Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Według GUS niskie tempo wzrostu sprzedaży w marcu - licząc rok do roku - związane było m.in. z przesunięciem terminu świąt (tzw. efekt kalendarza). Urząd statystyczny zaznaczył jednak, że w miesiącu tym zanotowano wzrost sprzedaży detalicznej w większości grup towarów. Największy wzrost sprzedaży wykazały jednostki zaklasyfikowane do grupy „meble, rtv, agd”, w której sprzedaż wzrosła o 20,5 proc.
"W okresie styczeń-marzec 2019 r. dynamika sprzedaży detalicznej w cenach stałych r/r wyniosła 104,1" - czytamy w komunikacie GUS. (PAP)
autor: Marcin Musiał
mmu/ pad/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.04.2019, 12:20 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |