Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Ekoeksperymentarium - fot. Oswiecony.art](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2019-05/20190522/33274560_nn.jpg?itok=b2sAl1sS)
Łódź Design Festival powstał w 2007 roku, przyjmując formułę przeglądu osiągnięć polskiego wzornictwa. Od początku prezentuje design w różnych jego odsłonach – od wzornictwa przemysłowego poprzez projektowanie graficzne, architekturę, rzemiosło, aż po kreowanie usług i interakcji. Dziś skupia się na stawianiu pytań, interpretacji zjawisk i krytycznej dyskusji. ŁDF to wydarzenie, podczas którego inspiracji poszukiwać mogą projektanci, architekci, przedstawiciele zawodów kreatywnych, ale też każdy zainteresowany kulturą i wzornictwem. W programie najmocniejszymi punktami są zawsze wystawy tematyczne, spotkania z ekspertami w dziedzinie designu i architektury, dyskusje i wykłady, a także warsztaty dla dorosłych i dzieci. Do tej pory wzięło w nim udział ponad 435 000 osób z całego świata.
Gotowa do publikacji informacja prasowa ŁDF2019 (m.in. wyniki konkursu make me!, wypowiedzi jury oraz organizatorów, opisy wystaw i wydarzeń): http://www.lodzdesign.com/assets/Uploads/LDF2019-Poznalismy-zwyciezcow-konkursu-make-me.doc
Codziennie uaktualniana fotorelacja z ŁDF2019 (zdjęcia w jakości do druku): https://www.flickr.com/photos/lodzdesignfestival/sets/72157707086328411
Zapraszamy do rezerwowania terminów wywiadów ze specjalnymi gośćmi Łódź Design Festival: Form Us With Love – 25.05 (sobota) w godz. 13:30-14:30
Zapraszamy także do śledzenia zakładki dla dziennikarzy, gdzie znajdziecie Państwo informacje o wystawach i wydarzeniach oraz kompletny harmonogram festiwalu. Biuro prasowe umożliwi Państwu nawiązanie kontaktu z pozostałymi gośćmi wydarzenia. Zapraszamy do kontaktu.
www.media.lodzdesign.com
KONTAKT:
Michał Kwiatkowski
tel. kom. +48 694 875 000
e-mail: m.kwiatkowski@lodzdesign.com
-
Aleksandra Kietla
rzeczniczka prasowa
tel. kom. +48693 860 022
e-mail: a.kietla@lodzdesign.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.05.2019, 11:22 |
Źródło informacji | Łódź Design Festival |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom