Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Włoski Juventus, ósmy raz z rzędu, zwyciężył matematycznie w Mistrzostwach Serii A TIM 2018-2019, ustanawiając nowy, krajowy rekord w historii tego sportu. Drużyna Biało-Czarnych po raz kolejny pokazała na co ją stać, wykazując pokrewieństwo z marką Jeep®, która towarzyszy jej w charakterze oficjalnego sponsora podczas zwycięskiej passy rozpoczętej w sezonie 2012-2013.
Świętowaniu tego ważnego sukcesu towarzyszy także nowy spot reklamowy Jeepa wyróżniający się prostym, ale wymownym hasłem „Jesteśmy w ósmym niebie”. Jest to nawiązanie do kolejnego „scudetto” zdobytego w Serii A i zwrotu „być w siódmym niebie” wyrażającego uczucie skrajnej radości. Raz jeszcze, mogliśmy zobaczyć determinację i pasję dwóch marek, Jeepa i Juventusu, by dotrzeć jak najdalej, nawet do metaforycznych miejsc, do których nikt nigdy nie dotarł.
Przesłanie podkreśla filozofię Jeepa polegającą na pokonywaniu każdej przeszkody i ciągłym podnoszeniu poprzeczki każdego wyzwania. Zwycięska współpraca z Juventusem bazuje na wspólnych wartościach, jak autentyczność i pasja.
W ciągu ostatnich siedmiu sezonów Jeep i Juventus razem zdobyli piętnaście tytułów, w tym w Serii A, Pucharze Włoch i Superpucharze Włoch.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.04.2019, 11:32 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Wastes Service na KNM 2025: stawiamy na innowacyjne podejście do elektromobilności PAP
- 01.10.2025, 13:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
EKF Ubezpieczenia: wśród Polaków rośnie świadomość ubezpieczeniowa PAP
„Świadomość ubezpieczeniowa rośnie, ale jeszcze nadal mamy wiele do zrobienia. Ważne jest, żeby zrozumieć, że ubezpieczenie to nie jest koszt, ale możliwość ochrony siebie, swojej rodziny czy swojego mienia” - powiedział Piotr Wrzesiński, wiceprezes zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń podczas kongresu EKF Ubezpieczenia.- 01.10.2025, 11:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Debata TFI: Rabiega - w procesie inwestycyjnym najważniejszą rolę odgrywają dane bieżące, które spływają z gospodarki PAP
„W procesie inwestycyjnym najważniejszą rolę odgrywają dane bieżące, które spływają z gospodarki i to jest czynnik, który nieustannie bierzemy pod uwagę” - powiedział Michał Rabiega, wicedyrektor Departamentu Zarządzania Aktywami PKO TFI przy okazji XXXIX debaty PAP Biznes „Strategie rynkowe TFI: perspektywy, wyzwania, zagrożenia”.- 01.10.2025, 10:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ