Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podczas 89. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie marka Jeep® zaprezentuje kolekcję nowych produktów. Rok 2018 był najlepszym rokiem w historii marki Jeep w Europie, z rekordową sprzedażą na wielu rynkach na całym kontynencie, odnotowując wzrost sprzedaży o 56% w porównaniu do 2017 roku. Dodatkowe nowe informacje zostaną przedstawione Jeep był najszybciej rozwijającą się marką w regionie EMEA. Na wtorek 5 marca, na godz. 11:30 zapowiedziano konferencję prasową poświęconą najnowszym modelom marki Jeep i wyzwaniom tego segmentu motoryzacji.
To już piąty rok nieprzerwanego wzrostu w Europie, a trzeci, w którym odnotowano sprzedaż ponad 100 000 sztuk samochodów marki Jeep. Model Compass był najlepiej sprzedającym się reprezentantem gamy, a w ślad za nim poszedł Jeep Renegade, który nadal jest jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w swoim segmencie. Następnie, Jeep Wrangler nowej generacji, który zanotował najlepszy rok w Europie i odnotował wzrost sprzedaży o 86% w stosunku do 2017 roku. Bazując na tych rewelacyjnych wynikach, marka Jeep zaprezentuje podczas Targów w Genewie kilka nowych modeli serii specjalnych będących odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie entuzjastów Jeepa na nowe, ekskluzywne opcje indywidualizacji.
Zadebiutuje nowa gama „S" i będzie to europejski debiut serii specjalnej modeli Renegade, Compass, Cherokee i Grand Cherokee na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie. Nowy Cherokee Trailhawk uzupełni rodzinę Trailhawk, dzięki czemu teraz wszystkie modele z gamy Jeepa będą dostępne w wersji mogącej poszczycić się prestiżowym emblematem „Trail Rated", oznaczającym, że samochód zaliczył szereg wymagających testów sprawdzających jego możliwości w terenie na najtrudniejszych szlakach na świecie. W świetle reflektorów pojawią się modele przygotowane w oparciu o oryginalne akcesoria Jeep® by Mopar®, marki FCA oferującej produkty i usługi posprzedażowe o ponad 80-letniej tradycji w zakresie osiągów, bezpieczeństwa i stylu. Podkreślają one dodatkowo cechy stanowiące o sukcesie SUV-ów marki Jeep.
Wszelkie szczegóły dotyczące przyszłości marki Jeep zostaną przedstawione podczas konferencji prasowej, która odbędzie się we wtorek, 5 marca, o godz. 11:30 na stoisku Jeep (hala 5).
Więcej o modelach i ich nowoczesnym wyposażeniu w załączniku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 28.02.2019, 17:09 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Solstice Advanced Materials zakończyło proces wyodrębnienia się z Honeywell i rozpoczyna notowania na giełdzie Nasdaq
- 30.10.2025, 12:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
OC&C: Polacy mają coraz więcej psów i kotów, rynek karmy i akcesoriów czeka dynamiczny wzrost
Rynek karmy i akcesoriów dla zwierząt domowych w Polsce wzrośnie w ciągu najbliższych czterech lat o jedną trzecią do niemal 13 mld złotych w 2029 roku, wynika z analiz firmy doradczej OC&C Strategy Consultants. Rozwój rynku napędza coraz większa liczba psów i kotów oraz gotowość opiekunów do kupowania produktów premium. Polska jest także jednym z liderów w Europie pod względem sprzedaży produktów dla zwierząt domowych przez internet.- 30.10.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OC&C
-
Eksperci Forum Krynica 2025: rynek gier hazardowych wymaga demonopolizacji PAP
W Polsce potrzebna jest skuteczna walka z czarnym rynkiem gier hazardowych online - wskazali uczestnicy debaty „Hazard online: skuteczny czy fikcyjny monopol państwa?”, która odbyła się podczas Forum Krynica 2025. Eksperci podkreślili, że klienci kasyn online chcą urozmaicenia oferty, a do tego potrzeba demonopolizacji polskiego rynku internetowych gier hazardowych.- 30.10.2025, 11:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ