Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wspaniała lokalizacja w majestatycznych Dolomitach przywita fanów marki Jeep i członków Jeep Owners Group (JOG) z całej Europy i będzie idealnym tłem dla tegorocznego, pełnego atrakcji programu. Camp Jeep 2019 będzie jeszcze bardziej ekscytujący, ponieważ będzie okazją do zaprezentowania wszystkim fanom i właścicielom samochodów marki Jeep, nowego Jeepa Gladiatora – najbardziej terenowego, średniej wielkości pick-upa wszech czasów, specjalnie zindywidualizowanego przy użyciu części i akcesoriów Mopar.
Na uczestników Camp Jeep 2019 czekają trzy dni ekscytujących przygód. Goście będą mieli okazję poznać i przetestować całą gamę modeli Jeepa, wziąć udział we wszystkich organizowanych aktywnościach, między innymi kursach szkoleniowych i sesjach jazdy off-road. Zaplanowano koncerty na żywo i wiele atrakcji dla dzieci. Zachwycające Dolomity będą idealną sceną dla imprezy odbywającej się pod znakiem przygody, wolności i atrakcji na świeżym powietrzu, w czystym stylu „Jeep Jamboree" – najbardziej klasycznego z amerykańskich zlotów przeznaczonych dla pasjonatów jazdy 4x4. Format będący inspiracją dla ponad trzydziestu tego typu spotkań odbywających się co roku od Kalifornii do Maine, od Arizony po Tennessee. Ta amerykańska tradycja została wznowiona w Europie w 2014 roku, dzięki spektakularnemu Camp Jeep – imprezie pod hasłem wolności, pasji i przygody w czystym, autentycznym stylu Jeepa.
Niekwestionowaną gwiazdą tegorocznej edycji będzie nowy Jeep Gladiator. Po raz pierwszy zaprezentowany światu podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles pod koniec 2018 roku, nowy Jeep Gladiator oznacza powrót marki do segmentu pick-upów. Nowy Gladiator oparty jest na bogatym dziedzictwie mocnych, niezawodnych ciężarówek Jeep i oferuje autentyczną Jeepową stylistykę, funkcjonalność i wszechstronność, najlepszy w swojej klasie parametry ładowności i możliwości holowania, wolność jazdy z otwartą przestrzenią nad głową, zaawansowane układy napędowe, doskonałą dynamikę na drodze i w terenie, jak również szereg funkcji bezpieczeństwa i zaawansowanego pod względem technologii wyposażenia.
Produkowany w Toledo Supplier Park w Toledo w stanie Ohio, nowy Jeep Gladiator zawita do Salonów Jeepa w Stanach Zjednoczonych wiosną tego roku. Jego wprowadzenie na rynek w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) nastąpi w 2020 roku.
Kolejnym ważnym elementem nadchodzącego Camp Jeep będzie Jeep Wrangler Rubicon 1941 zaprojektowany przez Mopar – markę FCA zajmującą się produktami i usługami posprzedażnymi dla samochodów Grupy. Zaprezentowany na niedawnym Salonie Samochodowym w Genewie, Jeep Wrangler Rubicon 1941, ma 100% homologację do jazdy po drogach, udoskonalone Jeep Performance Parts i może pochwalić się niekwestionowanymi umiejętnościami terenowej jazdy. Do standardowej wersji tego modelu został dodany 2-calowy lift zawieszenia, snorkel, osłony boczne, czarne progi ochronne, czarna pokrywa wlewu paliwa oraz maty podłogowe „all-weather”.
Zasadniczą konfigurację dopełnia kolor nadwozia z 1941 roku, która upamiętnia ważny rok dla marki Jeep – pierwsze pojawienie się Willysa, do którego nawiązują również inne detale samochodu, jak koła, gałka dźwigni zmiany biegów i pokrywa koła zapasowego. Samochód jest ponadto wyposażony w akcesoria Jeep® Authentic wybrane z gamy ponad 200 akcesoriów dedykowanych modelowi Jeep Wrangler – siedmioszczelinowy grill, chlapacze, dodatkowe oświetlenie offroadowe i matowe, czarne oprawy lusterek kontrastujące z żółtym nadwoziem Hella Yella. Będą one dostępne już w lecie do wszystkich wersji Wranglera.
Dodatkowe informacje na temat Camp Jeep 2019 dostępne będą na lokalnych stronach prasowych Jeepa lub na jego oficjalnych kanałach społecznościowych:
Facebook: https://www.facebook.com/JeepOlllllllOpeople/
Instagram: https://www.instagram.com/jeepeurope/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.04.2019, 17:14 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hanwha Ocean daje 100 mln dolarów na rozwój przemysłu stoczniowego i gospodarki morskiej w Polsce
Hanwha Ocean ogłasza bezprecedensową inwestycję 100 mln USD w ramach programu Orka, która ma stać się motorem rozwoju przemysłu stoczniowego i gospodarki morskiej w Polsce. Program ma stworzyć ponad 1300 miejsc pracy, wzmocnić lokalne stocznie i łańcuchy dostaw, a także wygenerować środki dla sektora publicznego.- 08.10.2025, 09:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Hanwha Ocean
-
Image
Prezes Aon na EKF Ubezpieczenia: wprowadzenie w Polsce obowiązkowych ubezpieczeń katastroficznych nie byłoby żadną nowością w Europie PAP
„Na świecie to jest już 70 proc. nieubezpieczonych szkód w stosunku do jedynie 30 proc., które wynikają ze zmian klimatycznych. My o luce ubezpieczeniowej w tym obszarze rozmawiamy już od lat 90. i de facto nic się nadal nie zmienia. Polski rząd zapłacił rachunek osiem miliardów złotych na szkody materialne i miliard zadośćuczynień dla ludzi dotkniętych zeszłoroczną powodzią - a przecież budżet naszego kraju nie jest workiem bez dna. Wydaje się, że to odpowiedni moment, aby rozpocząć wreszcie dyskusję na temat obowiązkowych ubezpieczeń katastroficznych, które funkcjonują już w wielu europejskich krajach np. Rumunii, Hiszpanii czy Francji” - mówi Dominika Kozakiewicz, prezes zarządu, Aon.- 08.10.2025, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Comarch i F.I.L.A. S.p.A. zacieśniają współpracę, rozszerzając elektroniczne fakturowanie na Europę
- 08.10.2025, 09:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ