Newsletter

Shopify przedstawia pierwszy raport o sytuacji w handlu (State of Commerce)

05.06.2019, 16:27aktualizacja: 05.06.2019, 16:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kupujący średnio wydają więcej na pojedyncze zamówienie internetowe niż na zakup w sklepie stacjonarnym. W okresie ostatnich 12 miesięcy 62 miliony nabywców dokonało ponownych zakupów.

OTTAWA, Ontario, Kanada - (BUSINESS WIRE) - Czołowa wielokanałowa platforma handlowa Shopify Inc. (NYSE:SHOP) (TSX:SHOP), zaprezentowała dzisiaj swój pierwszy światowy raport State of Commerce* (o stanie branży handlowej), który stanowi bogate źródło informacji o czynnikach kształtujących sprzedaż bezpośrednio do klientów (DTC) i zachowaniach kupujących. W ostatnim roku branża handlu detalicznego doświadczyła znacznych zawirowań. Zmienione warunki skłoniły klientów i handlowców do skutecznych poszukiwań nowych możliwości nabywania i sprzedawania towarów.

„Dążymy do usprawniania handlu z perspektywy wszystkich uczestników. Opracowaliśmy ten raport, aby podzielić się informacjami na temat sytuacji globalnej, które pozwolą sprzedawcom lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów – powiedział Harley Finkelstein, dyrektor ds. operacyjnych Shopify. – W Shopify jesteśmy inspiracją dla nowej fali niezależnych przedsiębiorców, dając im narzędzia i wiedzę, których potrzebują, by osiągnąć sukces. Będziemy publikować kolejne raporty, w miarę jak Shopify będzie stawać się domyślną platformą budowania biznesu i obsługi handlu na całym świecie”.

W nowym raporcie „State of Commerce”, Shopify zamieściło szereg kluczowych wniosków:

• Trwa bitwa o wierność klientów wobec marki. Zwycięzcy zyskują lepsze statystyki ponownych zakupów. Ponad 62 miliony nabywców na całym świecie dokonało zakupów w tym samym sklepie Shopify dwa razy, przy czym każdy średnio kupował w tym samym sklepie 3,8 razy.

• Klienci chętnie korzystają z okazji do zakupów, zwłaszcza w święta, ale sprzedaż spada w lutym. Na całym świecie zakupy najchętniej robimy w listopadzie, a najmniej chętnie w lutym. Co ciekawe, najwyższy wzrost sprzedaży rok do roku poza okresem świątecznym odnotowaliśmy w styczniu.

• Amerykanie robią zakupy najczęściej, Niemcy najszybciej, a najwięcej wydają Japończycy. Konsumenci w USA kupują prawie dwa razy tyle (6 przedmiotów) niż przedstawiciele innych krajów (2-3 rzeczy); kupujący w Niemczech podejmują najszybsze decyzje podczas zakupów internetowych, finalizując transakcję w mniej niż 18 minut. Z kolei Japończycy wydają najwięcej ze wszystkich – średnio ok. 142 dolary na transakcję, podczas gdy w USA ta kwota wynosi 81 dolarów.

• Telefon, tablet czy komputer? O ulubionym urządzeniu decyduje położenie geograficzne. Brazylijczycy wybierają telefony, a klienci z Danii, Irlandii, Malezji, Maroka, Holandii, Nowej Zelandii, Singapuru i Wietnamu wolą tablety. Z kolei konsumenci z USA, Australii, Kanady, Chin i Wielkiej Brytanii kupują tyle samo na tabletach, komputerach i telefonach.

• Media społecznościowe ułatwiają odkrywanie produktów, ale nie stanowią istotnego kanału sprzedaży. Sklepy on-line odpowiadają za ponad 80% sprzedaży, za którymi plasują się stanowiska kasowe (POS).

Wszystkie wnioski z raportu State of Commerce można przeczytać pobierając raport tutaj.

Shopify

Shopify to czołowa wielokanałowa platforma handlowa. Sprzedawcy korzystają z Shopify do projektowania i zakładania sklepów, i zarządzania nimi poprzez wiele kanałów sprzedaży, takich jak urządzenia mobilne, internet, media społecznościowe, „marketplace”, sklepy stacjonarne oraz pop-up. Platforma zapewnia również potężne wsparcie biurowe oraz indywidualne podejście do każdego biznesu, od płatności po dostawy. Platforma Shopify została skonstruowana dla niezawodności i skali, wykorzystując technologie przystosowane do przedsiębiorstw każdej wielkości. Obecnie działająca w Ottawie spółka Shopify wspiera ponad 800 tysięcy firm w około 175 krajach. Wśród nich są m. in.: Unilever, Kylie Cosmetics, Allbirds, MVMT i wiele innych.

*Raport oparto na podzbiorze światowych danych sprzedaży w Shopify w okresie kwiecień 2018 - kwiecień 2019, na wynikach globalnej ankiety internetowej przeprowadzonej wśród 3 832 sprzedawców Shopify w marcu 2019, oraz na ilościowych i jakościowych badaniach konsumentów w Kanadzie i USA przeprowadzonych w grudniu 2018 r., obejmujących rozmowy bezpośrednie i ankietę internetową, w której udział wzięło 2 653 klientów.

Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190605005255/en/

Źródło: Shopify Inc.

KONTAKT:

Julie Nicholson

dyrektor ds. komunikacji

tel. 416-238-6705 x 302

e-mail: press@shopify.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.06.2019, 16:27
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ