Newsletter

Amorepacific wprowadza makrę LANEIGE do Europy

09.04.2019, 12:45aktualizacja: 09.04.2019, 12:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- LANEIGE wchodzi na europejski rynek na wyłączność w sieci Sephora; - Koreańska marka produktów nawilżających będzie dostępna w ponad 800 sklepach Sephora w Europie.

SEUL, 9 kwietnia 2019 r. /PRNewswire/ -- Koreańskie przedsiębiorstwo kosmetyczne Amorepacific ogłosiło dziś wprowadzenie luksusowej marki produktów nawilżających LANEIGE do Europy poprzez współpracę na wyłączność z siecią Sephora. Jest to drugi, ważny debiut w Europie najstarszej i największej firmy kosmetycznej z Korei z 74-letnią tradycją i doświadczeniem badawczym w zakresie azjatyckiej urody. Nowa marka LANEIGE dostępna będzie w ponad 800 sklepach Sephora w 18 rynkach w Europie, w tym we Francji, Rosji, Hiszpanii, Włoszech, Polsce i Niemczech*.

Opracowana w 1994 r. linia LANEIGE bazuje na ponad 25 latach badań i mistrzowskiego wykorzystania nauki w zakresie interakcji między zdrową skórą a wodą w celu utworzenia głęboko nawilżających składników. Nawilżanie jest w samym centrum DNA marki. Linia LANEIGE wynosi pielęgnację skóry na zupełnie nowy poziom doskonałości dzięki zastosowaniu klinicznie testowanych technologii, w tym technologii WATER SCIENCE™ (transformacja i optymalne wykorzystanie naturalnych składników wodnych w składach nawilżających), a także wykorzystaniu hydrojonizowanej wody mineralnej (specjalna formuła zawierająca sześć składników maksymalizujących nawilżenie: cynk, mangan, magnez, sód, wapno i potas).

Jako pierwsza z głównych marek Amorepacific, która trafiła na zagraniczne rynki i cieszyła się popularnością poza Koreą już w 2002 r. LANEIGE przekonała do siebie entuzjastów K-beauty i pielęgnacji skóry z całej Azji, Ameryki Północnej i Oceanii dzięki innowacyjnym teksturom i procedurom pielęgnacyjnym. Debiut w Europie obejmuje globalne hity linii LANEIGE: krem nawilżający Water Bank z hydrojonizowaną wodą mineralną zapewniający głębokie nawilżenie i maskę Water Sleeping Mask, sprzedawaną co 11 sekund podstawą pielęgnacji skóry nocą.

„Amorepacific z przyjemnością podejmuje współpracę z siecią Sephora jako wyłącznym partnerem detalicznym w sprzedaży LANEIGE – skomentował Thierry Maman, dyrektor generalny Amorepacific Europe. – Dzięki współpracy w końcu zaprezentujemy tę popularną azjatycką markę klientom z Europy, którzy będą mieli dostęp do prostego, a jednak skutecznego i natychmiastowego nawilżania dającego zdrową skórę” – dodał dyrektor.

Wcześniej działalność Amorepacific w Europie obejmowała luksusową markę zapachów Goutal Paris, którą firma nabyła w 2011 r. W 2017 r. firma Amorepacific wprowadziła do Europy luksusową markę kosmetyków do pielęgnacji skóry Sulwhasoo dostępną wyłącznie w paryskim domu towarowym Galeries Lafayette, stając się tym samym pierwszą koreańską marką, która otworzyła w domu towarowym sklep internetowy.

*Pełna lista krajów: Francja, Rosja, Hiszpania, Włochy, Polska, Luksemburg, Monako, Niemcy, Rumunia, Serbia, Bułgaria, Grecja, Portugalia, Szwajcaria, Republika Czeska, Dania, Szwecja, Turcja

O Amorepacific

Od 1945 r. Amorepacific kieruje się jedną, wyraźną misją: zaprezentować całemu światu jej wyjątkową definicję piękna, czyli „piękna azjatyckiego". Jako wiodąca firma kosmetyczna z Korei Amorepacific czerpie z głębokiego zrozumienia natury i człowieczeństwa w celu osiągnięcia równowagi między pięknem wewnętrznym a zewnętrznym. Mając w swoim portfelu ponad 20 marek kosmetyków, pielęgnacji i zdrowia, firma Amorepacific z oddaniem pracuje nad zaspokojeniem różnorodnych potrzeb i stylów życia klientów z całego świata. Węzły badawcze firmy rozsiane po całym świecie pracują nad prowadzeniem zrównoważonych badań i rozwoju łączących najlepsze, naturalne, azjatyckie składniki z zaawansowaną biotechnologią. Dzięki światowej klasy produktom firma Amorepacific cieszy się uznaniem za innowacyjne podejście do transformacji międzynarodowych trendów kosmetycznych.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/858698/LANEIGE_Water_Sleeping_Mask.jpg 

Źródło: Amorepacific

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.04.2019, 12:45
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii