Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Obserwując naszych odbiorców zauważyliśmy, że problem hejtu coraz częściej dotyczy coraz młodszych osób. Co ważne, dzieci niejednokrotnie nie tylko padają ofiarami hejtu, ale równocześnie, w dużej mierze nieświadomie go generują. Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest odpowiedzią na ten problem, ma uświadomić i uwrażliwić zarówno dzieci, jak i rodziców, że nie można bagatelizować tego problemu” - mówi dyrektor ds. marketingu Reporter Young, Patrycja Gołek.
Do akcji włączyli się młodzi wokaliści, uczestnicy drugiej edycji programu talent-show, The Voice Kids Poland: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz zwyciężczyni programu AniKa Dąbrowska. Artyści wykonają piosenkę promującą kampanię „To co ważne”: https://www.youtube.com/watch?v=RIuUDQCDdqk.
W ramach kampanii LUBIĘ! #niehejtuje, marka zorganizuje specjalne eventy w 4 miastach na terenie Polski. Już 1 czerwca w Poznaniu Plazie oraz 8 czerwca w płockiej Galerii Mazovii. W czasie eventu będzie można usłyszeć piosenkę promującą akcję wykonaną na żywo przez trójkę młodych artystów oraz zobaczyć teledysk do piosenki, w którym udział wzięło 15 dzieci wyłonionych w internetowym konkursie. Zaplanowano także panel dyskusyjny na temat przeciwdziałania cyberprzemocy oraz sposobów prawidłowej komunikacji w internecie.
8 czerwca we Wrocławiu oraz 15 czerwca w Katowicach w ramach kampanii LUBIĘ #niehejtuje odbędą się spotkania z młodymi influencerkami: Sonią Żugaj, Zuzią Kaszuba, Antoniną Flak oraz Julką Cymbaluk.
Elementem uzupełniającym kampanię są specjalne T-shirty z logo akcji, dostępne w wybranych sklepach oraz na https://reporteryoung.pl/.
Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która również nawiązywała do bezpieczeństwa dzieci. Wtedy marka Reporter Young nagrała film z udziałem popularnych młodych influencerów pt. „Bezpieczeństwo jest najważniejsze!”: https://www.youtube.com/watch?v=_6df3OJaAPg, mający zachęcić dzieci do bezpiecznego spędzania wakacji.
KONTAKT:
Katarzyna Działo
e-mail: kdzialo@reporteryoung.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.05.2019, 16:25 |
Źródło informacji | Reporter Young |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.