Newsletter

I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji „Przyszłość – wspólne wyzwania” – nowe, bezprecedensowe wydarzenie w kalendarzu imprez sektora handlu, z udziałem kadry zarządzającej najwyższego szczebla

10.06.2019, 14:59aktualizacja: 10.06.2019, 14:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji - logo
I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji - logo

Dnia 18 listopada 2019 roku w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre odbędzie się I Kongres Nowoczesnej Dystrybucji. Kongres to prestiżowe wydarzenie, które skupi w jednym miejscu kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji. W Kongresie weźmie udział aż 15 międzynarodowych sieci handlowych, których prezesi, jako prelegenci, wyznaczą strategiczne kierunki działania na najbliższe lata. Obecność ponad 100 kupców największych sieci handlowych będzie okazją do rozmów na temat potencjalnej współpracy.

Kongres to wyjątkowe wydarzenie, które skupi w jednym miejscu przedstawicieli sektora handlu, przetwórstwa i dystrybucji. O unikatowości inicjatywy świadczy potwierdzona obecność prezesów największych koncernów handlowych, którzy w roli prelegentów, wspólnie z właścicielami firm FMCG, podejmą problematykę przyszłych wyzwań. Rada Programowa, w której skład weszli prezesi koncernów handlowych i firm przemysłu przetwórczego oraz wybitni ekonomiści, potwierdza znaczenie wydarzenia i wpływ obu sektorów na polską gospodarkę.

„Chcemy przedstawić strategiczne kierunki działania, dalszy rozwój sieci handlowych i przetwórstwa oraz wspólne dla obydwu sektorów wyzwania, jakimi są nowe technologie i transformacja cyfrowa, nowa generacja konsumenta, rozwój sektora FMCG i dalsze perspektywy współpracy” – mówi Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz przewodnicząca Rady Programowej Kongresu.

Udział najwyższego szczebla kadry zarządzającej będzie szansą na podzielenie się know-how, najlepszymi praktykami biznesowymi i określenie czynników sukcesu firm na polskim rynku. Podczas kongresu zostaną poruszone zagadnienia związane z nową generacją konsumenta, innowacjami produktowymi i usługowymi w sferze handlu, produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw oraz problematyką zrównoważonego rozwoju.

Integralnymi elementami wydarzenia będą: Strefa Kupców z udziałem ponad 100 kupców sieci, gotowych podjąć rozmowy na temat warunków współpracy z sieciami; Strefa VIP z udziałem kadry zarządzającej; Saloniki Eksperckie, które zapewnią kameralną przestrzeń do spotkań z liderami opinii.

Wyrazem społecznego zaangażowania biznesu będzie zaplanowana na wieczór, uroczysta gala dobroczynna, z której środki przekazane zostaną na pomoc najbardziej potrzebującym.

Organizatorem Kongresu jest Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, której misją jest propagowanie rozwoju handlu i działania wizerunkowe na rzecz branży.

Więcej info i rejestracja: www.dystrybucja.pl

Kontakt dla mediów:

Monika Wilczyńska

koordynator ds. PR

tel. +48 22 378 16 24

tel. kom. +48 515 401 093

e-mail: wilczynska@fundacjadystrybucji.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 10.06.2019, 14:59
Źródło informacji Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ