Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Oficjalnie przedstawiono nową rodzinę Fiata 500 „120” – najlepiej skomunikowaną i najbardziej elegancką gamę w historii Fiata. Nowa gama dostępna jest dla modeli 500, 500X i 500L i wyróżnia się nowym dwukolorowym nadwoziem Tuxedo, które po raz pierwszy zadebiutował w modelu 500X. Ponadto dzięki zainstalowanej w modelach aplikacji Apple CarPlay można sterować iPhonem® za pomocą ekranu dotykowego systemu Uconnect, mając dostęp do aplikacji Apple Maps, Apple Music, wysyłać i odbierać SMS-y, wykonywać połączenia telefoniczne i wiele innych czynności za pośrednictwem Siri® lub 7-calowego ekranu dotykowego. Przy okazji miała miejsce premiera nowego spotu reklamowego prezentującego nową rodzinę 500 „120”, w którym w roli głównej występują Sting & Shaggy z ich nowym singlem „Just One Lifetime” pochodzącym z albumu 44/876, wyróżnionego nagrodą Grammy.
Podczas Salonu Samochodowego w Genewie, poza prezentacją nowej gamy Fiata 500 „120”, odbyła się premiera Fiata Concept Centoventi – samochód koncepcyjny wyrażający wizję marki dotyczącą masowej mobilności w najbliższej przyszłości. Model został stworzony w oparciu o zasadę marki „less is more”, oznaczającą pozbycie się z samochodu wszystkiego, co niepotrzebne i skomplikowane. Ponadto model posiada 120 dodatkowych akcesoriów, a klient może pomalować swój wybrany samochód zgodnie ze swoimi gustami i potrzebami w dowolnym momencie. Fiat Concept Centoventi jest odpowiedzią na prawdziwe wyzwanie projektowe i biznesowe, które urealnia funkcjonalnego ducha marki i oddaje hołd jej 120-letniej historii, prezentując jednocześnie nowoczesne podejście do niektórych charakterystycznych elementów stylu, co nawiązuje do Fiata Pandy z lat 80.
Na stoisku Fiata prezentowane były również oryginalne akcesoria zaprojektowane przez Mopar. Te najwyższej jakości produkty harmonijnie współgrają z charakterystyką techniczną i stylistyczną różnych modeli, umożliwiając ich dowolną indywidualizację. Salon samochodowy w Genewie był również zwieńczeniem wieloletnich prac marek Fiat i Mopar nad stworzeniem serii dedykowanej wymagającym miłośnikom kultowych samochodów ze stajni FCA.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.03.2019, 13:27 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Amazon Web Services na EKF Ubezpieczenia: średnio co dwie minuty kolejna polska firma zaczyna korzystać z technologii GenAI PAP
„Nasze najnowsze badania pokazują dynamiczny, bo aż 56-procentowy rok do roku, wzrost liczby instytucji w Polsce, które wykorzystują GenAI w swojej codziennej działalności. Plasuje to nasz kraj na pozycji lidera w Unii Europejskiej” - zaznacza Karol Staroń, FSI Account Manager, Amazon Web Services.- 01.10.2025, 15:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
PZU SA na EKF Ubezpieczenia: ostre wyhamowanie segmentu korporacyjnego naszej branży mogą powstrzymać zapowiadane wielkie inwestycje PAP
„Rozwój rynku ubezpieczeń przedsiębiorstw w Polsce przeżywa obecnie gwałtowne wyhamowanie: mówimy o spadku z wartości dwucyfrowych w latach 2022-2023 do 2 proc. obecnie. Aby ponownie móc >>rozbujać<< ten rynek, z pewnością potrzebne będą wielkie inwestycje (m.in. ze wsparcia KPO), na które bardzo czekamy” - tłumaczy Jakub Sajkowski, dyrektor zarządzający ds. biznesu korporacyjnego, PZU SA.- 01.10.2025, 15:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Ekoenergetyka na KNM 2025: jesteśmy gotowi na wyzwania, które są przed elektromobilnością w najbliższych latach PAP
Rynek elektromobilności w Polsce rozwija się, widać duże zainteresowanie wielu podmiotów, i myślę, że w najbliższych miesiącach i latach będzie to dużo bardziej widoczne na ulicach polskich miast - powiedział Marcin Krawczyk, dyrektor sprzedaży na Europę Południową w Ekoenergetyka-Polska S.A. podczas VI Kongresu Nowej Mobilności w Katowicach.- 01.10.2025, 14:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ