Newsletter

UEFA i Pepsi® ogłaszają występ Imagine Dragons na uroczystym otwarciu finału Ligi Mistrzów UEFA

09.05.2019, 12:19aktualizacja: 09.05.2019, 12:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wyróżniony nagrodą Grammy zespół szykuje epicki rockowy koncert w Madrycie.

PURCHASE, NOWY JORK, 9 maja 2019 r. /PRNewswire/ -- #FORTHELOVEOFIT -- UEFA i Pepsi® ogłosiły, że zespół Imagine Dragons wystąpi na żywo na uroczystym otwarciu finału Ligi Mistrzów UEFA 2019 prowadzonym przez Pepsi. Wyróżniony nagrodą Grammy zespół rockowy znany z hitów „Radioactive" i „Thunder" pojawi się na scenie tuż przed pierwszym gwizdkiem na stadionie Metropolitano w Madrycie w sobotę 1 czerwca.

Najczęściej odtwarzany zespół w serwisie Spotify w roku 2018 z fanami na całym świecie poruszy cały stadion charakterystycznymi dźwiękami i energią, tym samym tworząc elektryzującą atmosferę i rozgrzewając fanów piłki przed pierwszym gwizdkiem.

Już czwarty rok z rzędu uroczyste otwarcie finału Ligi Mistrzów UEFA 2019 prowadzone przez Pepsi łączy świat muzyki, rozrywki i sportu przez energetyczne koncerty największych gwiazd. Tuż po zeszłorocznym, rekordowym występie gwiazdy popu Duy Lipy niecierpliwie wyczekiwana ceremonia otwarcia w roku 2019 będzie charakteryzować się poziomem produkcji niespotykanym do tej pory w finałach Ligi Mistrzów UEFA. Dzięki zapierającej dech w piersiach pirotechnice i efektom specjalnym fani doświadczą wizualnego spektaklu i wciągającego doznania muzycznego.

„Występ na uroczystym otwarciu finału Ligi Mistrzów UEFA z Pepsi przed jednymi z najzagorzalszych fanów sportu na świecie to prawdziwy zaszczyt. Koncert w Madrycie będzie niesamowity” – skomentował Dan Reynolds, wokalista zespołu Imagine Dragons.

Tegoroczny finał rozegrany zostanie na stadionie Metropolitano w Madrycie w sobotę 1 czerwca, a transmitowany będzie do ponad 200 krajów i terytoriów na świecie. Uroczyste otwarcie finału Ligi Mistrzów UEFA przez Pepsi będzie miało miejsce na około 10 minut przed rozpoczęciem najważniejszego meczu w sezonie europejskich rozgrywek klubowych.

„Dla marki z tradycjami powiązanymi z muzyką i piłką nożną nie ma nic większego i lepszego od uroczystego otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA. Współpraca z UEFA w celu włączenia do finału rozrywki na żywo to prawdziwie kultowy sposób na oddanie się pasjom, które dzielimy z fanami – skomentowała Natalia Filippociants, wiceprezes do spraw marketingu napojów w PepsiCo. – Co roku podnosimy poprzeczkę i budujemy jeszcze większą energię na stadionie na minuty przed pierwszym gwizdkiem. To, że możemy poprzedzić energetyzujący finał występem niekłamanych królów rocka naszych czasów, Imagine Dragons, jest żywym dowodem na pomyślność współpracy teraz i w przyszłości” – dodała wiceprezes.

„Z wielkim entuzjazmem współpracujemy z Pepsi przy produkcji uroczystego otwarcia finału Ligi Mistrzów UEFA 2019. Już czwarty rok z rzędu uroczyste otwarcie połączy muzykę, rozrywkę i sport w prawdziwie kultowe doznanie dla fanów, a Pepsi jest idealnym partnerem w tym przedsięwzięciu. Zeszłoroczny występ Duy Lipy był wielkim sukcesem i pobił rekordy najczęściej wyświetlanej, pojedynczej treści w historii mediów społecznościowych. Wiemy, że Imagine Dragons wykorzystają ekscytację naszych fanów przed otwarciem finału do zaprezentowania rockowego show, którego nie da się zapomnieć” – skomentował Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.

Poza ciągłym sponsorowaniem Ligi Mistrzów UEFA firma Pepsi zaprezentowała wcześniej w tym roku międzynarodowy slogan i platformę FOR THE LOVE OF IT™, w których kampanii wystąpili Leo Messi i Mohamed Salah. Kampania ożywiła pasję marki do piłki nożnej i pokazała, jak dużo można zrobić dla pysznego smaku Pepsi.

Ponadto Pepsi będzie gospodarzem fanów wydarzenia UEFA Champions Festival w Madrycie, które pomoże w budowaniu ekscytacji przed finałem. Festiwal jest otwarty dla szerszej publiki i obejmie szereg zespołów występujących w ciągu czterech dni. Głównym gwoździem programu będzie popularne duo EDM Dimitri Vegas & Like Mike, którego występ będzie miał miejsce w piątek 31 maja oraz międzynarodowa grupa popowa stojąca za nowym jinglem Pepsi Now United, którą usłyszeć będzie można w sobotę 1 czerwca.

Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.facebook.com/uefachampionsleague i na oficjalnych stronach Pepsi w serwisie Facebook na całym świecie. Dołącz do rozmowy ze znacznikiem #FORTHELOVEOFIT.

O PepsiCo

Produkty PepsiCo (NASDAQ: PEP) spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2018 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 64 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.

Działaniom PepsiCo przewodzi wizja bycia międzynarodowym liderem w artykułach spożywczych i napojach przez odnoszenie sukcesu z wyższych pobudek. Filozofia „Winning with Purpose" odzwierciedla naszą ambicję w zakresie osiągania sukcesu rynkowego w sposób zrównoważony i z wyższymi celami w każdym aspekcie naszej działalności. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.pepsico.com.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/883324/PepsiCo_Imagine_Dragons.jpg  

KONTAKT:

e-mail: Nicole.Tronolone@pepsico.com 

Źródło: PepsiCo

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.05.2019, 12:19
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii