Pobierz materiał i Publikuj za darmo
A jak pokolenie „Z” prezentuje się dzisiaj? Ponieważ jego najstarsi przedstawiciele kończą właśnie 21 lat i wkraczają w dorosłość oraz na rynek pracy, perspektywy dla biznesu pojawiają się już teraz. Przedsiębiorstwa – rozumiane zarówno jako marki, jak i jako pracodawcy – znajdują się pod stale rosnącą presją, by zrozumieć rzeczywiste oczekiwania tej nowej grupy konsumentów.
Badanie „Pokolenie bez granic”, przeprowadzone przez globalną firmę doradczą OC&C Strategy Consultants, ma na celu pomóc biznesowi zrozumieć motywy, zachowania zakupowe i potrzeby najmłodszej generacji, by efektywnie optymalizować swoje strategie rynkowe.
Badanie „Pokolenie bez granic” wyróżnia się największym zasięgiem geograficznym ze wszystkich dotychczas przeprowadzonych badań nad konsumentami z pokolenia „Z”. Wzięło w nim udział 15 500 respondentów reprezentujących cztery pokolenia i dziewięć krajów, w tym Polska. Rygorystyczna analiza ponad 12 milionów punktów danych dostarcza cennych spostrzeżeń na temat pokolenia, które już teraz bywa mylnie oceniane. Odkrywa przy tym wiele wartości i postaw, którymi cechuje się ta grupa młodych konsumentów, a zarazem influencerów.
O pokoleniu „Z”, podobnie jak wcześniej o „milenialsach”, można powiedzieć dużo, ale na pewno nie to, że są biernymi konsumentami. Firma OC&C zaprasza Państwa w podróż do świata wiedzy o najmłodszych konsumentach, wzbogaconej o listę cennych rekomendacji i wskazówek dla firm jak w pełni wykorzystać potencjał zakupowy młodego pokolenia do budowania długofalowej przewagi konkurencyjnej na rynku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 07.03.2019, 17:36 |
Źródło informacji | OC&C Strategy Consultants |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rimini Street ogłasza harmonogram konferencji dla inwestorów na rok 2025
- 16.05.2025, 16:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
ORLEN na IMPACT’25: bezpieczeństwo energetyczne to nie tylko część naszej strategii, ale szereg konkretnych postulatów PAP
Jesteśmy dumni, że możemy codziennie dostarczać energię i paliwo milionom Polek i Polaków, ale również świadomi, że wiąże się to z ogromną odpowiedzialnością za bezpieczeństwo infrastruktury krytycznej - powiedział Rafał Batkowski, dyrektor w ORLEN podczas panelu eksperckiego na IMPACT’25. Ekspert wskazał, że w tym obszarze podjęto szereg działań we współpracy zarówno z instytucjami polskimi, jak i z partnerami z innych krajów regionu.- 16.05.2025, 16:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Andersen Global zacieśnia współpracę z kanadyjską firmą Stratos Solutions Inc.
- 16.05.2025, 16:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ