Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Łódź Design Festival powstał w 2007 roku, przyjmując formułę przeglądu osiągnięć polskiego wzornictwa. Od początku prezentuje design w różnych jego odsłonach – od wzornictwa przemysłowego poprzez projektowanie graficzne, architekturę, rzemiosło, aż po kreowanie usług i interakcji. Dziś skupia się na stawianiu pytań, interpretacji zjawisk i krytycznej dyskusji. ŁDF to wydarzenie, podczas którego inspiracji poszukiwać mogą projektanci, architekci, przedstawiciele zawodów kreatywnych, ale też każdy zainteresowany kulturą i wzornictwem. W programie najmocniejszymi punktami są zawsze wystawy tematyczne, spotkania z ekspertami w dziedzinie designu i architektury, dyskusje i wykłady, a także warsztaty dla dorosłych i dzieci. Do tej pory wzięło w nim udział ponad 435 000 osób z całego świata.
Główna informacja prasowa ŁDF2019: http://www.lodzdesign.com/assets/Uploads/DOBRE-ZYCIE-na-Lodz-Design-Festival.doc
Więcej informacji, w tym zdjęcia w jakości do druku: www.media.lodzdesign.com
Zapraszamy do rezerwowania terminów wywiadów z wybranymi gośćmi Łódź Design Festival:
- Jaime Hayon – 18.05 (sobota) w godz. 14:00-15:00, 18:00-19:00,
- Form Us With Love – 25.05 (sobota) w godz. 13:30-14:30.
Zapraszamy do śledzenia zakładki dla dziennikarzy, gdzie 29.04 opublikujemy harmonogram wydarzeń. Biuro prasowe umożliwi Państwu nawiązanie kontaktu z pozostałymi gośćmi.
KONTAKT:
Michał Kwiatkowski
tel. kom. +48 694 875 000
e-mail: m.kwiatkowski@lodzdesign.com
-
Aleksandra Kietla
Rzecznik Prasowa
tel. kom. +48 693 860 022
e-mail: a.kietla@lodzdesign.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 26.04.2019, 18:21 |
| Źródło informacji | Łódź Design Festival |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od plantacji na salony: jagodowe przetwory wśród laureatów „Złotych Innowacji 2025”
W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej edycji polskie przetwory z owoców jagodowych zdobyły złoto i dwa wyróżnienia.- 06.11.2025, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Inkluzywna higiena tematem europejskiej debaty marki Tork
Wyniki badania Tork wykazały, że tylko jedna na pięć toalet w miejscach publicznych spełnia oczekiwania dotyczące higieny i czystości. Ponadto aż 52% osób podejmuje działania po negatywnych doświadczeniach z wizyty w łazience o dużym natężeniu ruchu - skraca pobyt w obiekcie, wystawia niepochlebne opinie - co bezpośrednio wpływa na przychody i wizerunek danej firmy.- 06.11.2025, 08:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Tork
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ