Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LEHI, Utah, 1 kwietnia 2019 r. /PRNewswire/ -- W dniu dzisiejszym firma Young Living Essential Oils świętuje 25. lecie w roli światowego lidera branży olejków eterycznych. Jako pionierzy w branży i pierwsze przedsiębiorstwo zajmujące się sprzedażą olejków eterycznych z 25-letnią historią, firma nie tylko świętuje przeszłość, ale wygląda także w przyszłość. Od 1994 r. firma Young Living sprzedaje produkty do ponad 200 krajów, opracowała ponad 600 produktów zdrowotnych i dobrego samopoczucia, wprowadziła do oferty najszerszy zakres produktów na bazie olejków eterycznych i zatrudnia niemal 4000 pracowników na całym świecie. W przyszłości firma Young Living planuje realizować ambitną strategię 5 x 5 Pledge, która zakłada wprowadzenie działalności na co najmniej 25 nowych rynkach, osiągnięcie zerowych odpadów we wszystkich międzynarodowych zakładach, rozwinięcie co najmniej 25 firmowych lub partnerskich farm, dotarcie do kolejnych pięciu milionów gospodarstw domowych i wywarcie wpływu na pięciokrotnie większą liczbę dzieci przez działalność The D. Gary Young, Young Living Foundation w ciągu najbliższych pięciu lat.
„Jasno widać, że Young Living wyróżnia się w branży olejków eterycznych – skomentował Jared Turner, prezes i główny dyrektor operacyjny w Young Living. – Nasz sukces nie jest wynikiem działania pojedynczego czynnika, ale zrodził się ze zobowiązania do życia bez szkodliwych substancji i z zachowaniem jak najwyższego poziomu dobrego samopoczucia, możliwości, które dajemy rodzinom na całym świecie poprzez rozwój przedsiębiorczego podejścia oraz ciągłych dążeń do wspierania najbardziej potrzebujących społeczności. Nieustannie pracujemy nad realizacją misji powołanej przez założyciela D. Gary'ego Younga, która przewiduje wniesienie najwyższej jakości olejków eterycznych do każdego domu na świecie” – dodał prezes. Klienci zawsze mogą być pewni zakupu ze względu na zobowiązanie co do jakości produktu Young Living Seed to Seal®. Oznaczenie to jest niedoścignionym wyznacznikiem jakości autentycznych i mocnych olejków eterycznych, których jakość jest zawsze na pierwszym miejscu.
„Bardzo cieszymy się z tego, że przemy do przodu z wyobraźnią i kreatywnością i skupiamy się na celach, które nadadzą kształtu kolejnym 25 latom, a przy tym wyrażamy pozytywną determinację przez wzajemne umożliwianie realizacji najwyższego potencjału” – skomentowała Mary Young, współzałożycielka i główna dyrektor wykonawcza firmy. Bazując na sieci obejmującej 6 milionów klientów i wielu więcej dołączających do Young Living każdego roku, zasięg firmy nadal będzie źródłem pozytywnej zmiany na całym świecie.
Young Living Essential Oils
Marka Young Living Essential Oils, LC z siedzibą w Lehi w stanie Utah jest światowym liderem w branży olejków eterycznych oferujących najwyższej jakości produkty na rynku. Young Living poważnie podchodzi do roli lidera w branży i wyznacza standardy poprzez własne zobowiązanie do zachowania jakości Seed to Seal® obejmujące trzy kluczowe filary: pozyskiwanie, naukę i standardy. To te wytyczne wspierają Young Living w ochronie planety i zapewnianiu czystych, autentycznych produktów, dających klientom pewność w użyciu i dzieleniu się nimi z rodziną i znajomymi. Produkty marki Young Living, które powstają z surowców pochodzących z upraw firmy, farm partnerów oraz certyfikowanych dostawców, nie tylko pozwalają zachować zdrowy tryb życia, ale także dają możliwości ponad pięciu milionom członków z całego świata w zakresie odnalezienia poczucia celu i dobrego życia przez dostosowanie pracy do wartości i pasji. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie YoungLiving.com, obserwując @younglivingeo w serwisie Twitter lub Facebook.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/844564/25YearsYoung_2019.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/323110/Young_Living_Essential_Oils_Logo.jpg
Źródło: Young Living Essential Oils
Zapytania medialne
Zapytania medialne należy kierować pod adres prinquiries@youngliving.com.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.04.2019, 11:10 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |