Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SEUL, 9 kwietnia 2019 r. /PRNewswire/ -- Koreańskie przedsiębiorstwo kosmetyczne Amorepacific ogłosiło dziś wprowadzenie luksusowej marki produktów nawilżających LANEIGE do Europy poprzez współpracę na wyłączność z siecią Sephora. Jest to drugi, ważny debiut w Europie najstarszej i największej firmy kosmetycznej z Korei z 74-letnią tradycją i doświadczeniem badawczym w zakresie azjatyckiej urody. Nowa marka LANEIGE dostępna będzie w ponad 800 sklepach Sephora w 18 rynkach w Europie, w tym we Francji, Rosji, Hiszpanii, Włoszech, Polsce i Niemczech*.
Opracowana w 1994 r. linia LANEIGE bazuje na ponad 25 latach badań i mistrzowskiego wykorzystania nauki w zakresie interakcji między zdrową skórą a wodą w celu utworzenia głęboko nawilżających składników. Nawilżanie jest w samym centrum DNA marki. Linia LANEIGE wynosi pielęgnację skóry na zupełnie nowy poziom doskonałości dzięki zastosowaniu klinicznie testowanych technologii, w tym technologii WATER SCIENCE™ (transformacja i optymalne wykorzystanie naturalnych składników wodnych w składach nawilżających), a także wykorzystaniu hydrojonizowanej wody mineralnej (specjalna formuła zawierająca sześć składników maksymalizujących nawilżenie: cynk, mangan, magnez, sód, wapno i potas).
Jako pierwsza z głównych marek Amorepacific, która trafiła na zagraniczne rynki i cieszyła się popularnością poza Koreą już w 2002 r. LANEIGE przekonała do siebie entuzjastów K-beauty i pielęgnacji skóry z całej Azji, Ameryki Północnej i Oceanii dzięki innowacyjnym teksturom i procedurom pielęgnacyjnym. Debiut w Europie obejmuje globalne hity linii LANEIGE: krem nawilżający Water Bank z hydrojonizowaną wodą mineralną zapewniający głębokie nawilżenie i maskę Water Sleeping Mask, sprzedawaną co 11 sekund podstawą pielęgnacji skóry nocą.
„Amorepacific z przyjemnością podejmuje współpracę z siecią Sephora jako wyłącznym partnerem detalicznym w sprzedaży LANEIGE – skomentował Thierry Maman, dyrektor generalny Amorepacific Europe. – Dzięki współpracy w końcu zaprezentujemy tę popularną azjatycką markę klientom z Europy, którzy będą mieli dostęp do prostego, a jednak skutecznego i natychmiastowego nawilżania dającego zdrową skórę” – dodał dyrektor.
Wcześniej działalność Amorepacific w Europie obejmowała luksusową markę zapachów Goutal Paris, którą firma nabyła w 2011 r. W 2017 r. firma Amorepacific wprowadziła do Europy luksusową markę kosmetyków do pielęgnacji skóry Sulwhasoo dostępną wyłącznie w paryskim domu towarowym Galeries Lafayette, stając się tym samym pierwszą koreańską marką, która otworzyła w domu towarowym sklep internetowy.
*Pełna lista krajów: Francja, Rosja, Hiszpania, Włochy, Polska, Luksemburg, Monako, Niemcy, Rumunia, Serbia, Bułgaria, Grecja, Portugalia, Szwajcaria, Republika Czeska, Dania, Szwecja, Turcja
O Amorepacific
Od 1945 r. Amorepacific kieruje się jedną, wyraźną misją: zaprezentować całemu światu jej wyjątkową definicję piękna, czyli „piękna azjatyckiego". Jako wiodąca firma kosmetyczna z Korei Amorepacific czerpie z głębokiego zrozumienia natury i człowieczeństwa w celu osiągnięcia równowagi między pięknem wewnętrznym a zewnętrznym. Mając w swoim portfelu ponad 20 marek kosmetyków, pielęgnacji i zdrowia, firma Amorepacific z oddaniem pracuje nad zaspokojeniem różnorodnych potrzeb i stylów życia klientów z całego świata. Węzły badawcze firmy rozsiane po całym świecie pracują nad prowadzeniem zrównoważonych badań i rozwoju łączących najlepsze, naturalne, azjatyckie składniki z zaawansowaną biotechnologią. Dzięki światowej klasy produktom firma Amorepacific cieszy się uznaniem za innowacyjne podejście do transformacji międzynarodowych trendów kosmetycznych.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/858698/LANEIGE_Water_Sleeping_Mask.jpg
Źródło: Amorepacific
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.04.2019, 12:45 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |