Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Bezpieczeństwo transakcji jest podstawowym elementem naszego funkcjonowania, ponieważ klient musi mieć pewność, że transakcja została wykonana w najkrótszym możliwym czasie, a więc czasie rzeczywistym i oczywiście bez kosztów. Taka jest przyszłość i wiadomo, że w tą stronę zmierzamy” – mówi Brunon Bartkiewicz, prezes Zarządu ING Bank Śląski S.A.
Bartkiewicz zwrócił uwagę, że Polska, tak jak każdy kraj, ma swoją specyfikę funkcjonowania systemu płatniczego. Wynika ona w głównej mierze z doświadczeń. „Weszliśmy w schemat płatności w miarę szybko już w układzie odpersonalizowanym, czyli mniej analogowym, bo na przykład nigdy nie używaliśmy czeków. W stosunkowo szybkim czasie Polacy zostali przyzwyczajeni, po pierwsze do tego, że rzeczy dzieją się szybko, po drugie, że nie należy się ich bać, a więc próbować, próbować, próbować” – mówi Bartkiewicz. Podkreślił, iż w związku z tym Polacy są bardzo wymagającymi klientami, jeśli chodzi o płatności. Ale również bardzo szybko pewne nowinki akceptują, adaptują.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 11.06.2019, 18:27 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |