Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MINNEAPOLIS, 19 marca 2019 r. /PRNewswire/ - Z dniem 1 marca 2019 r. międzynarodowy program lojalnościowy Radisson Rewards™ sieci Radisson Hotel Group ™ poszerza portfel partnerów wśród linii lotniczych w celu umożliwienia członkom programu Radisson Rewards wykorzystanie punktów w ponad 35 liniach lotniczych.
„Z radością zwiększamy wartość naszego programu przez zapewnienie gościom łatwego sposobu na gromadzenie mil lotniczych przy jednoczesnym wyciąganiu korzyści z członkostwa w Radisson Rewards – skomentował Efrem Berman, dyrektor programów lojalnościowych i zaangażowania w Radisson Hotel Group. – Po dołączeniu do programu Radisson Rewards członkowie mają dostęp do specjalnych stawek dla członków i mogą korzystać z ofert na wyłączność, które z pewnością pozwolą na utworzenie niezapomnianych chwil” – dodał dyrektor.
Począwszy od bieżącego miesiąca wszyscy goście, którzy będą chcieli gromadzić mile lotnicze za pobyt w hotelach muszą dołączyć do programu Radisson Rewards. Członkowie programu mogą ustawić profil w Radisson Rewards tak, aby punkty były automatycznie przeliczane na mile wybranych linii po osiągnięciu 10 000 punktów. Członkowie mogą także wykorzystywać punkty krokowo co 2000, 50 000 i 100 000 w dowolnej chwili.
Listę współpracujących linii lotniczych można znaleźć na stronie www.radissonhotels.com/rewards/airlines.
O Radisson Rewards
Międzynarodowy program lojalnościowy Radisson Rewards™ sieci Radisson Hotel Group™ daje członkom możliwości podniesienia satysfakcji od chwili rezerwacji do wymeldowania z hotelu i w każdej chwili pobytu. Członkowie mają dostęp do specjalnych stawek dla członków, mogą korzystać z wyjątkowych okazji i wymieniać punkty na bezpłatne noclegi. Członkowie programu Radisson Rewards mają dostęp do korzyści w dowolnym z ponad 1100 hoteli na całym świecie, w tym w Radisson Collection™, Radisson Blu®, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson i Country Inn & Suites® by Radisson.
www.radissonhotels.com/rewards
Międzynarodowy program lojalnościowy Radisson Rewards™ for Business sieci Radisson Hotel Group powstał z myślą o pracownikach branży turystycznej. Pracownicy biur podróży, organizatorzy spotkań lub wydarzeń albo organizatorzy podróży dokonujący rezerwacji w imieniu małego lub średniego przedsiębiorstwa mogą gromadzić punkty i zbierać korzyści za rezerwacje w każdej z siedmiu marek hoteli.
Źródło: Radisson Hotel Group
KONTAKT:
Laura Langemo
e-mail: Laura.langemo@radissonhotels.com
Peggy Snook
e-mail; Peggy.snook@radissonhotels.com
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/831795/Radisson_Rewards_Airlines.jpg
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.03.2019, 14:08 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ