Newsletter

Candela prezentuje nową tożsamość korporacyjną na dorocznym spotkaniu American Academy of Dermatology 2019

01.03.2019, 16:11aktualizacja: 01.03.2019, 16:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowa marka oddaje poświęcenie nauce, wynikom i zaufaniu.

WAYLAND, Massachusetts, 1 marca 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Syneron-Candela, wiodące przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją urządzeń medycyny estetycznej, ogłosiła dziś zmianę marki na Candela, a nowy branding korporacyjny firmy zostanie zaprezentowany na dorocznym spotkaniu American Academy of Dermatology (AAD), które odbędzie się w Waszyngtonie D.C w dniach 1 do 5 marca 2019 r. Nowa tożsamość korporacyjna oddaje połączenie marek Syneron i Candela i ma na celu ułatwienie wzrostu firmy na rynku globalnym przez jednolitą tożsamość.

Założona w 1970 r. firma Candela cieszy się długą tradycją innowacji technologicznych, które wnoszą na rynek najlepsze w swojej klasie urządzenia energetyczne medycyny estetycznej. „Zmiana nazwy na Candela i skupienie dookoła filarów marki, czyli nauki, wyników i zaufania odzwierciedla nasze zaangażowanie w zasady przewodnie Candela: bezpieczeństwa, skuteczności i niezawodności. Posunięcie to jest także obrazem zaangażowania we wzmacnianie długofalowych relacji opartych na zaufaniu, które Candela nawiązała z lekarzami, przychodniami i pacjentami – skomentował Geoffrey Crouse, główny dyrektor wykonawczy firmy Candela. Nowa tożsamość marki Candela zostanie opublikowana w dniu dzisiejszym wraz z uruchomieniem nowej strony internetowej www.candelamedical.com, wprowadzeniem nowych materiałów marketingowych oraz wdrożeniem nowych kampanii w druku, cyfrowych i społecznościowych. Nowe materiały dla pacjentów, lekarzy i przychodni będą stopniowo wprowadzane w ciągu roku.

„Naukowy rygor, wyniki kliniczne i budowa współpracy opartej na zaufaniu z lekarzami to właśnie te wartości, które od lat pracują na przywódczą rolę Candela w branży. Połączenie nowej kadry zarządzającej, innowacji w produktach, jak na przykład system Vbeam Prima i wartości Candela pozwala firmie zająć solidną pozycję wzrostu, jednocześnie podnosząc poziom zaufania jako partnera medycyny estetycznej na całym świecie” – skomentował lek. med. Eric Bernstein, dermatolog z Ardmore w stanie Pensylwania, który jest także przewodniczącej medycznej rady doradczej Candela.

Poza publikacją nowej tożsamości wizualnej produkty i technologie firmy Candela podkreślające wyniki kliniczne zostaną zaprezentowane w trakcie 18 prezentacji klinicznych i kursów edukacyjnych na spotkaniu AAD. Firma Candela zaprezentuje także najnowsze produkty: systemy Vbeam® Prima i Nordlys. Urządzenie Vbeam Prima to zaawansowany impulsowy laser barwnikowy 595 nm. Przez dodanie fali o długości 1064 nm i kilku innych, nowych funkcji opracowanych z myślą o użytkowniku urządzenie Vbeam Prima może skutecznie leczyć szeroki zakres problemów skórnych, w tym trądzik różowaty, naczyniaki płaskie, trądzik, pajączki na twarzy i nogach, blizny, przebarwienia i zmarszczki, brodawki, rozstępy i fotostarzenie.

Urządzenie Nordlys to wszechstronne urządzenie IPL z wieloma technologiami i platformą Nd:YAG do leczenia zmian naczyniowych i przebarwień oraz usuwania owłosienia. System Nordlys obejmuje także częściowe urządzenie ręczne 1550 nm do resurfacingu skóry. Oba urządzenia należą do portfela produktów Candela i będą wystawiane na stanowisku Candela (#2137) na spotkaniu AAD 2019. Dodatkowe informacje na temat urządzeń Vbeam Prima i Nordlys oraz całego portfela Candela można znaleźć na stronie www.candelamedical.com.

Candela® 

Candela to wiodące na świecie, amerykańskie przedsiębiorstwo produkcji urządzeń estetycznych z siedzibą w Wayland w stanie Massachusetts. Technologia firmy pozwala lekarzom na zapewnianie klientom zaawansowanych rozwiązań w zakresie medycyny estetycznej, w tym usuwanie owłosienia, spłycanie zmarszczek, usuwanie tatuaży, zabiegi zdrowia kobiet, resurfacing skóry na twarzy, leczenie blizn chirurgicznych i powypadkowych, konturowanie ciała, poprawianie wyglądu skóry przez leczenie łagodnych odmian zmian naczyniowych i pigmentacyjnych, a także w leczeniu trądziku, żylaków i cellulitu. Firma Candela ma szeroki portfel wiodących produktów cieszących się zaufaniem, w tym Vbeam®, Gentle Family®, CO2RE®, CO2RE Intima®, Profound®, elos Plus®, PicoWay®, UltraShape®, VelaShape®, IPL i inne produkty laserowe. Zakupiona przez Apax Partners w lipcu 2017 r. firma ma wszechstronny globalny zasięg oraz promuje, obsługuje i prowadzi konserwację produktów w 86 krajach. Firma ma biura w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Hongkongu, Izraelu, Włoszech, Japonii, Korei, Portugalii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii oraz wykorzystuje sieć dystrybutorów na innych rynkach międzynarodowych.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/827799/Candela_Logo.jpg

Źródło: Candela

KONTAKT:

EvolveMKD

e-mail: candela@evolvemkd.com

tel. 646-517-4220

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.03.2019, 16:11
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii