Newsletter

Program lojalnościowy Costa „Coffee Club” nagrodzony w Loyalty Awards

15.04.2019, 14:00aktualizacja: 15.04.2019, 14:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Program lojalnościowy Costa „Coffee Club” (3)
Program lojalnościowy Costa „Coffee Club” (3)
W trakcie 10. Customer Loyalty Summit odbyło się wręczenie nagród plebiscytu Loyalty Awards. Costa Coffee otrzymała dwie nagrody za program lojalnościowy „Coffee Club”. Za realizację i obsługę projektu odpowiadają Motivation Direct oraz Ideo.

Nagroda Loyalty Awards przyznawana jest przez profesjonalistów, którzy specjalizują się w zarządzaniu relacjami i budowaniu lojalności klientów. Statuetki zostały wręczone w ramach 10. Poland & CEE Customer Loyalty Summit. Jest to największe coroczne wydarzenie dedykowane społeczności lojalnościowej w Polsce.

Program lojalnościowy Costa Coffee - „Coffee Club” został nagrodzony w dwóch kategoriach: The best loyalty programme / activities in services (B2C) oraz The best new loyalty programme / activities of the year 2018.

Program lojalnościowy „Coffee Club” kierowany jest do klientów Costa Coffee. Opiera się on na nagradzaniu wirtualnymi „ziarnami” za realizowane przez nich aktywności np. zakup produktów lub polecenie programu znajomym. Mogą one zostać wymienione na kupony rabatowe czy vochery na kawę.

„Posiadane przez Motivation Direct i Ideo doświadczenie, w połączeniu ze zrozumieniem założeń naszego projektu stały się początkiem owocnej współpracy. Ich styl pracy, który nastawiony jest na szybkie rozwiązywanie problemów sprawił, że program dynamicznie się rozwija i jest pozytywnie oceniany przez klientów. Jak się okazuje, nie tylko przez nich został pozytywnie oceniony." - podsumowuje patrząc na statuetki Karol Dragan, digital & loyalty project manager w Costa Coffee Polska.

Program „Coffee Club” zaprojektowała i obsługuje firma Motivation Direct. Za wdrożenie dedykowanej platformy obsługującej program odpowiadała firma Ideo. Realizacja obejmowała między innymi migrację kont dotychczasowych klientów i ich punktów do aplikacji. Nowy mechanizm programu pozwolił na wyeliminowanie dotychczas używanych plastikowych kart. Zastosowanie zaawansowanych mechanizmów analitycznych pozwala na tworzenie bardziej dopasowanych ofert produktowych. Z kolei przeprowadzona integracja z kasami fiskalnymi daje pewność właściwie naliczanych punktów.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 15.04.2019, 14:00
Źródło informacji ideo.pl
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii