Newsletter

Premier: Polska staje się coraz nowocześniejszym graczem w sektorze motoryzacji

27.04.2019, 21:29aktualizacja: 27.04.2019, 21:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polska staje się coraz nowocześniejszym graczem w sektorze motoryzacji - ocenił w sobotę premier Mateusz Morawiecki podczas wizyty w firmie TIP-TOPOL w Polskiej Wsi w gminie Pobiedziska (woj. wielkopolskie).

Szef rządu podkreślił, że branża motoryzacyjna w Polsce ma się dobrze i ma szansę na podbój rynków na świecie.

"Oczywiście naszą tutaj bardzo dobrą bazą, fundamentem jest Unia Europejska, w której stajemy się coraz bardziej nowoczesnym graczem. Nowoczesnym właśnie w tak trudnym, wymagającym sektorze, jakim jest sektor motoryzacyjny" - powiedział Morawiecki.

Szef rządu chwalił też firmę TIP-TOPOL. "Dla mnie to jest dowód na to jak dobrze rośnie też cała branża motoryzacyjna w Polsce, bo ona charakteryzuje się coraz to większymi wymaganiami klientów końcowych, producentów samochodów, hurtowni oczywiście różnych, bo tutaj głównym odbiorcą są hurtownie i te maszyny, które miałem przyjemność po drodze oglądać one zawierają w sobie inżynierską, techniczną myśl polską, co jeszcze dodatkowo jest dla mnie ogromną radością" - mówił.

"Serce rośnie, że mamy takie firmy, które stają się coraz bardziej globalne, mimo że na razie jeszcze mają status firm średnich, średnio-dużych, ale myślę, że to będą polskie czempiony za 5, 10 lat, które będziemy podziwiali" - dodał Morawiecki.

TIP-TOPOL Sp. z o.o. to polska firma, od 30 lat działająca w branży motoryzacyjnej. Specjalizuje się m.in. w produkcji wyposażenia do warsztatów samochodowych. (PAP)

autor: Norbert Nowotnik, Marcin Pawlicki

nno/ lic/ skr/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.04.2019, 21:29
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ