Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Obserwując naszych odbiorców zauważyliśmy, że problem hejtu coraz częściej dotyczy coraz młodszych osób. Co ważne, dzieci niejednokrotnie nie tylko padają ofiarami hejtu, ale równocześnie, w dużej mierze nieświadomie go generują. Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest odpowiedzią na ten problem, ma uświadomić i uwrażliwić zarówno dzieci, jak i rodziców, że nie można bagatelizować tego problemu” - mówi dyrektor ds. marketingu Reporter Young, Patrycja Gołek.
Do akcji włączyli się młodzi wokaliści, uczestnicy drugiej edycji programu talent-show, The Voice Kids Poland: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz zwyciężczyni programu AniKa Dąbrowska. Artyści wykonają piosenkę promującą kampanię „To co ważne”: https://www.youtube.com/watch?v=RIuUDQCDdqk.
W ramach kampanii LUBIĘ! #niehejtuje, marka zorganizuje specjalne eventy w 4 miastach na terenie Polski. Już 1 czerwca w Poznaniu Plazie oraz 8 czerwca w płockiej Galerii Mazovii. W czasie eventu będzie można usłyszeć piosenkę promującą akcję wykonaną na żywo przez trójkę młodych artystów oraz zobaczyć teledysk do piosenki, w którym udział wzięło 15 dzieci wyłonionych w internetowym konkursie. Zaplanowano także panel dyskusyjny na temat przeciwdziałania cyberprzemocy oraz sposobów prawidłowej komunikacji w internecie.
8 czerwca we Wrocławiu oraz 15 czerwca w Katowicach w ramach kampanii LUBIĘ #niehejtuje odbędą się spotkania z młodymi influencerkami: Sonią Żugaj, Zuzią Kaszuba, Antoniną Flak oraz Julką Cymbaluk.
Elementem uzupełniającym kampanię są specjalne T-shirty z logo akcji, dostępne w wybranych sklepach oraz na https://reporteryoung.pl/.
Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która również nawiązywała do bezpieczeństwa dzieci. Wtedy marka Reporter Young nagrała film z udziałem popularnych młodych influencerów pt. „Bezpieczeństwo jest najważniejsze!”: https://www.youtube.com/watch?v=_6df3OJaAPg, mający zachęcić dzieci do bezpiecznego spędzania wakacji.
KONTAKT:
Katarzyna Działo
e-mail: kdzialo@reporteryoung.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.05.2019, 16:25 |
Źródło informacji | Reporter Young |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera „Łaskawości Tytusa” zainauguruje 34. Festiwal Mozartowski w Warszawie PAP
- 07.05.2025, 16:56
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Międzynarodowy Dzień Jazzu 2025 zwieńczony transmitowanym na cały świat koncertem gwiazd z Abu Zabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Tysiące występów i wydarzeń w ponad 190 państwach. W 2026 r. gospodarzem obchodów 15-lecia Międzynarodowego Dnia Jazzu będzie Chicago.- 06.05.2025, 15:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Najnowsza kampania kate spade new york z udziałem Ice Spice i Charli D’Amelio podkreśla siłę przyjaźni
Kampania marki na sezon wiosna-lato 2025 pod hasłem „To the Ones Who Carry Us” ma na celu podkreślenie znaczenia osób, które towarzyszą nam przez całe życie, zapewniając niezbędne wsparcie, niczym kultowa torebka Deco, z której słynie marka.- 05.05.2025, 09:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ