Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Medicalgorithmics S.A. ("Spółka", "Emitent") informuje, że w wyniku rozmów prowadzonych przez spółkę zależną Emitenta, Medi-Lynx Cardiac Monitoring, LLC ("Medi-Lynx") oraz MultiPlan, Inc. ("MultiPlan"), Spółka zidentyfikowała żądania ubezpieczycieli korzystających z MultiPlan w zakresie refundacji części wniosków o płatność Medi-Lynx, oraz ma możliwość oszacowania skutków finansowych informacji poufnej ujawnionej w ramach raportu bieżącego nr 4/2019 z dnia 1 marca 2019 r.
Spółka szacuje, że niezbędne zmiany poziomów refundacyjnych spowodują znaczący spadek przychodów Medi-Lynx uzyskiwanych od ubezpieczycieli prywatnych dotychczas korzystających z MultiPlan. Spółka szacuje, że spadek ten może wynosić ok. 8,4 mln USD rocznie, przy założeniu wolumenu sprzedaży z 2018 roku.
Zgodnie z przyjęta i realizowaną strategią biznesową Grupy Kapitałowej Medicalgorithmics ("Grupa"), Spółka spodziewa się, że obniżone poziomy refundacyjne przyspieszą proces zmiany modelu biznesowego z modelu poza siecią ubezpieczeniową (ang. out-of-network) na model w sieci ubezpieczeniowej (ang. in-network), tj. zawarcie długoterminowych umów na świadczenie usług bezpośrednio z ubezpieczycielami prywatnym. W konsekwencji, Medi-Lynx uzyska dostęp do nowych klientów, co pozwoli Grupie na realizację strategii wzrostu biznesu. Spółka planuje odbudowę utraconych przychodów poprzez zwiększeniu wolumenu sprzedaży, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów działalności operacyjnej Medi-Lynx. Implementacja tej strategii rozpoczęła się w 2018 roku wraz z powołaniem nowego Dyrektora Generalnego (CEO) Medi-Lynx oraz reorganizacją struktur sprzedażowych w Grupie.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.03.2019, 18:11 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |