Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jak podkreślają służby prasowe PE, taka liczba odsłon to "bezprecedensowy" wynik dla kampanii instytucjonalnej.
Spot PE miał swoją premierę 25 kwietnia. Ten krótki film, odwołujący się do poczucia wspólnoty Europejczyków opatrzony jest napisami we wszystkich 24 językach urzędowych UE, a także w innych językach używanych w UE oraz w pięciu głównych językach świata (arabskim, chińskim, rosyjskim, hindi i tureckim). Został on również wyprodukowany w 31 językach migowych oraz w międzynarodowym języku migowym, przy wsparciu Europejskiej Unii Niesłyszących (EUD).
Reżyserem filmu jest Frédéric Planchon; spot - jak opisują to sami twórcy - "dokumentuje intensywne, piękne i kruche chwile, kiedy dzieci przybywają na ten świat w całej Europie i ma nas skłonić do refleksji nad tym, dlaczego głosujemy".
"Wszystkie narodziny przedstawione w filmie są prawdziwym materiałem dokumentalnym. Jako jeden z głównych elementów kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2019 roku, film ma na celu uświadomienie Europejczykom ich wspólnych wartości, emocji i odpowiedzialności" - wskazują służby prasowe PE.
Obrazowi towarzyszą słowa narratorki: "Każdy z nas może zostawić ślad, ale razem możemy coś zmienić".
Oprócz filmowego spotu, kampania Parlamentu Europejskiego obejmuje również platformę thistimevoting.eu, której celem jest zaangażowanie ludzi w wybory do Parlamentu Europejskiego. Dotychczas wpisało się na niej ponad 270 tys. osób.
Wybory do Parlamentu Europejskiego odbędą się we wszystkich krajach UE między 23, a 26 maja.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.05.2019, 12:23 |
Źródło informacji | EuroPAP News |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
70 lat Totalizatora Sportowego: miliardy złotych na polski sport i kulturę PAP
Totalizator Sportowy (TS), który działa od roku 1955, przekazał przez 70 lat istnienia miliardy złotych na wsparcie polskiego sportu i kultury. To m.in. dofinansowanie infrastruktury sportowej w największych miastach Polski, ale i na szczeblu lokalnym. To także wspieranie kultury wysokiej, ale i tej masowej. Z okazji 70-lecia TS zainaugurował m.in. program „Gdy grasz, wszystko gra”, a do grona ambasadorów marki LOTTO dołączył znany koszykarz Marcin Gortat.- 16.09.2025, 12:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
GAC przyspiesza ekspansję na rynku europejskim, traktując Polskę jako punkt wyjścia
- 16.09.2025, 08:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ