Newsletter

Dom towarowy Wanda zmienia nazwę na Suning.com Plaza

16.05.2019, 16:55aktualizacja: 16.05.2019, 16:55

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Suning Holdings Group
Suning Holdings Group

NANJING, Chiny, 16 maja 2019 r. /PRNewswire/ - Dnia 5 maja firma Suning.com, spółka podległa Suning Holdings Group zwanej dalej Suning, ogłosiła, że 37 domów towarowych Wanda nabytych w ubiegłym lutym oficjalnie zmieniło nazwę na Suning.com Plaza. Pierwsze centrum z nową marką zostanie otwarty pod koniec maja.

Hou Enlong, główny dyrektor wykonawczy Suning.com, podkreślił na konferencji prasowej towarzyszącej Festiwalowi Zakupów 6/18 firmy, że 37 nowych centrów Suning.com Plaza będzie działać na bazie poprzednich korzyści wśród dostawców zdobytych przez domy towarowe Wanda. Jednak przez integrację scenariuszy zakupów przez internet i w sklepach fizycznych firmy Suning, w tym RedBaby, Suning JIWU, Suning Convenience Stores, nowy model centrów będzie obrazem transformacji w kierunku innowacyjnego, inteligentnego handlu, który pozwala współczesnym, dynamicznym konsumentom na korzystanie z oferty gastronomicznej, handlowej i rozrywkowej.

Łącznie z istniejącymi 19 centrami Suning.com Plaza i 16 Suning Plaza firma Suning jest obecnie w posiadaniu 72 kompleksów handlowych, które stanowią największą sieć złożonych, niezależnie zarządzanych centrów handlowych w Chinach.

Jako wiodący, inteligentny detalista omnikanałowy w Chinach firma Suning.com od zawsze angażowała się w tworzenie pełnych scenariuszy ekosystemów handlu w internecie i świecie fizycznym w celu opracowania zróżnicowanych doświadczeń zakupowych, które rzucają się w oczy i są gotowe do obsługiwania klientów w każdej chwili i w dowolnym miejscu. Centra Suning.com Plaza będą obsługiwać metody płatności Suning i będą oferować bezpłatną dostawę w promieniu trzech kilometrów poprzez Suning Logistics. Firma zainwestuje w możliwości łańcucha dostaw w kraju i za granicą w celu dodania do oferty wiodących marek i współpracowania z popularnymi nabywcami mody, co pozwoli na przedstawienie konsumentom doświadczeń wyznaczających trendy.

W marcu 2019 r. firma Suning podpisała porozumienie strategiczne z Włoską Agencją Handlu w zakresie zacieśnienia współpracy między dwoma stronami pod względem wprowadzania wysokiej jakości włoskich marek na rynek chiński przez platformy internetowe i fizyczne Suning. Współpraca ta jest uznawana za ważny krok dla Suning pod względem zasilenia zagranicznych możliwości łańcucha dostaw, zwłaszcza w modzie i towarach ogólnych.

Tymczasem zalety kanałów online i offline firmy Suning zostaną jeszcze bardziej unaocznione w Suning.com Plaza, gdzie klienci będą mieli dostęp do kompleksowych, wygodnych i zróżnicowanych usług na bazie Suning Big Data. Płynne, bezproblemowe i wydajne doświadczenia zakupowe możliwe są dzięki inteligentnym rozwiązaniom detalicznym i marketingowi precyzyjnemu dostosowanemu do poszczególnych klientów w odpowiednim czasie.

Dzięki własnemu systemowi handlu inteligentnego służącemu za fundament firma Suning wdroży kompleksowe innowacje informacyjne i cyfrowe w nowych centrach Suning.com Plaza, a także wykorzysta możliwości technologiczne, w tym uczenie maszynowe, sztuczną inteligencję i internet rzeczy, do przyspieszenia cyfryzacji zarządzania tradycyjnymi centrami handlowymi. Kroki te mają na celu podniesienie poziomu usług i rentowności branży oraz przemianę modelu doświadczenia zgodnie z bieżącymi założeniami i zwyczajami konsumpcyjnymi.

W lutym 2019 r. firma Suning ogłosiła nabycie domów towarowych Wanda na całym świecie. Sieć należała do Wanda Grup, chińskiego dewelopera budynków handlowych. Celem przejęcia było poszerzenie portfela sklepów fizycznych i usprawnienie łańcucha dostaw we wszystkich kategoriach w celu zaspokojenia potrzeb lokalnych konsumentów i zwiększenia przychodów na chińskim rynku sprzedaży detalicznej.

O Suning

Powstała w 1990 roku firma Suning jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2018 r. firma Suning Holdings zajęła drugie miejsce w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie 557,875 miliarda RMB (około 69 miliardów euro). Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność w ośmiu branżach wertykalnych: Suning.com, logistyka, usługi finansowe, technologia, nieruchomości, sport, media i rozrywka oraz inwestycje. Suning.com znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za rok 2017 i 2018.

www.suningholdings.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/888238/Suning_com_Plaza_1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/888237/Suning_com_Plaza_2.jpg

Źródło: Suning Holdings Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 16.05.2019, 16:55
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii