki, dyrektor marketingu FCA Poland.
Zwycięska, czwarta generacja Jeepa Wranglera łączy legendarny off-roadowy potencjał z kultową stylistyką marki i zaawansowaną technologią. Najnowszy Wrangler zachwyca niezrównanym wyposażeniem technicznym, w zależności od wersji obejmującym dwa zaawansowane systemy napędu 4x4, Command-Trac i Rock-Trac z trybem do codziennie jazdy Full-Time. Wersja Rubicon wyposażona jest standardowo w elektroniczną blokadą przedniej i tylnej osi Tru-Lock, oraz elektronicznie rozłączany przedni stabilizator.
Nowy Jeep Wrangler doskonale radzi sobie zarówno na bezdrożach, jak i na ekskluzywnych ulicach miast, oferując nowoczesny design, który pozostaje wierny swemu oryginałowi, jednocześnie łącząc w sobie większe poczucie wolności podczas jazdy z otwartą przestrzenią nad głową oraz zaawansowane funkcje technologiczne w zakresie bezpieczeństwa i łączności. Liczne systemy bezpieczeństwa czynnego i biernego obejmują m.in. monitorowanie martwego pola z ostrzeganiem o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu, kamerę cofania ParkView z dynamicznymi liniami siatki, elektroniczną kontrolę stabilności (ESC) z systemem ERM przeciwdziałającym przewróceniu się pojazdu i cztery poduszki powietrzne w standardzie. Z kolei o łączność dba nowy system UconnectTM z aplikacją Apple CarPlay, Android Auto oraz ekran dotykowy o przekątnej 7" lub 8,4" z funkcją „pinch-and-zoom”.
Jeep Wrangler czwartej generacji jest dostępny w trzech różnych poziomach wyposażenia: Sport, Sahara i Rubicon, w konfiguracjach 2- lub 4-drzwiowej. Sahara dodatkowo oferuje nowy pakiet Overland zapewniający bardziej ekskluzywny wygląd. W Europie przyszli właściciele Jeepa Wrangler mogą wybierać spośród dwóch nowych silników: 2,2-litrowego turbo diesla MultiJet II i 2,0-litrowej jednostki benzynowej z turbodoładowaniem, współpracujących z nową, ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów i funkcją Stop-Start (ESS).
Pełna oferta nowego Jeepa Wranglera jest dostępna u autoryzowanych dealerów i na stronie www.jeep.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.02.2019, 10:41 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu