Newsletter

Tommy Hilfiger zaprasza przedsiębiorców społecznych do podjęcia wyzwania Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

21.03.2019, 13:58aktualizacja: 21.03.2019, 13:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Należąca do spółki PVH Corp. [NYSE: PVH] marka Tommy Hilfiger ma przyjemność ogłosić otwarcie drugiego po zeszłorocznym naboru wniosków w ramach Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Ten ogólnoświatowy program ma na celu wsparcie przedsiębiorczych firm na etapie start-up i scale-up w opracowaniu rozwiązań, które sprzyjają włączeniu społecznemu i pozytywnym zmianom w świecie mody. Po udanym pierwszym roku spółka z entuzjazmem kontynuuje działania ukierunkowane na poszukiwanie możliwości wspierania rozwoju branży mody.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji znajduje się na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20190321005068/en/

„Pierwszy rozdział tej globalnej inicjatywy był inspirującą przygodą, dzięki której zwrócono uwagę na wspaniałe pomysły mogące zmienić życie wielu osób dzięki stworzeniu bardziej pozytywnego i sprzyjającego włączeniu społecznemu otoczenia w świecie mody - powiedział Tommy Hilfiger. - Dzięki Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge możemy kontynuować mentoring i wsparcie przedsiębiorców społecznych wykazujących się pełnym zaangażowaniem w sprawy, w które wierzą. Program wyraża uznanie dla ducha przedsiębiorczości i pełnego determinacji optymizmu, które należą do najważniejszych cech charakterystycznych naszej marki”.

Zainteresowane firmy mogą składać swoje propozycje projektów poświęconych modzie, które sprzyjają włączeniu społecznemu. W trwającym cztery miesiące wieloetapowym procesie spośród wnioskodawców zostanie wyłonionych sześciu finalistów, którzy w Campus of the Future w Amsterdamie opracują plany swoich projektów przy wsparciu zespołu reprezentującego markę Tommy Hilfiger złożonego z zaangażowanych ekspertów z branży. Finaliści zaprezentują swoje ukończone koncepcje podczas finału Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge na początku 2020 r., kiedy to prestiżowe jury przyzna dwóm zwycięzcom 150.000 EUR na wsparcie ich przedsięwzięć. Zwycięzcy będą również mogli skorzystać z rocznego mentoringu ekspertów marki Tommy Hilfiger oraz INSEAD, a także przystąpić do programu INSEAD w zakresie przedsiębiorczości społecznej (ISEP). Dodatkowe 10.000 EUR otrzyma finalista, który zdobędzie nagrodę publiczności.

Finał pierwszego wyzwania odbył się w styczniu 2019 r. z udziałem jury złożonego ze znanych osobistości będących ekspertami z branży. W jury zasiedli Tommy Hilfiger, Arizona Muse, modelka i aktywistka, Daniel Grieder, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe, Martijn Hagman, dyrektor finansowy i operacyjny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe, Willemijn Verloop, wspólniczka założycielka Social Impact Venture, Filipe Santos, profesor zwyczajny i prezes ds. przedsiębiorczości społecznej Católica-Lisbon oraz profesor wizytujący INSEAD, a także Katrin Ley, dyrektor zarządzająca Fashion for Good. Jury przyznało pulę 210.000 EUR trzem zwycięskim firmom – Selina Wamucii, doctHERs i Auf Augenhoehe.

Misją Tommy Hilfiger jest zajmowanie czołowej pozycji w dziedzinie zrównoważonego projektowania i stylu życia dzięki stosowaniu określonych metod kreowania produktów, zarządzania działalnością i utrzymywania kontaktu ze społecznościami i podmiotami zainteresowanymi. Więcej informacji o podejściu marki Tommy Hilfiger do zrównoważonego rozwoju można znaleźć na http://global.tommy.com/int/en/about/corporate-responsibility/16

Wnioski można składać od 21 marca do 12 maja br., korzystając z tego linku.

Więcej informacji o Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge oraz o tym, jak wziąć udział w wyzwaniu, można znaleźć na: http://global.tommy.com/int/en/about/corporate-responsibility/16

Fanów i osoby obserwujące markę zachęcamy do udzielania się w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible i @TommyHilfiger.

Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, odzież dla sportowców (odzież golfową i kostiumy kąpielowe), skarpetki, małe wyroby skórzane, artykuły gospodarstwa domowego, walizki, plecaki i torby. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.

PVH Corp.

PVH to spółka o ponad 135-letniej historii, na przestrzeni której odniosła liczne sukcesy w rozwijaniu marek i firm o bogatej tradycji na terenie USA, stając się jednym z największych na świecie podmiotów z branży odzieżowej. Spółka zatrudnia ponad 36 tys. osób w ponad 40 krajach, a jej roczne przychody wynoszą prawie 9 mld USD. Spółka jest właścicielem legendarnych marek takich jak CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’sOlga i Geoffrey Beene, a także działającej w Internecie marki bielizny Baptiste.Blanc@tommy.com. Spółka ponadto posiada szeroką ofertę produktów sprzedawanych pod tymi markami, a także innymi markami znanymi i licencjonowanymi w różnych krajach i na całym świecie.

* Speedo International Limited udzieliła wieczystej licencji na markę Speedo na teren Ameryki Północnej i Karaibów.

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190321005068/en/

Źródło: Tommy Hilfiger

KONTAKT:

Tommy Hilfiger Contact

Baptiste Blanc

Dyrektor ds. komunikacji globalnej

e-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com

tel. +31 62904 2334

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.03.2019, 13:58
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii