Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MF informuje:
W marcu sprzedano obligacje oszczędnościowe o łącznej wartości 1.010 mln zł.W marcu 2019 roku sprzedano obligacje:
- 3- miesięczne (OTS0619) – 380,6 mln zł,
- 2-letnie (DOS0321) – 301,5 mln zł,
- 3-letnie (TOZ0322) – 12,2 mln zł,
- 4-letnie (COI0323) – 224,4 mln zł,
- 10-letnie (EDO0329) – 87,8 mln zł.
Największym zainteresowaniem cieszyły się 3-miesięczne obligacje oszczędnościowe. Nabywcy indywidualni przeznaczyli na ich zakup kwotę 380,6 mln zł (38 proc. udział w strukturze sprzedaży). Popularnością cieszyły się również obligacje 2-letnie (30 proc.) i 4-letnie (22 proc.). W dalszej kolejności oszczędzający wybierali obligacje 10-letnie (9 proc.) oraz 3-letnie (1 proc.). Na zakup obligacji rodzinnych, dedykowanych beneficjentom programu Rodzina 500+, przeznaczono 3,3 mln zł. Obligacje rodzinne kierowane są wyłącznie do osób, otrzymujących świadczenie w ramach programu Rodzina 500+, które chcą oszczędzać na przyszłe potrzeby swoich dzieci. Beneficjenci programu mogą nabywać ten rodzaj obligacji do wysokości kwoty przyznanego świadczenia wychowawczego. Obligacje rodzinne są dostępne w ciągłej sprzedaży, zatem ich zakupu można dokonać w dowolnym momencie.
Pełny komunikat z danymi w tabelach znajduje się w załączni
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Załączniki do komunikatów są dostępne za pośrednictwem nowej Platformy Serwisowej PAP: serwis.pap.com.pl Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ emi/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Data publikacji | 12.04.2019, 12:11 |
Źródło informacji | MF |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |