Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W piątkowym komunikacie Izba wskazała, że walory naszego kraju na berlińskich targach prezentuje blisko 80 wystawców i podwystawców. Motywem przewodnim promocji naszego kraju jest turystyka miejska i aktywna oraz kulinaria. "Polska Organizacja Turystyczna prezentuje m.in. ofertę Krakowa, który otrzymał tytuł Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej 2019 r." - czytamy w informacji.
Na gości odwiedzających targi czekają m.in. specjały naszej kuchni; wyświetlane są filmy promujące produkty, które otrzymały Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej.
W ramach polskiego stoiska narodowego, zajmującego 752 m kw., po raz drugi na targach ITB w Berlinie zorganizowano stoisko z polską turystyką prozdrowotną. "Odwiedzający mogą zapoznać się z ofertą polskich szpitali, klinik, uzdrowisk oraz obiektów spa&wellness, a także porozmawiać z ekspertami związanymi z turystyką medyczną. Można wziąć udział w warsztatach robienia naturalnych kosmetyków lub w quizie zachęcającym do odwiedzenia Polski" - podkreślono.
Według szacunków Ministerstwa Sportu i Turystyki w 2018 r. do Polski przyjechało 19,3 mln turystów z zagranicy, z czego co trzeci to Niemiec. "Niemcy są dla nas bardzo ważnym rynkiem przyjazdowym. W 2018 roku Polskę odwiedziło blisko 6 mln turystów z tego kraju. Co ważne, stale wydłuża się czas pobytu tych turystów w Polsce" - podkreśliła cytowana w komunikacie Anna Krupka z MSiT.
Międzynarodowe Targi Turystyczne ITB w Berlinie to największa impreza handlowa przemysłu podróżniczego na świecie. Tegoroczne targi potrwa do 10 marca. (PAP)
autor: Magdalena Jarco
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.03.2019, 19:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |