Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES, 3 maja 2019 r. /PRNewswire/ - Największa supergwiazda świata staje się nowym największym superbohaterem! Cristiano Ronaldo, kultowy sportowiec i supergwiazda, opublikował w tym tygodniu pierwszy komiks „Striker Force 7" w ramach Dnia Darmowego Komiksu poprzez sprzedawców komiksów w całym kraju.
Pod przywództwem Ronaldo mieszanka bohaterów z nadprzyrodzonymi siłami z całego świata musi podjąć się ochrony Ziemi przed zniszczeniem. Ale najpierw Cristiano musi nauczyć bohaterów pracy zespołowej! Ich zadaniem jest ochrona planety, ale kto uchroni ich przed sobą nawzajem?
„Od zawsze byłem fanem superbohaterów i z wielką radością pomagam w tworzeniu nowego serialu animowanego – skomentował Cristiano Ronaldo. – Tak, jak piłka nożna łączy kultury i ludzi z całego świata, tak świetne animowane postaci i bohaterowie mogą mieć ten sam efekt. Dlatego z tak dużą przyjemnością łączę pasję do futbolu i superbohaterów w tym projekcie i dzielę się nim z fanami” – dodał piłkarz.
Striker Force 7 to nowa historia opracowana przez Cristiano Ronaldo i twórcę superbohaterów Sharada Devarajana. Komiks powstał na kanwie serialu animowanego, który jest w tej chwili w produkcji. Cristiano i Devarajan są producentami wykonawczymi serialu animowanego, a towarzyszy im Diego Guarderas z VMS Communications, zespół Polaris Sports i Jeevan J. Kang, wiceprezes wykonawczy do spraw kreatywnych w Graphic.
Edycja specjalna komiksu z okazji Dnia Darmowego Komiksu została napisana przez autora animacji Merilla Hagana, a ilustracje stworzył Jeevan J. Kang. Miliony fanów Cristiano mogą zdobyć specjalną edycję limitowaną z różnymi okładkami, które dostępne są na stronie StrikerForce7.com.
Poza specjalnym wydaniem z okazji Dnia Darmowego Komiksu Cristiano i Devarajan podpisali także umowę wydawniczą na terenie 8 krajów w Europie, w ramach której wydana zostanie seria trzech oryginalnych komiksów na bazie postaci. Pierwsza książka ma wyjść już w tym roku.
Dodatkowe informacje i aktualizacje można znaleźć na stronie www.strikerforce7.com.
O GRAPHIC INDIA
GRAPHIC INDIA to agencja rozrywki na bazie postaci skupiająca się na tworzeniu głównych postaci, komiksów i historii na platformach mobilnych i cyfrowych. Poprzez pracę nagradzanego studio animacji kreatywnych w Indiach Graphic realizuje misję tworzenia trwałych historii i bohaterów, którzy są pożywką dla wyobraźni i źródłem inspiracji dla nowego, globalnego pokolenia młodzieży z całego świata. www.graphicindia.com
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/881604/Graphic_India_Striker_Force_7.jpg
Źródło: Graphic India
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 06.05.2019, 11:52 |
| Źródło informacji | PR Newswire |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od plantacji na salony: jagodowe przetwory wśród laureatów „Złotych Innowacji 2025”
W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej edycji polskie przetwory z owoców jagodowych zdobyły złoto i dwa wyróżnienia.- 06.11.2025, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Inkluzywna higiena tematem europejskiej debaty marki Tork
Wyniki badania Tork wykazały, że tylko jedna na pięć toalet w miejscach publicznych spełnia oczekiwania dotyczące higieny i czystości. Ponadto aż 52% osób podejmuje działania po negatywnych doświadczeniach z wizyty w łazience o dużym natężeniu ruchu - skraca pobyt w obiekcie, wystawia niepochlebne opinie - co bezpośrednio wpływa na przychody i wizerunek danej firmy.- 06.11.2025, 08:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Tork
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ