Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wyróżnienia te świadczą o dopasowaniu szerokiej oferty marek należących do Grupy FCA do zróżnicowanych potrzeb i oczekiwań polskich klientów biznesowych.
Plebiscyt Fleet Awards Polska to cieszący się niesłabnącym uznaniem branży barometr popularności najlepszych samochodów, produktów i usług flotowych w Polsce. Powstał z potrzeby zewnętrznej, bezstronnej i pełnej oceny ogromu rozwiązań oferowanych na polskim rynku flotowym, który stanowi dziś przeszło 65% siły nabywczej nowych samochodów w kraju. Jego organizatorem od przeszło dekady jest magazyn „Flota”, który do współpracy zaprosił zewnętrzne firmy audytorskie i ekspertów, codziennych użytkowników ocenianych w plebiscycie pojazdów, innych produktów i usług.
Tradycyjnie konkurs składa się z dwóch części – 30-dniowego głosowania internetowego, które zakończyło się 28 maja oraz Wielkiego Testu Flotowego. Ten ostatni odbył się 16 maja na terenie toru i giełdy w Słomczynie – kultowego miejsca za czasów PRL-u, i zgromadził 350 jurorów, którzy testowali przeszło 120 nominowanych samochodów. Grono sędziów stworzyli klienci segmentu B2B – zarządcy flot, właściciele przedsiębiorstw, osoby bezpośrednio odpowiadające za politykę zakupową w firmach oraz firmy z sektora MŚP. Plebiscyt już po raz drugi uzupełniły statuetki przyznane przez czytelników magazynu branżowego „MPŚ Biznes”.
W gronie tegorocznych laureatów znalazły się trzy samochody marek należących do Grupy FCA. Jeep Compass, zwycięzca Fleet Awards Poland 2019 w kategorii dużych SUV-ów/crossoverów dla menadżera, oferuje niezrównane możliwości terenowe, światowej klasy dynamikę jazdy, pakiet innowacyjnych technologii i aktywnych systemów wspomagania kierowcy oraz autentyczną, rasową stylistykę z rozpoznawalnym na całym świecie siedmioszczelinowym grillem. Występuje w czterech wersjach – Sport, Longitude łączącej komfort z wyrafinowanym stylem, ekskluzywnej Limited i oferującej najlepsze w klasie możliwości terenowe bez kompromisu w zakresie osiągów i wygody na drodze Trailhawk. Zależnie od wersji kierowca Compassa ma do wyboru jednostki benzynowe 1.4 TMair 140 KM lub 170 KM i trzy Diesla – 1.6 MDJ 120 KM i 2.0 MDJ o mocach 140 KM lub 170 KM, współpracujące z 6-stopniową przekładnią manualną lub 9-stopniową automatyczną.
Fiat Ducato Maxi Furgon to ponowny zwycięzca wśród dużych samochodów dostawczych. Przyznana statuetka potwierdza 12-letnią dominację Ducato w ofercie Fiata Professional i udział marki w polskim rynku lekkich aut dostawczych w 2018 roku na poziomie 15,5%. Za sukcesem Fiata Ducato stoi niemal 40 lat doświadczenia: od 1981 roku do dzisiaj ulepszano wyposażenie, czyniąc go punktem odniesienia dla samochodów w swoim segmencie, sprzedawanym w ponad 80 krajach całego świata. Model doczekał się sześciu generacji i przeszło 2,6 miliona sprzedanych egzemplarzy. Fiat Ducato to ponad 2000 możliwych konfiguracji, osiem pojemności ładunkowych od 8 do 17 m3 i liczne wersje umożliwiające dostosowanie auta do indywidualnych potrzeb klientów. Ducato występuje jako Furgon do przewozu towarów, Kombi i Panorama przeznaczone do przewozu osób oraz podwozie do zabudowy, a jego cena zaczyna się od 69 900 zł netto za wersję Furgon Business L1H1 2.3 MJ II 120 KM DMC 3t 3000mm.
Alfa Romeo Giulia, wybrana najlepszym samochodem premium dla przedsiębiorców według czytelników magazynu „MPŚ Biznes”, od pięciu lat zachwyca niepowtarzalnym stylem i najwyższym poziomem bezpieczeństwa w swojej kategorii, oferując doskonałą równowagę między formą i funkcją i zapewniając bezkompromisową przyjemność z jazdy. Obsypana licznymi nagrodami w Polsce i na świecie występuje aż w siedmiu wyrafinowanych wersjach: dostępnej tylko dla klientów flotowych Business, Giulia, Super, B-Tech oraz wyposażonych w silnik turbo benzyna o mocy 280 KM i zestawionych z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów oraz napędem 4x4 Q4 wersjach Veloce i Veloce Ti. Gamę dopełnia Giulia Quadrifoglio, napędzana potężnym silnikiem 2.9 V6 Bi-Turbo Benzyna o mocy 510 KM, będąca kwintesencją najlepszych rozwiązań technicznych i najwyższych osiągów charakteryzujących wszystkie modele z legendarnym emblematem Quadrifoglio, czterolistną koniczyną, będącą od 1923 roku symbolem Alfy Romeo.
Cena wersji Business Alfy Romeo Giulii wynosi 129 900 zł brutto.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 12.06.2019, 18:13 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Cyfryzacja usług finansowych to ogromne wyzwanie dla sektora Consumer Finance
Sektor usług finansowych stoi przed ogromnymi wyzwaniami. Są to wyzwania płynące z dynamicznie postępującej cyfryzacji. Mówimy również o konieczności zapewnienia wystarczającej edukacji, wiedzy i działań w kierunku podnoszenia świadomości konsumenta - powiedział Daniel Mańkowski, wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podczas XXI edycji Kongresu Consumer Finance w Warszawie.- 01.12.2025, 15:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
„Włączmy Silnik Wzrostu”. Instytut Sobieskiego prezentuje kompleksowy plan modernizacji systemu wsparcia inwestycji po 2026 roku
Instytut Sobieskiego wraz z ekspertami kancelarii Olesiński & Wspólnicy wydał raport na temat stanu polskiej polityki inwestycyjnej i konieczności jej głębokiej modernizacji w obliczu spowalniających inwestycji i rosnącej konkurencji międzynarodowej. Raport powstał w 30. rocznicę powstania pierwszej specjalnej strefy ekonomicznej w Polsce w Mielcu.- 01.12.2025, 15:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Instytut Sobieskiego
-
Holcim Polska zaprasza studentów do kształtowania przyszłości budownictwa w nowym konkursie innowacji PAP
Holcim Polska S.A., lider innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych, ogłasza rozpoczęcie ogólnopolskiego konkursu dla studentów pod hasłem „Dekarbonizacja, cyrkularność i innowacje w technologii betonu". Celem inicjatywy jest zachęcenie młodych talentów do aktywnego współtworzenia przyszłości budownictwa oraz udziału w zielonej transformacji tej kluczowej dla gospodarki branży.- 01.12.2025, 14:58
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ