Newsletter

Premiera drugiego utworu z oryginalnej ścieżki dźwiękowej BTS WORLD „A Brand New Day" 14 czerwca

14.06.2019, 12:13aktualizacja: 14.06.2019, 12:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BTS WORLD
BTS WORLD
- „A Brand New Day" ze ścieżki dźwiękowej gry BTS WORLD obejmuje występy j-hope i V z BTS.- Netmarble wprowadza „Another Story" i interaktywne treści z BTS WORLD.

LOS ANGELES, 14 czerwca 2019 r. /PRNewswire/ - Netmarble ogłasza, że „A Brand New Day", drugi utwór z oryginalnej ścieżki dźwiękowej BTS WORLD, zostanie opublikowany dnia 14 czerwca o 2:00 czasu pacyficznego, czyli 18:00 czasu koreańskiego.

„A Brand New Day" to elektroniczny utwór hip-hopowy wykonywany przez j-hope i V, w którym występuje także Zara Larsson, gwiazda popu nowego pokolenia ze Szwecji. Utwór wyprodukował brytyjski producent elektronicznej muzyki hip-hopowej i beat maker Mura Masa.

Wyjątkowe dźwięki i beaty Mura Masy połączone z brzmieniem wschodnioazjatyckich instrumentów są źródłem wyraźnego i harmonijnego rytmu piosenki. Utwór dominuje tradycyjny, koreański instrument daegeum, którego dźwięki podkreślają iście koreańskie lecz popularne brzmienie, natomiast połączenie wschodniego i zachodniego wokalu tworzy idealną mieszankę.

Utwór „Dream Glow" opublikowany 7 czerwca wraz z nową piosenką „A Brand New Day" są oryginalnymi elementami ścieżki dźwiękowej opracowanej specjalnie do BTS WORLD. Nowa, świeża muzyka odzwierciedla historię gry toczącą się w równoległym wszechświecie. Cała ścieżka dźwiękowa do BTS WORLD, włączywszy trzeci utwór opublikowany 21 czerwca, dostępna będzie od 28 czerwca.

Wraz z nowym utworem firma Netmarble opublikowała na stronie internetowej „Another Story" BTS WORLD, historię w której każdy z członków zespołu BTS występuje jako główna postać. Dwie historie RM i Jina zostały opublikowane w dniach 10 i 12 czerwca, a kolejne historie będą także kolejno publikowane.

Firma Netmarble uchyliła także na stronie internetowej BTS WORLD rąbka tajemnicy dotyczącej wymiany wiadomości z członkami BTS. Funkcja ta jest jednym z głównych elementów interaktywnych w grze. Reakcje członków zespołu BTS na wiadomości zmieniają się zależnie od odpowiedzi wybieranych przez graczy, a charakter poszczególnych członków zespołu widać w ich reakcjach.

Gra zadebiutuje na całym świecie (poza kilkoma krajami) na urządzeniach iOS i Android. Dodatkowe informacje na temat BTS WORLD można znaleźć na stronie https://btsw.netmarble.com. Nowości można śledzić obserwując BTS WORLD w serwisach Twitter i Instagram.

O Netmarble Corporation

Netmarble Corp. dąży do zabawiania publiczności na całym świecie niezależnie od wieku przez zapewnianie świetnych doświadczeń gier mobilnych. Założona w Korei w roku 2000 firma Netmarble jest najszybciej rozwijającym się przedsiębiorstwem gier mobilnych i ciągle zajmuje czołowe miejsca jako deweloper i wydawca mobilny na całym świecie. Zatrudniając ponad 6000 pracowników, firma Netmarble produkuje i obsługuje jedne z najpopularniejszych gier mobilnych, w tym Lineage 2: Revolution, Blade & Soul Revolution, MARVEL Future Fight, Everybody's Marble i Seven Knights. Jako firma-matka Kabam, wiodącego dewelopera gier w bezpłatnych grach masowych i największy udziałowiec Jam City, wiodącego studia tworzącego gry socjalne, Netmarble nawiązała współpracę strategiczną z CJ ENM Corporation, największą firmą rozrywki w Azji, Tencent Holdings, największym dostawcą Internetu w Azji oraz NCsoft, ważną firmą MMORPG. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie http://company.netmarble.com.

O Big Hit Entertainment

Założona w lutym 2005 r. w Korei Południowej przez głównego dyrektora wykonawczego i producenta Banga Si-Hyuka firma Big Hit Entertainment skupia się w swojej działalności na produkcji muzyki, zarządzaniu artystami i wydawaniem nowych pozycji. Oddziały Big Hit tworzą i rozwijają cały szereg treści na kanwie własności intelektualnej najlepszych artystów, w tym globalnego boy bandu BTS i najnowszego hitu TOMORROW X TOGETHER. Realizując misję muzyki i artystów na cele uzdrawiania, firma Big Hit dąży do wywierania pozytywnego wpływu przez treści, przy jednoczesnym zapewnianiu komfortu i inspiracji na rzecz fanów muzyki na całym świecie.

O Takeone Company

Firma Takeone Company Corp. to innowacyjne przedsiębiorstwo tworzenia treści, które wykorzystuje popkulturę w środowiskach gier. Założona w 2016 r. firma Takeone jest pionierem nowego gatunku gier na urządzenia mobilne zwanych grami kinowymi, które łączą interaktywne elementy gry z koncepcjami historii bazującymi tak na popkulturze, jak i oryginalnej własności intelektualnej. Gry obejmują płynny obraz wideo i różnorodne elementy wizualne, które poszerzają granice opowiadania historii nowej generacji. Lata doświadczenia i wiedzy w zakresie storytellingu i tworzenia gier zaowocowały utworzeniem takich gier kinowych, jak Take Urban, BTS WORLD. Firma Takeone opracowuje obecnie serię przyszłych gier kinowych. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.takeonecompany.com.

Źródło: Netmarble Corp.

KONTAKT:

Korea (Seul)

HQ zespół PR

Jinho Lee

tel. 82-2-2271-7444

e-mail: globalpr-g@netmarble.com

North America

Netmarble US PR

Chastity Irizarry

e-mail: chastity.irizarry@netmarble.com

Rogers & Cowan

Joe Schneider

e-mail: jschneider@rogersandcowan.com

Big Hit Entertainment

Irene Choi

e-mail: irenechoi@bighitcorp.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/901511/PR_BTSWORLD_02_EN.jpg

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 14.06.2019, 12:13
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ