Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MIiR infirmuje:
- Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła nowy konkurs adresowany do przedsiębiorców z miast średnich.
- Czeka na nich 550 mln zł w programie Inteligentny Rozwój na wzmocnienie konkurencyjności i innowacji.
"Wprowadzenia na rynek innowacyjnych produktów to domena nie tylko większych firm z dużych miast. Obserwujemy również rosnące zainteresowanie przedsiębiorców wdrażaniem innowacji w miastach średnich. To dla nich mamy nowy konkurs w programie Inteligentny Rozwój" – mówi wiceminister inwestycji i rozwoju Adam Hamryszczak.
Konkurs "Badania na rynek" to wyjątkowa szansa uzyskania atrakcyjnego unijnego dofinansowania działalności badawczo-rozwojowej. Dla przedsiębiorców z miast średnich mamy 550 mln zł.
W odpowiedzi na postulaty przedsiębiorców od tego roku zmieniły się kryteria wyboru projektów w konkursach o dofinansowanie wdrożenia wyników prac badawczo-rozwojowych i wprowadzenia na rynek innowacyjnych produktów.
Nowością jest zniesienie limitu maksymalnej kwoty dofinansowania projektu w wysokości 20 mln zł. Kolejnym ułatwieniem jest niższy minimalny próg kosztów kwalifikowanych projektu, obniżony z 5 do 1 mln zł. Rozszerza się także katalog wsparcia. Włączono możliwość finansowania innowacji procesowych.
Nabór wniosków o dofinansowanie rozpocznie się 25 marca 2019 r. Przeprowadzi go Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Ogłoszenie konkursu: https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/badania-na-rynek-miasta-srednie-1
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ dma/ mark/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.02.2019, 09:30 |
Źródło informacji | MIiR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |